Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Jeg ser Therese reklamerer for en nakkeslynge man henger på dørhåndtak, og legger nakken i for å strekke/tøye den ut.

Har selv en skadet nakke og vet at det er ikke bare å sette i gang å strekke og tøye på nakken selv, før man vet hva som er skadet i nakken.

Hun sier hun har hatt to prolapser i nakken selv, og jeg tviler derfor på at hun lå med nakken i en hjemmeslynge uten å ha fått opplæring av fysioterapeut/kiropraktor.

Tror det er bedre hun pusher kjoler på folk, istedenfor ting som kan gi folk dårligere helse.

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (1 time siden):

Jeg ser Therese reklamerer for en nakkeslynge man henger på dørhåndtak, og legger nakken i for å strekke/tøye den ut.

Har selv en skadet nakke og vet at det er ikke bare å sette i gang å strekke og tøye på nakken selv, før man vet hva som er skadet i nakken.

Hun sier hun har hatt to prolapser i nakken selv, og jeg tviler derfor på at hun lå med nakken i en hjemmeslynge uten å ha fått opplæring av fysioterapeut/kiropraktor.

Tror det er bedre hun pusher kjoler på folk, istedenfor ting som kan gi folk dårligere helse.

Den nakkeslyngen fikk jeg anbefalt av fysioterapaut da jeg sliter med spenninger i nakken. Den er veldig enkel å bruke, og nesten umulig å bruke feil. Om den har hjulpet så mye skal jeg ikke uttale meg om. Pr nå er jeg sykemeldt pga nakken. Men absolutt ett godt hjelpemiddel ved nakkeproblemer

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (På 25.11.2022 den 20.00):

Den nakkeslyngen fikk jeg anbefalt av fysioterapaut da jeg sliter med spenninger i nakken. Den er veldig enkel å bruke, og nesten umulig å bruke feil. Om den har hjulpet så mye skal jeg ikke uttale meg om. Pr nå er jeg sykemeldt pga nakken. Men absolutt ett godt hjelpemiddel ved nakkeproblemer

Ok, er akkurat denne en slynge som fysioterapeuter anbefaler altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (19 timer siden):

Ok, er akkurat denne en slynge som fysioterapeuter anbefaler altså?

Jeg fikk akkurat denne anbefalt av min fysioterapaut. Veldig enkel i bruk, så får de som trenger den er den knall god😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig folk som syns det er gøy med sånn hemmeligholding? Latterlig å snakke om en hemmelig ting i to uker, og nå drive å droppe hint😅 Altså, hvem bryr seg om hvor hun skal på ferie?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (13 timer siden):

Er det virkelig folk som syns det er gøy med sånn hemmeligholding? Latterlig å snakke om en hemmelig ting i to uker, og nå drive å droppe hint😅 Altså, hvem bryr seg om hvor hun skal på ferie?

Nope.Bryr meg null. Blir vel ny runde med «hjelp, jeg får angst av å fly» og å bælme nedpå øl før avreise.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (14 timer siden):

Nei, jeg blir faktisk ikke nysgjerrig. For det bryr meg egentlig null hvor eller hva hun skal. Synes Therese er hyggelig å følge, men slikt hemmelighold hvor man kommer med hint er litt barnslig. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (1 time siden):

Noen som har støtta lodd salget til dansen ?

Hvordan blande privatlivet med business🥴

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (3 timer siden):

Noen som har støtta lodd salget til dansen ?

Nei, har mere nok med alle i vennekretsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så trist å se snap`en hun la ut fra da hun overrasket datteren med tur til Disneyland i dag. Tenk at alle hennes flere ti-tusenvis av følgere fikk se de private øyeblikket. Fikk skikkelig vondt av datteren. Men alt for å skape innhold vet dere. Jeg er så glad jeg har en jobb der jeg ikke trenger å selge private øyeblikk med barna mine for å tjene penger.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (50 minutter siden):

Det var så trist å se snap`en hun la ut fra da hun overrasket datteren med tur til Disneyland i dag. Tenk at alle hennes flere ti-tusenvis av følgere fikk se de private øyeblikket. Fikk skikkelig vondt av datteren. Men alt for å skape innhold vet dere. Jeg er så glad jeg har en jobb der jeg ikke trenger å selge private øyeblikk med barna mine for å tjene penger.

Privat - eksisterer ikke hos mange av de . Synd ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensene mellom å eksponere/ikke-eksponere barn på some blir veldig visket ut når hun dager i forveien skaper nysgjerrighet hos følgerne ved å fortelle at hun med fler skal på tur, men ikke kan si no mer for den som skal overraskes kan få det med seg. Også viser det seg at denne personen er en person som ikke skal eksponeres. Kunne hun ikke venta med å fortelle om turen til avreise i dag? Hadde det vært overraskelse for en annen profilert person hadde jeg jo skjønt det, men dette blir bare rart. Men dette er jo sikkert ikke lov å diskutere, for nå omtaler vi en ikke-offentlig person…. 🤦‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

mg3 skrev (3 timer siden):

Tatt barnet ut av skolen utenom ferie for å dra til Disneyland...?

Mange tar barna fri fra skolen for å dra til syden og annet, så ser ikke på det som noe spesielt. 

Men at hun har holdt dette hemmelig, gitt små hint (som jeg synes er utrolig barnslig) og ikke kunne si hvem eller hvor de skulle, fordi person som skulle overraskes ikke kunne få vite noe... Det er jo teit, vil jo ikke tro datteren hennes har snap. Det var vel for å få flere følgere og oppmerksomhet....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mg3 skrev (3 timer siden):

Tatt barnet ut av skolen utenom ferie for å dra til Disneyland...?

Å det fir å reise til samme sted som to ganger før i år. 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese Lien som er så stolt av å ikke eksponere datteren sin kan vel ikke akkurat skryte så seg dette lengre. Bruke en uke i forveien på å bygge opp spenning og klikk hos følgerne sine angående en tur som er hemmelig for datteren. For SÅ å filme den stakkars datteren sin som ligger og sover og blir vekket for å bli fortalt at de skal til Disneyland. Helt unødvendig, hvorfor ikke bare være som vanlig og heller oppdatere når de er fremme i Paris.

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke den snapen hvor datteren blir overrasket jeg, kanskje hun har slettet den…? Men hun legger ut så enormt mye filmer og bilder, skjønner ikke vitsen! Hun gjør jo ikke annet enn å filme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...