Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bengalo skrev (5 minutter siden):

Moss avis, på nettet. Ligger ute nå.

Men hvordan kan hun si det er slettet? Jeg har ikke sett det før i formiddag, lenge etter at det skulle være slettet, men får det fremdeles opp i hennes story på Snapchat. 19 timer siden står det nå under innlegget. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette sier jo litt om hvilke verdier som sirkulerer i det huset 🙈 

Og når det attpåtil ligger på førstesiden i Moss avis, da er vi forbi en liten fadese🙈

• Liker 4
Skrevet

Jepp det kan bekreftes at den ligger ute ennå på hennes Snap konto. Jeg følger henne ikke men tok akkurat skjermbilde av den.

Kan det være et stunt tro?

Screenshot_20240419_163112_Snapchat.jpg

Skrevet (endret)
sprettballen skrev (1 time siden):

Jepp det kan bekreftes at den ligger ute ennå på hennes Snap konto. Jeg følger henne ikke men tok akkurat skjermbilde av den.

Kan det være et stunt tro?

Screenshot_20240419_163112_Snapchat.jpg

Skylder hun virkelig på mannen…herregud så flaut! Det blir liksom ikke noe bedre av at hun slenger på masse hjerte-emojier på den unnskyldningen sin heller.

Endret av Isola2
  • Liker 7
Skrevet
Isola2 skrev (2 timer siden):

Skylder hun virkelig på mannen…herregud så flaut! Det blir liksom ikke noe bedre av at hun slenger på masse hjerte-emojier på den unnskyldningen sin heller.

Rett og slett pinlig å kaste mannen under bussen! Og æsj for noen holdninger 🤬

Denne dama eier ingen skam og at folk gidder å bidra på inntekten hennes er ikke til å fatte! 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet

Fikk da litt blest om seg selv og egen Snapchat-kanal nå da. All PR er god PR?🤣

• Liker 3
Skrevet (endret)
BlåSwix skrev (27 minutter siden):

Fikk da litt blest om seg selv og egen Snapchat-kanal nå da. All PR er god PR?🤣

Tja, når det kommer til blest pga negative holdninger mot en folkegruppe så bør ikke oppmerksomheten være verdt det. Men kanskje for TL... For noen betyr penger mer enn alt, selv egen integritet.

Endret av K_mb
  • Liker 2
Skrevet

Hun fremstår bare dummere og dummere…. Flaut!!! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

De er så useriøse både hun og venninna. Jeg så det såkalte bildet som skulle vært slettet igår kveld. Dette er kun for ekstra klikk og innlegg i avisen. 

• Liker 4
Skrevet

Blir kvalm av hele dama. Hun kan ikke tro at hjerter unnskylder det ordet, og skylde på mannen. 

• Liker 4
Skrevet

Utrolig pinlig, så innlegget i Moss avis. Men tror desverre ikke hennes faste følgere er så opptatt av hva som er politisk korrekt.. 

• Liker 5
Gjest Unodostrez
Skrevet
Inga-pinga skrev (22 minutter siden):

Utrolig pinlig, så innlegget i Moss avis. Men tror desverre ikke hennes faste følgere er så opptatt av hva som er politisk korrekt.. 

Nei, enig i det, ei heller så veldig opptatt av miljø og bærekraft! 

Skrevet (endret)

Måtte innom og titte litt og det jeg får opp er ‘god lørdag fra meg og såret mitt!!!??’ https://story.snapchat.com/u/therese.lien/JjAMquAiRYi7dz2ZiPRwyQAAgaXN0YnhhcGp2AY76qqNwAY76qqI8AAAAAg?share_id=lEg6LhH3SCSvrM6dIu11jQ&locale=nb_NOIMG_0147.thumb.png.85393715ef326113497c1024231d77b2.pngprøvd å linke men er på story. Hva er dette for noe tull, og hvorfor følger folk dette mennesket????

Endret av loffen
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
loffen skrev (34 minutter siden):

Måtte innom og titte litt og det jeg får opp er ‘god lørdag fra meg og såret mitt!!!??’ https://story.snapchat.com/u/therese.lien/JjAMquAiRYi7dz2ZiPRwyQAAgaXN0YnhhcGp2AY76qqNwAY76qqI8AAAAAg?share_id=lEg6LhH3SCSvrM6dIu11jQ&locale=nb_NOIMG_0147.thumb.png.85393715ef326113497c1024231d77b2.pngprøvd å linke men er på story. Hva er dette for noe tull, og hvorfor følger folk dette mennesket????

Noe så ekkelt ☹️

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Lurer jeg på og. Klikker av og til på henne når jeg kjeder meg og hun kommer opp…men klikker meg raskt ut igjen. Det er bare så sykt kjedelig, intetsigende og …beige

• Liker 7
Gjest Unodostrez
Skrevet

Eller som klanen hennes kaller det: jovial 

Skrevet (endret)

Bare et tips folkens : visst deres nese skulle bli som Therese si nese slik som den ser ut nå etter en forkjølelse så bruk Kleenex med balsam neste gang💪 du blir ikke sår under nesa som Therese si

Endret av Janne Berit
Endret ord
Skrevet
1 hour ago, Janne Berit said:

Bare et tips folkens : visst deres nese skulle bli som Therese si nese slik som den ser ut nå etter en forkjølelse så bruk Kleenex med balsam neste gang💪 du blir ikke sår under nesa som Therese si

Sår under nesa kan man bli selv om man bruker kleenex balsam, men hjelper å smøre med mentholatum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...