Umami Skrevet 9. august 2022 #321 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg lurer på en ting…… Er det noen av dere som syntes at hun er fin eller ser bedre ut med massive vippene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. august 2022 #322 Del Skrevet 9. august 2022 Umami skrev (1 time siden): Jeg lurer på en ting…… Er det noen av dere som syntes at hun er fin eller ser bedre ut med massive vippene??? Jeg syns det ser ekstremt tungt og slitsomt ut, øyelokkene henger liksom litt🤷🏻♀️ Om hun er fin eller ikke med kommer jeg ikke til å kommentere, for å diskutere utseende er ikke innafor. Men legger merke til at folk med så mye vipper blunker heeele tiden, det må jo være fordi det er tungt? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. august 2022 #323 Del Skrevet 9. august 2022 Umami skrev (3 timer siden): Jeg lurer på en ting…… Er det noen av dere som syntes at hun er fin eller ser bedre ut med massive vippene??? Hun synes selv det er fint. Det får vel holde? 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 9. august 2022 #324 Del Skrevet 9. august 2022 On 8/2/2022 at 4:11 PM, Birdo said: Jeg har fått en ny frykt. Frykten for å være på ferie på samme sted som influensere! Jeg vil da ikke bli filmet ved bassenget og delt med mange tusen folk? Og hvert fall ikke at barnet mitt skal bli det.. Skjønner de ikke selv at vi vanlige folk ikke vil bli filmet til gud og hvermannsen? Du er ikke alene om dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 9. august 2022 #325 Del Skrevet 9. august 2022 supermamz skrev (På 5.8.2022 den 23.24): Skjønner ikke hva som er så galt med "harry" 🙈🤷 Glad ikke alle skal spille så jævlig perfekt hele tiden. Ja, for det er det det handler om🤦🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 9. august 2022 #326 Del Skrevet 9. august 2022 Maydis8 skrev (2 timer siden): Ja, for det er det det handler om🤦🏼♀️ Hva handlet kommentaren din om, da? Det er ikke så rart om du blir misforstått når du ikke skriver hele setninger eller har et budskap uten kontekst. Maydis8 skrev (På 4.8.2022 den 9.33): Noe Harry over det hele blitt… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 10. august 2022 #327 Del Skrevet 10. august 2022 Ho er Harry og det er heilt ok, men når ho lager videoer der ho gjør seg MER Harry på med vilje er så påtatt og dumt 🙈 «se på meg som er i syden og er meg selv uansett» bygger et bilde av seg selv som klumsete og harry…. Men det virker så feil 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 10. august 2022 #328 Del Skrevet 10. august 2022 supermamz skrev (På 5.8.2022 den 23.24): Skjønner ikke hva som er så galt med "harry" 🙈🤷 Glad ikke alle skal spille så jævlig perfekt hele tiden. Det er ikke noe galt med Harry, men ho overdriver så innmari og skal liksom bevise at ingenting er perfekt og gjør ting mer Harry enn de er. Ho dummer seg selv ut, det virker helt unaturlig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 10. august 2022 #329 Del Skrevet 10. august 2022 Umami skrev (På 9.8.2022 den 13.01): Jeg lurer på en ting…… Er det noen av dere som syntes at hun er fin eller ser bedre ut med massive vippene??? Jeg har lurt litt på de vippene. Alle som bruker falske vipper må bare gjøre det, det er ikke "min sak". Men...det-ser-jo-ikke-særlig-ekte-ut😬 men det er de vel selv klar over? Jeg syns det er artig å besøke Therese Lien sin snap-vlogging å høre og se henne. Men jeg må ikke følge henne hver dag. Har lagt merke til at hun ser hoven og rød ut rundt øynene. Ser litt allergisk ut, kanskje mot de massive vippene hun bruker? Hvem vet! - Jeg hadde blitt "gal" av å ha noe så massivt limt på øynene mine, men det er meg. Jeg tror at sånne punkt-vippe-extension av "mildere grad" hadde blitt veldig fint til henne (og alle andre vippebrukere). Mulig dem ikke er like holdbare da. I dont know. Vipp i vei damer/jenter, men jeg foretrekker selv å pleie mine egne vipper (på godt og vondt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 11. august 2022 #330 Del Skrevet 11. august 2022 Ellevill skrev (På 10.8.2022 den 0.35): Hva handlet kommentaren din om, da? Det er ikke så rart om du blir misforstått når du ikke skriver hele setninger eller har et budskap uten kontekst. Du overtenker og gjør det til noe det ikke er. Synes den konstante snappinga og Granca turene er Harry, ikke noe galt i det. Sånn, nå fikk du det inn med teskje. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 12. august 2022 #331 Del Skrevet 12. august 2022 Jeg liker å følge henne. Det er koselig og ikke like "staget". Ok, så er noen av de reelsene hennes litt kleine, men det er greit. Bare sjarmerende. Jeg liker at hun viser at det går til dundas med extensions, feilfarges osv. Det er ikke den perfekte fasade, og det er deilig. Opplever at hun for det meste viser hverdagen sin på godt og vondt. Og får også iblant litt tips fra henne, som er mer interessante for meg enn mange av de andre påvirkerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 12. august 2022 #332 Del Skrevet 12. august 2022 Bulsara skrev (12 timer siden): Jeg liker å følge henne. Det er koselig og ikke like "staget". Ok, så er noen av de reelsene hennes litt kleine, men det er greit. Bare sjarmerende. Jeg liker at hun viser at det går til dundas med extensions, feilfarges osv. Det er ikke den perfekte fasade, og det er deilig. Opplever at hun for det meste viser hverdagen sin på godt og vondt. Og får også iblant litt tips fra henne, som er mer interessante for meg enn mange av de andre påvirkerne Enig. Liker å følge henne fordi jeg kan relatere til henne og livet hennes, med rotete rom, det at ting skjer på godt og vondt, bak fasaden, og jeg føler meg mer normal av å følge slike influencere. Spesielt kontra andre der det er LV vesker og boba-te til frokost, 1 mil jogg hver morgen og perfekt hus med mange barn til alle døgnets tider, og reiser til maldivene. Selvfølgelig er det spennende å følge det og, men ikke noe jeg relaterer til selv, da synes jeg influencere som viser normen (som Therese ofte gjør) er det som gir meg en bedre realitetssjekk og det smitter over at jeg også føler meg normal 🤪 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 12. august 2022 #333 Del Skrevet 12. august 2022 Maydis8 skrev (På 11.8.2022 den 16.22): Du overtenker og gjør det til noe det ikke er. Synes den konstante snappinga og Granca turene er Harry, ikke noe galt i det. Sånn, nå fikk du det inn med teskje. Fikk det inn med teskje? Det du sier gir jo ingen mening! At du har behov for å kommentere spydig at noen folk liker camping og drar til steder du ikke ville dratt til, synes jeg er hakket mer harry, alvorlig talt. Sier du sånt til, eller om, folk på jobben også om de glade forteller om campinglivet? Disser du folk for reisemålene deres på jevnlig basis? Eller er det bare TL som er harry? Er det ikke ok at noen ikke panisk må fremstille livet sitt som glamorøst og spesielt? Er ikke «mannen i gata» innafor? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 13. august 2022 #334 Del Skrevet 13. august 2022 Gleder meg til loungewearet hennes kommer! Håper det er like behagelig som det ser ut som. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 17. august 2022 #335 Del Skrevet 17. august 2022 Sola* skrev (På 13.8.2022 den 23.36): Gleder meg til loungewearet hennes kommer! Håper det er like behagelig som det ser ut som. Enig, kose-klærne ser veldig behagelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 17. august 2022 #336 Del Skrevet 17. august 2022 Sola* skrev (På 13.8.2022 den 23.36): Gleder meg til loungewearet hennes kommer! Håper det er like behagelig som det ser ut som. Jeg syntes kvaliteten så dårlig ut. 🙈Litt rar og slapp passform. Så er jeg heller ikke spesielt glad i klær og iallfall ikke koseklær som har polyester og andre syntetiske stoffer i seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 17. august 2022 #337 Del Skrevet 17. august 2022 Sola* skrev (På 13.8.2022 den 23.36): Gleder meg til loungewearet hennes kommer! Håper det er like behagelig som det ser ut som. De blir sikkert svindyre 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 18. august 2022 #338 Del Skrevet 18. august 2022 Sushiii skrev (13 timer siden): De blir sikkert svindyre 😅 Ønsker seg kappahl pris sier hun - så tipper 499 pr. del 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. august 2022 Forfatter #339 Del Skrevet 19. august 2022 mariie skrev (På 18.8.2022 den 10.00): Ønsker seg kappahl pris sier hun - så tipper 499 pr. del Syns det er dyrt jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppety Skrevet 19. august 2022 #340 Del Skrevet 19. august 2022 2 hours ago, supermamz said: Syns det er dyrt jeg.. Betaler heller litt ekstra for noe som er av kvalitet fremfor noe billig ræl ifra wish. Så vi får se hvordan kvaliteten er når de er klare. Jeg gleder meg til å prøve! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå