Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Gjest Unodostrez
Skrevet

Forstår ennå ikke hva Lien gjør på en live shopping med Coop obs bygg, men.. 

Jeg såg at hun da det ikke var lov å ha på seg eget merke på sendingen. Såg dere hva hun hadde på seg? Mener det var jakke fra eget merke? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Unodostrez skrev (1 time siden):

Jeg såg at hun da det ikke var lov å ha på seg eget merke på sendingen. Såg dere hva hun hadde på seg? Mener det var jakke fra eget merke? 

Det er jakke fra eget merke ja🙈dette er dama som virkelig gir blaffen i alt av regler

Endret av elskersommer
Skrevet
Unodostrez skrev (2 timer siden):

Lite troverdighet for obs bygg dette. Men dette med klærne burde jo nesten noen melde fra til obs bygg. Hvis de har gitt beskjed om at hun ikke kan bruke egne klær, men likevel står og reklamerer i egen jakke?!! Det er jo ikke sikkert de som var der visste at jakken er fra hennes eget merke. Skikkelig uprofesjonell oppførsel fra Therese der  

• Liker 6
Gjest Unodostrez
Skrevet

Med mindre det er en annen jakke… aner ikke.. Men ja, Coop obs bygg burde nok fått et vink om så er tilfelle 

Gjest Unodostrez
Skrevet

Regnet med det er andre regler for dobbeltmerking når man reklamerer for noe via snapstory? Siden lien idag reklamerer for Vita, iført egen morgenkåpe, uten å merke? 

Skrevet

Hun er iført sine egne smykker hele tiden også!

Skrevet

Frk Lien var jo ikke smittsom, men har nå blitt værre. Får håpe mange ikke blir syke etter hun valgte livesending og tur til Kristiansand..

• Liker 2
Skrevet
mumrikk1 skrev (34 minutter siden):

Frk Lien var jo ikke smittsom, men har nå blitt værre. Får håpe mange ikke blir syke etter hun valgte livesending og tur til Kristiansand..

Også så stakkarslig som hun er. Ikke rart hun ikke takler å ha en jobb. 

• Liker 6
Skrevet
Unodostrez skrev (18 timer siden):

Regnet med det er andre regler for dobbeltmerking når man reklamerer for noe via snapstory? Siden lien idag reklamerer for Vita, iført egen morgenkåpe, uten å merke? 

Hun skal merke for eget merke i tillegg til navn på firma.  Var jo dette Sara Emilie ble så snart på fordi hun skjønte hun måtte dobbelmerke

• Nyttig 1
Gjest kittkatt
Skrevet

Hva slags snap var det som ikke var ok å legge ut?

Skrevet
kittkatt skrev (32 minutter siden):

Det lurer jeg også på😅 jeg så jo på snapen hennes i går.....Tenkte ikke over at det var no feil🤔 Tydeligvis noe Øivind har posta....Men kan ikke huske hva!

• Liker 1
Skrevet
kittkatt skrev (44 minutter siden):

Mannen som skrev tater på ett bilde?

Skrevet

Hun kalte oss «tatere», (som forøvrig er ett skjellsord for oss omreisende) for dritt. La ut ett bilde av hunden hennes som hadde spist bæsj, og slenger så pent på en «hashtag» med tater bak. Men, hun får nå svare for seg i avisa. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Så vidt jeg kan se ligger den ute ennå? 

Ikke sett storyen til Therese på aldri den tid, men sjekket kjapt nå: 

Screenshot_20240419_131158_Snapchat.thumb.jpg.1c2347c537b7e57376d1357e3e56132e.jpg

Endret av Roadrunner
  • Liker 2
Skrevet
Bengalo skrev (1 time siden):

Hun kalte oss «tatere», (som forøvrig er ett skjellsord for oss omreisende) for dritt. La ut ett bilde av hunden hennes som hadde spist bæsj, og slenger så pent på en «hashtag» med tater bak. Men, hun får nå svare for seg i avisa. 

I avisa?

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Så vidt jeg kan se ligger den ute ennå? 

Ikke sett storyen til Therese på aldri den tid, men sjekket kjapt nå: 

Screenshot_20240419_131158_Snapchat.thumb.jpg.1c2347c537b7e57376d1357e3e56132e.jpg

😳😳 Har hun kommentert dette selv? Hvem er det som lever i 2024, og ikke har fått med seg at uttrykket alene, og særlig i en sånn sammenheng oppleves nedsettende?

• Liker 3
Skrevet
MøllersTran skrev (4 minutter siden):

😳😳 Har hun kommentert dette selv? Hvem er det som lever i 2024, og ikke har fått med seg at uttrykket alene, og særlig i en sånn sammenheng oppleves nedsettende?

Det sier jo alt om hvor lite oppegående de er. 

• Liker 6
Skrevet
MøllersTran skrev (13 minutter siden):

Dette er lagt ut, men aner ikke om det henviser til innlegget over eller noe annet:

Screenshot_20240419_143949_Snapchat.thumb.jpg.12455d15bcdd92d6972ff8ad3df97e4e.jpg

Skrevet
Nussepus skrev (2 timer siden):

I avisa?

Moss avis, på nettet. Ligger ute nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...