Japp Skrevet 26. februar #4301 Del Skrevet 26. februar Lauder skrev (Akkurat nå): Noen som er gira på å lage ny Sara tråd på kg eller ? Denne tråden har jeg mer eller mindre gitt opp Tror ikke man kan ha flere tråder om samme influenser? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 26. februar #4302 Del Skrevet 26. februar (endret) Lauder skrev (1 minutt siden): Endret 26. februar av Lauder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. februar #4303 Del Skrevet 26. februar Japp skrev (29 minutter siden): De mer skeptiske ser ut til å engasjere seg de også 😉 Selvsagt. Vi ånder og lever for dette, sånn på ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 26. februar #4304 Del Skrevet 26. februar Xmasclovn skrev (17 minutter siden): Selvsagt. Vi ånder og lever for dette, sånn på ekte. Jeg tror og håper at alle her inne lever og ånder for noe annet 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 28. februar #4305 Del Skrevet 28. februar Har hun samarbeid med Balion nå, eller prøver hun å få det? SE har vel nettopp hatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 28. februar #4306 Del Skrevet 28. februar kittkatt skrev (1 time siden): Har hun samarbeid med Balion nå, eller prøver hun å få det? SE har vel nettopp hatt. De har vel samme management, de har ofte like kampanjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 28. februar #4307 Del Skrevet 28. februar Spennende oppdatering. For et par dager siden hadde hun fått en kvise. Nå har hun fått ny treningstights. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 3. mars #4308 Del Skrevet 3. mars Kjempeinteressant story i dag, i dag fikk vi se at hun vasket opp etter middag. Minutt for minutt. Kreativiteten tar ingen ende altså👏🏻😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 3. mars #4309 Del Skrevet 3. mars Snoker45 skrev (2 timer siden): Kjempeinteressant story i dag, i dag fikk vi se at hun vasket opp etter middag. Minutt for minutt. Kreativiteten tar ingen ende altså👏🏻😊 da må folk slutte å se på. Om hun tjener penger på at folk ser hun vasker opp, ja så fortsetter hun med det... 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 3. mars #4310 Del Skrevet 3. mars Snoker45 skrev (5 timer siden): Kjempeinteressant story i dag, i dag fikk vi se at hun vasket opp etter middag. Minutt for minutt. Kreativiteten tar ingen ende altså👏🏻😊 Og du så tydeligvis gjennom hele 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 3. mars #4311 Del Skrevet 3. mars Japp skrev (9 minutter siden): Og du så tydeligvis gjennom hele 😊 Så klart. Måtte se hvor ulidelig ensporet det var😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 3. mars #4312 Del Skrevet 3. mars Snoker45 skrev (2 minutter siden): Så klart. Måtte se hvor ulidelig ensporet det var😊 Og Lien kan smile hele veien til banken 😅 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 3. mars #4313 Del Skrevet 3. mars Japp skrev (2 timer siden): Og Lien kan smile hele veien til banken 😅 Noe sier meg at hun ikke smiler så mye😊 Det må være en bismak å dele så mye unyttig kun for å tjene penger😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. mars #4314 Del Skrevet 3. mars Snoker45 skrev (38 minutter siden): Noe sier meg at hun ikke smiler så mye😊 Det må være en bismak å dele så mye unyttig kun for å tjene penger😅 Egentlig mest overrasket over at hun gadd å vaske opp jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 4. mars #4315 Del Skrevet 4. mars Nussepus skrev (9 timer siden): Egentlig mest overrasket over at hun gadd å vaske opp jeg. Ja samme her😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 7. mars #4316 Del Skrevet 7. mars Mye kan sies om influensere, men du verden så mange de har i kø ved åpninger og nyåpninger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. mars #4317 Del Skrevet 7. mars Japp skrev (20 minutter siden): Mye kan sies om influensere, men du verden så mange de har i kø ved åpninger og nyåpninger! Ja er en klar tendens til at følgerskaren er trofast åpningsdagen. Men hvor blir de av resten av året? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 7. mars #4318 Del Skrevet 7. mars Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Ja er en klar tendens til at følgerskaren er trofast åpningsdagen. Men hvor blir de av resten av året? 🤔 Aner ikke. Jeg har ikke vært ved noen av butikkene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. mars #4319 Del Skrevet 7. mars Japp skrev (55 minutter siden): Mye kan sies om influensere, men du verden så mange de har i kø ved åpninger og nyåpninger! Det er jo ikke rart da, når hun har lykkehjul med premier, goodiebags med store verdier til de første 100 som kommer(står ingenting om at de må handle) og rabatter på alle varer - de kjøper jo kunder for å kunne skryte av suksess🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diormantion Skrevet 7. mars #4320 Del Skrevet 7. mars Aldri sett et eneste menneske handle i verken Therese eller Saras butikk på Sørlandssenteret… hver gang jeg går forbi er det tomt.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå