Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Hjertestein skrev (11 minutter siden):

Kjolen Lien har på seg under livesendingen til disse tøflene. Er ikke det Sara as sin fremtidige kjole? Skal ikke det merkes med reklame?

Jo, hun var veldig ivrig på å vise dem frem. De skulle egentlig bytte til bikini før hun tok den på seg, men avbrøt Benedicte som sa hun ikke ha bikini på seg og måtte skifte. For hun måtte bare vise noe først. Å da kom hun ut i strandkjolen til Sara. Fin snik reklame der siden den lanseres i neste uke? (eller noe sånn)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plast skrev (9 minutter siden):

Når jeg ser at Reme åpner butikk for ByLien, så tenker jeg at det vaskes litt penger.

Skjønner ikke at den butikken der skal gå rundt🙈🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
supermamz skrev (14 minutter siden):

Jo, hun var veldig ivrig på å vise dem frem. De skulle egentlig bytte til bikini før hun tok den på seg, men avbrøt Benedicte som sa hun ikke ha bikini på seg og måtte skifte. For hun måtte bare vise noe først. Å da kom hun ut i strandkjolen til Sara. Fin snik reklame der siden den lanseres i neste uke? (eller noe sånn)

Hun hadde Caroline dress til Monica Nyhus på seg i starten av sendingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (5 minutter siden):

Hun hadde Caroline dress til Monica Nyhus på seg i starten av sendingen. 

Syns den kjolen så kjent ut😅 Er ikke så kjent med Monica sine kjoler, men når du sier det. Tror hun hadde vunnet mer på å kanskje bruke sitt eget merke🙈 Er jo det de to andre gjør. 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru G
supermamz skrev (Akkurat nå):

Syns den kjolen så kjent ut😅 Er ikke så kjent med Monica sine kjoler, men når du sier det. Tror hun hadde vunnet mer på å kanskje bruke sitt eget merke🙈 Er jo det de to andre gjør. 😅

Hun er så masete og sammen med Benedicte ble det bare for mye for meg. Så bare på i starten. Hva med å roe tempo litt og huske å puste slik hun ber andre gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (2 minutter siden):

Hun er så masete og sammen med Benedicte ble det bare for mye for meg. Så bare på i starten. Hva med å roe tempo litt og huske å puste slik hun ber andre gjøre. 

Ja, ikke helt heldig med den komboen🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte og jobbe i barnehage til høsten og trenger ett par gode innesko. Tenkte litt på Happyflops men tror jeg finner noe annet 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 11.6.2023 den 11.42):

Hva sto det på lappen? Har ikke sett på snappene hennes på en stund. Hakk i plata om å møte veggen, rotete vaskerom og camping minutt for minutt. 

Får ikke til å legge ved bilde, men det stod mye påminnelse om å puste og blablabla før det avslutningsvis stod: « Bruk tiden på på å puste - ikke på å ha dårlig samvittighet. «

Det er jo bare en tullete skrivefeil - altså å skrive «på» to ganger etter hverandre, men det er nok for meg til at det blir litt useriøst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Spiaggia skrev (9 timer siden):

Får ikke til å legge ved bilde, men det stod mye påminnelse om å puste og blablabla før det avslutningsvis stod: « Bruk tiden på på å puste - ikke på å ha dårlig samvittighet. «

Det er jo bare en tullete skrivefeil - altså å skrive «på» to ganger etter hverandre, men det er nok for meg til at det blir litt useriøst. 

Alt går i et heseblesende tempo. Kjøp,kjøp,kjøp…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

By Lien søker etter modeller. Som takk vil de selvfølgelig få klærne de viser. Altså, er det lønn i form av klær? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (4 minutter siden):

By Lien søker etter modeller. Som takk vil de selvfølgelig få klærne de viser. Altså, er det lønn i form av klær? 

Tydeligvis.

Er vel samme opplegget Sara Emilie kjører?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Tydeligvis.

Ja ser sånn ut

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Ja ser sånn ut

Nå er dette supereksklusive unike klær dere som praktisk talt løper ut av døra selv, for de er i meget begrenset opplag…så her er det bare å melde seg…

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Tydeligvis.

LOs sommerpatrulje har flere ganger tatt butikker som gir ansatte varer og ikke lønn. Arbeidskontraktene var heller ikke i boks. 
Er det i det hele tatt lov å ikke lønne modellene? De søker jo etter folk.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lilly Rose skrev (8 minutter siden):

LOs sommerpatrulje har flere ganger tatt butikker som gir ansatte varer og ikke lønn. Arbeidskontraktene var heller ikke i boks. 
Er det i det hele tatt lov å ikke lønne modellene? De søker jo etter folk.

Er usikker på lover og regler rundt dette. Men må modellen skatte av det de får? Eller hvordan utgiftsfører "Lien/careless" dette tøyet som de gir bort? For de kan vel ikke bare gi bort det de ønsker når det er kjøpt inn for firma sine penger? 

Kan være mine spørsmål er helt idiotiske men jeg kan ikke noe om dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Er usikker på lover og regler rundt dette. Men må modellen skatte av det de får? Eller hvordan utgiftsfører "Lien/careless" dette tøyet som de gir bort? For de kan vel ikke bare gi bort det de ønsker når det er kjøpt inn for firma sine penger? 

Kan være mine spørsmål er helt idiotiske men jeg kan ikke noe om dette.

Jeg vet ikke selv og har prøvd å lese på diverse nettsider. Det ser ut som modellen kan jobbe uten å motta lønn. Da vises det til å forholde seg til kontrakten. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke selv og har prøvd å lese på diverse nettsider. Det ser ut som modellen kan jobbe uten å motta lønn. Da vises det til å forholde seg til kontrakten. Ikke vet jeg.

Men må Lien/careless utgiftsføre skatte av klærne de gir bort? Fordi de må jo ha det ut av sitt regnskap? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firmaet må føre varene ut som en kost ja. Ellers er det jo brudd på bokføring.

Mottaker må sannsynligvis og skatte for gaven.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...