Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Japp skrev (På 9.5.2023 den 10.41):

Det går fint å ta en drink eller to selv om barnet er med.

Har hun vært på en snurr på flyturer som barnet har vært med på? 😔

Jepp, var hun ikke også det da hun og SE var på tur med unger? Korriger meg om jeg tar feil, det kan hende. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

handmaid skrev (På 9.5.2023 den 2.23):

Sitter de i baren på hotellet å drikker med barnet? 

Ja, huff så fælt…….. Tipper barnet hadde det helt forferdelig! 🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor de har valgt å ha barnet med på en jobbtur , med så tett program, lunsjer og middager. Må jo bli utrolig kjedelig for et barn. Jada, jeg  fikk med meg at hun forsvarte det i går med at barnet lærer masse og får oppleve så mye. Men likevel. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (22 timer siden):

Hun dokumenterte det grundig på snap. Det ble diskutert inngående her i fjor. Så bare bla deg tilbake. 

1-2 enheter for så å være litt oppspilt/engstelig og snakke på snap anser ikke jeg som en som er på en skikkelig snurr, som er for full osv.

Barn eller ikke barn tilstede, så har ho aldri vært «helt borte» som dere skal ha det til her inne.

Tror dere ikke barnet storkoser seg på tur? Siden Therese ikke eksponerer barnet så ser dere jo ikke hva ho gjør.

Jeg blir helt matt av å lese hele tråden her med påstander i øst og vest.

For alt som postes på some er reelt ikke sant… 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (På 8.5.2023 den 9.58):

Virkeligheten, som du henviser til, er at hun vinklet det til at hennes egen tights som hun selger (og tjener penger på) var bedre for henne (og dermed andre) med magesmerter (enn andre). Hun driver bedrift og dette er arbeidet og ansvaret hennes.

Å dra inn psykiatri og psykisk helse inn i dette blir totalt lavmål.

For det er ikke lavmål å komme med påstander i øst og vest mener du? Hele tråden her er jo full av påstander og spekulasjoner fra A-B

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (14 minutter siden):

For det er ikke lavmål å komme med påstander i øst og vest mener du? Hele tråden her er jo full av påstander og spekulasjoner fra A-B

Å påstå at en tights hjelper mot magesmerter er så lavmål som det går an faktisk. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (6 minutter siden):

Å påstå at en tights hjelper mot magesmerter er så lavmål som det går an faktisk. 

Når man har magesmerter så er det mye bedre å ha på seg en tights enn en trang jeans. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (9 timer siden):

Forstår ikke helt hvorfor de har valgt å ha barnet med på en jobbtur , med så tett program, lunsjer og middager. Må jo bli utrolig kjedelig for et barn. Jada, jeg  fikk med meg at hun forsvarte det i går med at barnet lærer masse og får oppleve så mye. Men likevel. 

Å kjede seg for et barn er jo bare sunt 😊 Og hvem vet, kan være at hun ikke kjeder seg i det hele tatt, kanskje hun syns det er litt spennende. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (6 minutter siden):

Når man har magesmerter så er det mye bedre å ha på seg en tights enn en trang jeans. 

🤦🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (15 minutter siden):

🤦🏼‍♀️

Fruktbart bidrag til diskusjonen.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (36 minutter siden):

Fruktbart bidrag til diskusjonen.

Hvis ikke du ser problemet med at hun bruker sitt eget merke til å reklamere for at det hjelper mot vondt i magen, da nytter det ikke å forklare.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (1 time siden):

1-2 enheter for så å være litt oppspilt/engstelig og snakke på snap anser ikke jeg som en som er på en skikkelig snurr, som er for full osv.

Barn eller ikke barn tilstede, så har ho aldri vært «helt borte» som dere skal ha det til her inne.

Tror dere ikke barnet storkoser seg på tur? Siden Therese ikke eksponerer barnet så ser dere jo ikke hva ho gjør.

Jeg blir helt matt av å lese hele tråden her med påstander i øst og vest.

For alt som postes på some er reelt ikke sant… 

Hvordan vet du det?🤨

Hun har faktisk selv skrevet/sagt på snap at hun måtte hive innpå vann fordi drinkene gikk såpass inn på henne og verdens snurret - dette var da hun og familien var på tur med et annet par. Begge mødrene drakk seg fulle på hotellet før avreise. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (1 time siden):

Da bør det stå på den måten da, ikke at den hjelper mot magesmerter !

Det er så mye bedre å ha på tights enn jeans når man har magesmerter , så enkelt kantet kan skrives og det er ikke tvil om hva hun mener

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (1 time siden):

Hvis ikke du ser problemet med at hun bruker sitt eget merke til å reklamere for at det hjelper mot vondt i magen, da nytter det ikke å forklare.

Jeg tenkte ikke at det var hennes tights som var så revolusjonerende at de hjalp mot magesmerter, men tights er jo bedre. Utrolig hvor ulikt man kan tolke ting.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Da bør det stå på den måten da, ikke at den hjelper mot magesmerter !

Det er så mye bedre å ha på tights enn jeans når man har magesmerter , så enkelt kantet kan skrives og det er ikke tvil om hva hun mener

Joda, kunne vel skrevet det. Men jeg tenkte ikke at hennes tights var så revolusjonerende at den hjalp mot magesmerter, men at tights er godt når man har magesmerter. Tror du alvorlig talt at noen tenkte at de må kjøpe den tightsen mot magesmerter da se så snapen?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Hvordan vet du det?🤨

Hun har faktisk selv skrevet/sagt på snap at hun måtte hive innpå vann fordi drinkene gikk såpass inn på henne og verdens snurret - dette var da hun og familien var på tur med et annet par. Begge mødrene drakk seg fulle på hotellet før avreise. 

Dette husker jeg også

Før hver flytur så må Therese drikke seg opp pga flyskrekk, selv om barnet er med. Dette har hun selv både fortalt og vist frem på snap.

Hadde jeg vært Therese (jeg har selv flyskrekk) så ville det vært bedre å kontakte lege og få resept på beroligende som demper angsten. Det er flere ulike beroligende medikamenter, ikke alle gjør at man blir helt dopet. Men som demper angsten samtidig som at du er med og fungerer skulle noe skje. Jeg gjorde det selv for noen år siden; sa rett ut til legen at jeg behøvde noe beroligende da jeg ikke ville bruke alkohol for å gjennomføre flyturen pga barna. Jeg ville ikke at de skulle ha ei beruset mamma på turen.

Å ta ei øl eller et glass vin på flyplassen for å markere starten på ferien, med barna tilstede, ser jeg ikke problemet med. Å drikke seg på en snurr og bruke alkohol som et middel for å gjennomføre er et problem. Hva hvis noe inntreffer og man er tydelig beruset og må agere i en krisesituasjon? Hvilket forhold til alkohol viderefører du til barnet ditt? Noe man koser seg med, normaliserer det, eller som et virkemiddel for å gjøre noe? Barn føler seg også som oftest utrygge eller at det er ubehagelig når deres nærmeste blir beruset og endrer seg.

Litt pussig at Therese har fått sånn flyskrekk mtp at hun var i nettopp Flyforsvaret og har flydd selv 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Japp skrev (36 minutter siden):

Joda, kunne vel skrevet det. Men jeg tenkte ikke at hennes tights var så revolusjonerende at den hjalp mot magesmerter, men at tights er godt når man har magesmerter. Tror du alvorlig talt at noen tenkte at de må kjøpe den tightsen mot magesmerter da se så snapen?

En influencer har et stort ansvar for hvordan ting legges frem, det bør ikke være tvil om hva hun mener og i dette tilfellet var det mange som stusset og hun har derfor ikke gjort jobben sin godt nok 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Dette husker jeg også

Før hver flytur så må Therese drikke seg opp pga flyskrekk, selv om barnet er med. Dette har hun selv både fortalt og vist frem på snap.

Hadde jeg vært Therese (jeg har selv flyskrekk) så ville det vært bedre å kontakte lege og få resept på beroligende som demper angsten. Det er flere ulike beroligende medikamenter, ikke alle gjør at man blir helt dopet. Men som demper angsten samtidig som at du er med og fungerer skulle noe skje. Jeg gjorde det selv for noen år siden; sa rett ut til legen at jeg behøvde noe beroligende da jeg ikke ville bruke alkohol for å gjennomføre flyturen pga barna. Jeg ville ikke at de skulle ha ei beruset mamma på turen.

Å ta ei øl eller et glass vin på flyplassen for å markere starten på ferien, med barna tilstede, ser jeg ikke problemet med. Å drikke seg på en snurr og bruke alkohol som et middel for å gjennomføre er et problem. Hva hvis noe inntreffer og man er tydelig beruset og må agere i en krisesituasjon? Hvilket forhold til alkohol viderefører du til barnet ditt? Noe man koser seg med, normaliserer det, eller som et virkemiddel for å gjøre noe? Barn føler seg også som oftest utrygge eller at det er ubehagelig når deres nærmeste blir beruset og endrer seg.

Litt pussig at Therese har fått sånn flyskrekk mtp at hun var i nettopp Flyforsvaret og har flydd selv 

Nettopp!🥲

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (5 timer siden):

Men i følge Therese må det være en By Lien tights....

Endret av Bibbi_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (5 timer siden):

Men i følge Therese må det være en By Lien tights....

Hun skrev vel ikke at det bare var den det kunne være? Det var jo den hun hadde på seg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...