Japp Skrevet 28. april 2023 #1641 Del Skrevet 28. april 2023 Fru G skrev (19 minutter siden): Jeg kjøper ikke klær av influensere, det har jeg brent meg på. Følger flere live shoppinger, blant annet til en butikk på Metro senters og en i Nord Norge, Kvippen heter den. At Kapp Ahl bruker influensere burde kanskje tilsi boikott, selv om jeg i prinsippet er i mot kanseleringskulturen. Ok, har aldri tenkt på å følge liveshopping, men da forstår jeg mer hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 28. april 2023 #1642 Del Skrevet 28. april 2023 Japp skrev (Akkurat nå): Ok, har aldri tenkt på å følge liveshopping, men da forstår jeg mer hvorfor. Det blir som en mannekengoppvising på nett. Kan anbefale Kvippen. Fine klær og lite fjasing😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggidada Skrevet 29. april 2023 #1643 Del Skrevet 29. april 2023 supermamz skrev (16 timer siden): Skjønner ikke hvordan en butikk for hennes del ska gå rundt? Er jo ikke noe spesielt med tingene hun lager finnes jo overalt ellers til en rimligere pris😳 Her tror jeg både hun og managementet hennes driter på draget… Typ hvor mange følgere eller «fans» av hun bor i kr.sand liksom…? Hun er ikke en kjendis, og produktene hennes er overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 29. april 2023 #1644 Del Skrevet 29. april 2023 Maggidada skrev (11 timer siden): Her tror jeg både hun og managementet hennes driter på draget… Typ hvor mange følgere eller «fans» av hun bor i kr.sand liksom…? Hun er ikke en kjendis, og produktene hennes er overpriset. Og de overprisede produktene hennes finner man i andre butikker til mye bedre priser. Skjønner ikke hvordan den butikken skal gå rundt jeg heller……. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 30. april 2023 #1645 Del Skrevet 30. april 2023 Sorry, men her har vi et tilfelle av kjempesnork... Hun er så koselig og hyggelig at jeg detter helt av lasset 🙃 Før funket nok dette da det var ganske nytt å dele av hverdagen, men nå forventer folk mer da vi vet at det er en faktisk arbeidsplass. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. mai 2023 #1646 Del Skrevet 1. mai 2023 Tråden er ryddet for krenkelser og svar. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 1. mai 2023 #1647 Del Skrevet 1. mai 2023 Hva ser jeg på snap- utforsk? Ei dame som vasker opp😳 Det skal ikke mye til for å henge med i bransjen skjønner jeg. Hellemåne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vally112 Skrevet 1. mai 2023 #1648 Del Skrevet 1. mai 2023 Gud må bare si en ting jeg er så lei av at alle influensere som viser produkter skal si «disse selges fort så slå til mens du kan» hadde det bare vært en reklame men det er jo reklame om og om igjen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 1. mai 2023 #1649 Del Skrevet 1. mai 2023 Vally112 skrev (18 minutter siden): Gud må bare si en ting jeg er så lei av at alle influensere som viser produkter skal si «disse selges fort så slå til mens du kan» hadde det bare vært en reklame men det er jo reklame om og om igjen. Et kjent triks innen markedsføringsverden, dessverre. Gjorde det selv mye i studiejobben min som markedsfører, la vekk noen varer slik at det virket som det var kjøpt mer enn det faktisk var. Funket som bare det, og folk trodde at det minsket raskt på varene, så de ville sikre seg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vally112 Skrevet 1. mai 2023 #1650 Del Skrevet 1. mai 2023 Sawyer skrev (22 minutter siden): Et kjent triks innen markedsføringsverden, dessverre. Gjorde det selv mye i studiejobben min som markedsfører, la vekk noen varer slik at det virket som det var kjøpt mer enn det faktisk var. Funket som bare det, og folk trodde at det minsket raskt på varene, så de ville sikre seg. Forstår godt men blir så lite troverdig når hun sier samme om by lien varene, KappAhl, vi på tur og no Cubus. Måte på liksom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 1. mai 2023 #1651 Del Skrevet 1. mai 2023 Vally112 skrev (6 minutter siden): Forstår godt men blir så lite troverdig når hun sier samme om by lien varene, KappAhl, vi på tur og no Cubus. Måte på liksom Enig i at det hadde vært mer troverdig om hun f.eks holdt seg til en "ting" og stil. Men når det blir happyflops og kjole, og så over til turklær når man aldri ser hun på tur, er ikke akkurat troverdig. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 1. mai 2023 #1652 Del Skrevet 1. mai 2023 HelloMindy skrev (På 12.3.2023 den 14.45): Jeg pleier å være ganske ærlig, på lik linje med mange andre ansatte jeg kjenner, om at jeg jobber for lønn. Å prøve pakke det inn i påskudd at man velger beholde reklamer for at Snapchat skal kunne lønne sine ansatte, og vise til artikler om hvor dårlig det går for dem, og ikke eie opp til at man tar et valg. For hun velger nettopp å ha reklamene på for å tjene enda mer penger. Hvorfor kan hun ikke ha ryggrad til å si det som det er? Jeg syns det ser enda dårligere ut nå, som om hun har noe å skjule, enn om hun brukte en kort snap på å si at det er slik det. De tjener noe helt vanvittig på den reklamen opptil 30 000 imnd ifølge yummymummy. Og de lager flere og flere snapper med dårlig innhold og vi bombarderes med reklame. Jeg er så drittlei reklame at har slutter å følge omtrent alle. Savner ingen av dem, kan bare scrolle litt her inne istedet. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 1. mai 2023 #1653 Del Skrevet 1. mai 2023 Noen som vet hvorfor Therese også legger denne butikken til Kristiansand? Hun som er fra Øst hadde vell solgt bedre der nede vil jeg tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 1. mai 2023 #1654 Del Skrevet 1. mai 2023 mumrikk1 skrev (9 minutter siden): Noen som vet hvorfor Therese også legger denne butikken til Kristiansand? Hun som er fra Øst hadde vell solgt bedre der nede vil jeg tro? Enkleste svaret vil vel være David Reme og co holder til der nede, dvs den ekte sjefen. Men Sørlandsparken har vel også en del ledige lokaler man kan låne til slikt fjas. Therese og co er jo bare imaget som brukes for å fronte ting, de gjør jo strengt tatt ikke så mye. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 1. mai 2023 #1655 Del Skrevet 1. mai 2023 mumrikk1 skrev (3 timer siden): Noen som vet hvorfor Therese også legger denne butikken til Kristiansand? Hun som er fra Øst hadde vell solgt bedre der nede vil jeg tro? Lageret ligger i Kr.sand. Hun forklarte at det var grunnen ene dagen på snap, gjorde det enklest. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 2. mai 2023 #1656 Del Skrevet 2. mai 2023 Altså, de koppene hun skal selge ligner på noe man kan kjøpe på Nille. Hva er det hun driver med? Jeg kan tenke meg prisen på disse «eksklusive» koppene og de er helt sikkert i et meget begrenset opplag så «løp og kjøp». Skal man selge noe så please, kom med noe nytt og kreativt!! Det er så flaut å se hvordan hun skal prakke varer på følgerne sine bare for at hun skal tjene mest mulig! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 2. mai 2023 #1657 Del Skrevet 2. mai 2023 baremeg skrev (3 minutter siden): Altså, de koppene hun skal selge ligner på noe man kan kjøpe på Nille. Hva er det hun driver med? Jeg kan tenke meg prisen på disse «eksklusive» koppene og de er helt sikkert i et meget begrenset opplag så «løp og kjøp». Skal man selge noe så please, kom med noe nytt og kreativt!! Det er så flaut å se hvordan hun skal prakke varer på følgerne sine bare for at hun skal tjene mest mulig! Influensere selger akkurat det samme dritten som du finner overalt, eneste forskjell er at du får influensere sitt navn/Brand på tingene. Ingen av dem kommer med noe nytt, bare vræl. Men folk er jo idioter som kjøper da, ellers hadde det ikke vært et marked for influensere. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 3. mai 2023 #1658 Del Skrevet 3. mai 2023 ……Så går man fra campingprosjekt minutt for minutt - til uteplass med pergola minutt for minutt 🤦♀️ Den dama må visst pusse opp eller kjøpe noe nytt/bytte ut ting hele tiden… Må være grusomt slitsomt?!? Aldri kunne bli fornøyd med noenting… Trodde forresten at det ikke var så lenge siden stua ble «forvandlet». Nå har a jaggu meg solgt både sofa og gulvteppe.. Taklampa over bordet forsvant jo for lenge siden.. Var det ikke ei som var sååå flink som hjalp henne med denne stua- og det ble såååå bra!?! Ikke det nei… Kan disse influenserne få seg en ordentlig jobb istedenfor å pushe overpriset ræl i tillegg til oppussing/utskiftninger i monitor 24/7?? Fantastisk lite inspirerende… Hei hvor det går med ett (!!!) barn å følge opp, fysio, gåturer med bikkja, shopping og oppussing. Virker som det er en fulltidsjobb bare det? Stort sett det som blir publisert- med ei litta reklame innimellom. #oppgitt 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 3. mai 2023 #1659 Del Skrevet 3. mai 2023 Frublå skrev (7 minutter siden): Hei hvor det går med ett (!!!) barn å følge opp, fysio, gåturer med bikkja, shopping og oppussing. Virker som det er en fulltidsjobb bare det? Stort sett det som blir publisert- med ei litta reklame innimellom. #oppgitt det vi andre må gjøre kombinert med full arbeidsdag😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vally112 Skrevet 3. mai 2023 #1660 Del Skrevet 3. mai 2023 Frublå skrev (56 minutter siden): ……Så går man fra campingprosjekt minutt for minutt - til uteplass med pergola minutt for minutt 🤦♀️ Den dama må visst pusse opp eller kjøpe noe nytt/bytte ut ting hele tiden… Må være grusomt slitsomt?!? Aldri kunne bli fornøyd med noenting… Trodde forresten at det ikke var så lenge siden stua ble «forvandlet». Nå har a jaggu meg solgt både sofa og gulvteppe.. Taklampa over bordet forsvant jo for lenge siden.. Var det ikke ei som var sååå flink som hjalp henne med denne stua- og det ble såååå bra!?! Ikke det nei… Kan disse influenserne få seg en ordentlig jobb istedenfor å pushe overpriset ræl i tillegg til oppussing/utskiftninger i monitor 24/7?? Fantastisk lite inspirerende… Hei hvor det går med ett (!!!) barn å følge opp, fysio, gåturer med bikkja, shopping og oppussing. Virker som det er en fulltidsjobb bare det? Stort sett det som blir publisert- med ei litta reklame innimellom. #oppgitt Og ikke glem hennes catch frase som er «husk å puste» 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå