Trøndelag84 Skrevet 12. april 2023 #1541 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg har sett Therese vaske gulv faktisk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 12. april 2023 #1542 Del Skrevet 12. april 2023 Bare at hun er under vingene til Reme burde skremme vekk kundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. april 2023 #1543 Del Skrevet 12. april 2023 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Neida. Og det sa jeg ikke heller. Jeg stiller bare spm siden du nevner ufør, da det ikke er et relevant tema når noen er arbeidsføre og det tidligere i tråden er spekulert i om hun er/har vært ufør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. april 2023 #1544 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Fru G skrev (1 time siden): Bare at hun er under vingene til Reme burde skremme vekk kundene. Jeg tror de (Reme) sitter med mer makt enn vi aner. Både Therese og SE er under konas influencermanagment... Endret 12. april 2023 av Sharp75! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. april 2023 #1545 Del Skrevet 12. april 2023 Sharp75! skrev (43 minutter siden): Jeg stiller bare spm siden du nevner ufør, da det ikke er et relevant tema når noen er arbeidsføre og det tidligere i tråden er spekulert i om hun er/har vært ufør. Temaet var åpenbart. Sammenligning mellom utbetaling på ufør vs utbetaling fra Bylien AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 13. april 2023 #1546 Del Skrevet 13. april 2023 Snublefot62 skrev (På 12.4.2023 den 12.05): Hvor ser du 1,5 mill? Det som er ført opp i 2022 er 1,3 i ordinært utbytte. Dette skal - med mindre noe annet står i vedtektene - fordeles i henhold til eierandel i selskapet. Therese har kun 50% eierskap i bedriften, og vil dermed i teorien få rundt 650k i utbytte i 2022. Av dette må Therese skatte 35,2% dersom hun tar ut utbytte fra sitt aksjeselskap igjen. Så dersom dette stemmer så hadde Therese strengt tatt hatt mer penger igjen med å være ufør. Men sannsynligvis - håper jeg for Therese sin del - så sier vedtektene at hun skal ha mesteparten av utbytte. Da sitter hun med mellom 400k-1 mill etter skatt. Ikke akkurat enormt bra, men samtidig brukbart nok. Du må nesten sjekke alle selskapene hun eier;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 13. april 2023 #1547 Del Skrevet 13. april 2023 Fru G skrev (19 timer siden): Bare at hun er under vingene til Reme burde skremme vekk kundene. Ja hva er greia med det ekteparet Reme? Hører litt av hvert:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. april 2023 #1548 Del Skrevet 13. april 2023 Hilde444 skrev (17 minutter siden): Du må nesten sjekke alle selskapene hun eier;-) Takk. Ser det nå. 1,5 mill i utbytte i 2022 fra Thereselien AS. Minus utbytteskatt gir vel rundt 1-1,1 mill i utbytte. Så har hun og tatt ut lønn på rundt 875k. Minus skatt. Så hun har da definitivt til salt i grøten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskaffe123 Skrevet 13. april 2023 #1549 Del Skrevet 13. april 2023 For min del er jeg overrasket over at hennes klær og varer faktisk selger såpass godt (tydeligvis). Det finnes jo allerede altfor mye av denne typen klær og varer på markedet. Dette er jo heller ikke noe som selges i fysiske butikker, så jeg undervurderer vel følgermassen hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 13. april 2023 #1550 Del Skrevet 13. april 2023 (endret) Ganske åpenbart at hovedmotivet er å tjene penger når man spyr ut produkter som sko, luer med fleece, termokopper, tote-bag, kjoler, jakker, duftpinner, håndklær og hva mer har jeg glemt..? Istedenfor å forsøke å finne seg en nisje og jobbe grundig med den virker det som de har funnet alle varene det er mulig å printe *breathe* på i en katalog og sendt rett i produksjon.. Endret 13. april 2023 av LinnHenrikke 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 13. april 2023 #1551 Del Skrevet 13. april 2023 LinnHenrikke skrev (29 minutter siden): Ganske åpenbart at hovedmotivet er å tjene penger når man spyr ut produkter som sko, luer med fleece, termokopper, tote-bag, kjoler, jakker, duftpinner, håndklær og hva mer har jeg glemt..? Istedenfor å forsøke å finne seg en nisje og jobbe grundig med den virker det som de har funnet alle varene det er mulig å printe *breathe* på i en katalog og sendt rett i produksjon.. Ja, de fleste av oss er vel interessert i å tjene penger? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 13. april 2023 #1552 Del Skrevet 13. april 2023 Japp skrev (22 minutter siden): Ja, de fleste av oss er vel interessert i å tjene penger? På bekostning av omdømme og troverdighet? Deg om det i så fall 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 13. april 2023 #1553 Del Skrevet 13. april 2023 LinnHenrikke skrev (2 minutter siden): På bekostning av omdømme og troverdighet? Deg om det i så fall Det skrev jeg ikke 😊 Skrev kun at de fleste av oss ønsker å tjene penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. april 2023 #1554 Del Skrevet 13. april 2023 Japp skrev (2 timer siden): Det skrev jeg ikke 😊 Skrev kun at de fleste av oss ønsker å tjene penger. 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 13. april 2023 #1555 Del Skrevet 13. april 2023 LinnHenrikke skrev (3 timer siden): På bekostning av omdømme og troverdighet? Deg om det i så fall Det er akkurat det! Jeg hadde en respekt for henne da jeg begynte å følge med henne rundt den tiden hun var på GranCa med Sara Emilie og Marna. Da skilte hun seg ut syntes jeg. Men så har noe endret seg. Da hun begynte å lansere ByLien, så hadde hun fortsatt ikke forandret seg alt for mye. Men etter den første kolleksjonen, så begynte hun å miste troverdigheten for meg. Og den har bare gått nedover. Hun viser overhodet ikke noe av å leve som produktene skal minne oss på; PUST. Så nei, for meg må troverdighet være en faktor sammen med ønsket om å tjene penger. Hun har blitt som de fleste andre influenser og mistet det som gjorde henne mer autentisk, skilte seg litt ut. Synd egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 14. april 2023 #1556 Del Skrevet 14. april 2023 Har ikke sett på snappene hennes på ganske lenge. Tenkte jeg skulle sjekke nå og jommen er det ikke campingen enda! Nå er det varmepumpa som kommer. Gikk fort ut av den snappen igjen ja🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 14. april 2023 #1557 Del Skrevet 14. april 2023 baremeg skrev (49 minutter siden): Har ikke sett på snappene hennes på ganske lenge. Tenkte jeg skulle sjekke nå og jommen er det ikke campingen enda! Nå er det varmepumpa som kommer. Gikk fort ut av den snappen igjen ja🙊 Det blir med disse som med annet, man blir lei repriser. Det falske tonefallet og syngende toneleie får jeg fnatt av😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 14. april 2023 #1558 Del Skrevet 14. april 2023 Fru G skrev (1 time siden): Det blir med disse som med annet, man blir lei repriser. Det falske tonefallet og syngende toneleie får jeg fnatt av😅 Hun blir mer og mer lik venninna si SE og det taper hun på. Samme greiene der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 16. april 2023 Forfatter #1559 Del Skrevet 16. april 2023 LinnHenrikke skrev (På 13.4.2023 den 16.57): Ganske åpenbart at hovedmotivet er å tjene penger når man spyr ut produkter som sko, luer med fleece, termokopper, tote-bag, kjoler, jakker, duftpinner, håndklær og hva mer har jeg glemt..? Istedenfor å forsøke å finne seg en nisje og jobbe grundig med den virker det som de har funnet alle varene det er mulig å printe *breathe* på i en katalog og sendt rett i produksjon.. Ser ut som hun bare setter navnet sitt på produkter som allerede er ferdig og designet.b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 16. april 2023 #1560 Del Skrevet 16. april 2023 Er hunden til Therese egentlig en pomeranian tro? Syns den ligner mye mer på Kleinspitz. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå