Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Hvorfor sjekket de ikke været før de dro til Grebbestad? Hvorfor bestille møbler før alt er klart?? Kunne vel sjekket leveringstid og alt som er for å planlegge litt før en bestiller! 🙄 jeg orker ikke… lage stress og problemer for seg selv.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bellabellee skrev (29 minutter siden):

Hvorfor sjekket de ikke været før de dro til Grebbestad? Hvorfor bestille møbler før alt er klart?? Kunne vel sjekket leveringstid og alt som er for å planlegge litt før en bestiller! 🙄 jeg orker ikke… lage stress og problemer for seg selv.

Fordi ting skal gå «schmokk schmokk». 

Har hatt et par uker pause fra Therese nå, da jeg ble lei campingsnakk, men skjønner utfra dagens story, at jeg kan ta med et par uker pause til… 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (39 minutter siden):

Fordi ting skal gå «schmokk schmokk». 

Har hatt et par uker pause fra Therese nå, da jeg ble lei campingsnakk, men skjønner utfra dagens story, at jeg kan ta med et par uker pause til… 

Du kan ha pause til etter påske! 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Hvorfor PUSTER hun ikke mer?

Hallo? Do your own thing!

Tydelig at pust er viktig kun når produkter skal selges. Synes hun aldri snakker og relaterer til pust i eget liv. Lite troverdig Therese 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada

Den hunden til Therese; som forøvrig ikke er en ekte Pomeranian; for pommer er myyyye mindre i størrelse (21 cm nakkehøyde er standarden) og mer fluffy. Cocos er en Spitz som har blitt solgt som Pomeranian; mange useriøse oppdrettere som avler for stort dessverre. Men poenget mitt opprinnelig her… Den hunden må snart lære seg å være litt alene hjemme. Som når hun var hos frisøren igår foreksempel… da kunne han fint vært hjemme aleine 🐶😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

Dess mer penger som renner inn dess verre blir de. Remember to bried.. Omg. Drikkeflaske er siste ‘mann’ ut. Veldig kreativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maggidada skrev (14 timer siden):

Den hunden til Therese; som forøvrig ikke er en ekte Pomeranian; for pommer er myyyye mindre i størrelse (21 cm nakkehøyde er standarden) og mer fluffy. Cocos er en Spitz som har blitt solgt som Pomeranian; mange useriøse oppdrettere som avler for stort dessverre. Men poenget mitt opprinnelig her… Den hunden må snart lære seg å være litt alene hjemme. Som når hun var hos frisøren igår foreksempel… da kunne han fint vært hjemme aleine 🐶😅

Det er helt merkelig at den hunden ikke har lært seg å være alene hjemme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å følge henne da campinghelvete startet. Kommer ikke til å følge henne igjen. For mye stress og mas av ingenting. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (17 timer siden):

Den burde i teorien vært hjemme alene, men når de ikke har øvet på det så kan den ikke plutselig være alene i flere timer

Har hund selv, og har hatt hund før den vi har nå, og vi begynte ganske tidlig å øve på hjemme-alene. Men man begynner med korte økter og øker på. Så korte at i starten så gikk vi bare ut av huset og sto utenfor ei stund før vi gikk inn. Og deretter økte lengden.

Hvis en hund som man ikke har øvet hjemme-alene-trening på for så å forlate den lenge så kan hunden fort ende opp med separasjonsangst og utvikle unoter som å tygge i stykker ting og tang 

Men det er definitivt på tide å begynne sånn at de ikke ender opp med en voksen hund som aldri kan være alene 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
skruf skrev (1 time siden):

Den burde i teorien vært hjemme alene, men når de ikke har øvet på det så kan den ikke plutselig være alene i flere timer

Har hund selv, og har hatt hund før den vi har nå, og vi begynte ganske tidlig å øve på hjemme-alene. Men man begynner med korte økter og øker på. Så korte at i starten så gikk vi bare ut av huset og sto utenfor ei stund før vi gikk inn. Og deretter økte lengden.

Hvis en hund som man ikke har øvet hjemme-alene-trening på for så å forlate den lenge så kan hunden fort ende opp med separasjonsangst og utvikle unoter som å tygge i stykker ting og tang 

Men det er definitivt på tide å begynne sånn at de ikke ender opp med en voksen hund som aldri kan være alene 

Det samme tenker jeg… Har ekte Pomeranian selv og den klarer fint å være hjemme alene noen timer. Men må øve på det fra de er små. Den er vel snart ett halvt år nå og burde fint klare å være alene en halv dag. Så skjønner ikke at de ikke trener på det. Valpekurs også var SÅ nyttig å være med på… men hvor mange ganger var de der; typ 3 kanskje…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Maggidada skrev (1 time siden):

Det samme tenker jeg… Har ekte Pomeranian selv og den klarer fint å være hjemme alene noen timer. Men må øve på det fra de er små. Den er vel snart ett halvt år nå og burde fint klare å være alene en halv dag. Så skjønner ikke at de ikke trener på det. Valpekurs også var SÅ nyttig å være med på… men hvor mange ganger var de der; typ 3 kanskje…?

Mener hun har sagt at de øver han til å være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Klarer hun virkelig og få til dette camping opplegget uten at noe er sponset?

Det er ikke utenkelig, men vi får se om det kommer noe merking av reklame i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden):

Det er ikke utenkelig, men vi får se om det kommer noe merking av reklame i etterkant.

Men om hun er sponset allerede nå så skal det vel merkes

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Men om hun er sponset allerede nå så skal det vel merkes

Ja, det skal det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Klarer hun virkelig og få til dette camping opplegget uten at noe er sponset?

Hvorfor skulle hun ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maggidada skrev (21 timer siden):

Den hunden må vel strengt talt ikke lære å være alene hvis eier ikke ønsker å lære den det. Tungvint for dem,ja,men tror ikke det har så mye å si for deg og ditt liv akkurat.... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (21 minutter siden):

Den hunden må vel strengt talt ikke lære å være alene hvis eier ikke ønsker å lære den det. Tungvint for dem,ja,men tror ikke det har så mye å si for deg og ditt liv akkurat.... 

hun jobber jo ikke, går stort sett hjemme 24/7 så det kan da ikke være noe problem at den ikke kan være alene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (13 minutter siden):

hun jobber jo ikke, går stort sett hjemme 24/7 så det kan da ikke være noe problem at den ikke kan være alene. 

Nettopp! Kan selvsagt bli et problem den dagen den av en eller annen grunn MÅ være alene, men det er jo eiernes problem,påvirker nok i liten grad damene på KG! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle hun ikke?

Hallo!!! Vi snakker om influencere som gjør alt for å få ting sponset. De er ikke som oss vanlige i gata som må jobbe for å få til salt i maten .. 

Ps: jeg er overhode ikke misunnelig.😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...