Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Diamant20 skrev (27 minutter siden):

Enig! Det er ikke akkurat sånn at SE har ligget rett ut i sommer. Om det så var sånn at hun ikke hadde mulighet til like lange dager som før pga trøtthet kunne hun fortsatt vært med som selskap og hjulpet til litt før hun hadde tatt en pause feks. Og Monica og co bor jo rett i nærheten så det burde jo ikke vært noe stress å hjelpe en dag eller to…

Ja, ser hun har tatt det opp på story nå at det ikke var behov for å være med Therese til lagret for hun dro så brått, noe som ikke er sant for Therese delte at hun egentlig tenkte å dra forige uke, men de valgte heller å dra til campingen så kunne hun dra etter skolestart. Å det kaller jeg ikke brått, men tydeligvis i følge SE. Hun sier hun ikke har hatt barnefri heller, men det har hun jo siden hun har vært på konsert og 30 årsdag. Men ser nå har hun lagt ut på stoy om bylien og alt så hun har vell vært her inne og lest igjen🙈🙈 

Bra hun tar noe til seg iallefall, for Therese fortjener så mye mer. Hennes glede og suksess burde også heies like mye fram i some som de 2 andre sine merker og prosjekter.. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (27 minutter siden):

Ja, ser hun har tatt det opp på story nå at det ikke var behov for å være med Therese til lagret for hun dro så brått, noe som ikke er sant for Therese delte at hun egentlig tenkte å dra forige uke, men de valgte heller å dra til campingen så kunne hun dra etter skolestart. Å det kaller jeg ikke brått, men tydeligvis i følge SE. Hun sier hun ikke har hatt barnefri heller, men det har hun jo siden hun har vært på konsert og 30 årsdag. Men ser nå har hun lagt ut på stoy om bylien og alt så hun har vell vært her inne og lest igjen🙈🙈 

Bra hun tar noe til seg iallefall, for Therese fortjener så mye mer. Hennes glede og suksess burde også heies like mye fram i some som de 2 andre sine merker og prosjekter.. 

Monica er jo bortreist med noe annet.. Merkelig så mye drama dere skal lage her av ingenting. Dere aner jo ikke hvorfor de ikke er hos hverandre hele tiden, hva de driver på med utenom de sekundene man ser utenfor snap og hva de ellers har av planer og ting de må gjøre av jobb?? Jøje meg, er der ikke intriger så lager vi det. lol

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (45 minutter siden):

nå lyver du. Hun skrev at hun hadde barna da hun reiste nedover, og at hun uansett skulle på konsert og 30-års lag. Therese fikk vite forrige uke at hun skulle nedover, tror du ikke kanskje at planene om konsert og bursdag var lagt for litt lengre siden enn det?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (49 minutter siden):

nå lyver du. Hun skrev at hun hadde barna da hun reiste nedover, og at hun uansett skulle på konsert og 30-års lag. Therese fikk vite forrige uke at hun skulle nedover, tror du ikke kanskje at planene om konsert og bursdag var lagt for litt lengre siden enn det?

Det vet ikke jeg 🤷‍♀️ Men hun har jo hatt barnefri hele helgen så. Men er ikke mitt problem, men må få lov til å syns det var kjipt å se at Therese var alene når hun skulle få se alle produktene sine, lage innhold, da hun har stilt opp de andre hele tiden og hjulpet dem.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (1 time siden):

Monica er jo bortreist med noe annet.. Merkelig så mye drama dere skal lage her av ingenting. Dere aner jo ikke hvorfor de ikke er hos hverandre hele tiden, hva de driver på med utenom de sekundene man ser utenfor snap og hva de ellers har av planer og ting de må gjøre av jobb?? Jøje meg, er der ikke intriger så lager vi det. lol

Hun skrev jo hun var innom Monica da hun var på tur hjem på Lørdagen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (5 timer siden):

Det vet ikke jeg 🤷‍♀️ Men hun har jo hatt barnefri hele helgen så. Men er ikke mitt problem, men må få lov til å syns det var kjipt å se at Therese var alene når hun skulle få se alle produktene sine, lage innhold, da hun har stilt opp de andre hele tiden og hjulpet dem.

Har man fredag-fredag, så er det naturlig at hun hadde barnefri nå i helga. Da dro ungene til faren på fredag.

Monica er borte på innspilling midt i uka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun tagget familiekontoen, men sa at hun skulle innom Chris. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (7 timer siden):

Tviler på at eksen til Sara hadde sagt nei til å bytte om på samvær eller hatt barna ekstra hvis Sara hadde spurt han om det for å hjelpe Therese. Therese er ei venninne hun har hatt lenge, også Robin kjenner Therese. Og, ifg Sara selv så er de ikke så strikte på hvem og når de har ungene. De har byttet på flere ganger tidligere pga Sara sine prosjekter

Personlig så hadde det å hjulpet ei venninne trumfet en konsert, hadde ikke trengt betenkningstid engang, i allefall ei venninne som har stilt opp så mye for meg ( å tømme et hus ifm med flytting er virkelig en storjobb! Men vi er alle forskjellige når det kommer til prioriteringer 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 minutt siden):

Tviler på at eksen til Sara hadde sagt nei til å bytte om på samvær eller hatt barna ekstra hvis Sara hadde spurt han om det for å hjelpe Therese. Therese er ei venninne hun har hatt lenge, også Robin kjenner Therese. Og, ifg Sara selv så er de ikke så strikte på hvem og når de har ungene. De har byttet på flere ganger tidligere pga Sara sine prosjekter

Personlig så hadde det å hjulpet ei venninne trumfet en konsert, hadde ikke trengt betenkningstid engang, i allefall ei venninne som har stilt opp så mye for meg ( å tømme et hus ifm med flytting er virkelig en storjobb! Men vi er alle forskjellige når det kommer til prioriteringer 

Nå var det jo som sagt også konsert og 30-års lag som sikkert var planlagt i en tid.. Sara har også dratt ned til Kristiansand alene, uten at det var noe snakk om det da. Det er ikke alltid det passer for alle, og er man voksen så klarer man faktisk å skjønne det😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (4 minutter siden):

Nå var det jo som sagt også konsert og 30-års lag som sikkert var planlagt i en tid.. Sara har også dratt ned til Kristiansand alene, uten at det var noe snakk om det da. Det er ikke alltid det passer for alle, og er man voksen så klarer man faktisk å skjønne det😅

Jeg er voksen, ellers takk. Også voksen nok til å vite at man stiller opp for gode venner uten at man må trygle og be om det, og det å hjelpe hverandre går begge veier. 

Voksen nok til å vite at planer kan lett endres når det kommer til å droppe noe så trivielt som en konsert og en fest og heller prioritere ei venninne som har hjulpet meg masse. Hverken fest eller konsert er noe essensielt her i livet. Ett vennskap derimot..

Therese fant ikke akkurat ut på sparket at hun skulle til Kristiansand heller, så god tid å endre på planer. 

Konsert og bursdag er kjekke greier, for all del, men av og til her i livet så velger man bort morsomme ting for å hjelpe andre 

Men igjen; vi er alle forskjellige når det kommer til hvilke valg og prioriteringer man gjør her i livet. Jeg er av den typen som velger venninner over en konsert og fest hvilken som helst dag. Hvis det gjør meg til en person som ikke er voksen nok så deg om det

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (14 minutter siden):

Jeg er voksen, ellers takk. Også voksen nok til å vite at man stiller opp for gode venner uten at man må trygle og be om det, og det å hjelpe hverandre går begge veier. 

Voksen nok til å vite at planer kan lett endres når det kommer til å droppe noe så trivielt som en konsert og en fest og heller prioritere ei venninne som har hjulpet meg masse. Hverken fest eller konsert er noe essensielt her i livet. Ett vennskap derimot..

Therese fant ikke akkurat ut på sparket at hun skulle til Kristiansand heller, så god tid å endre på planer. 

Konsert og bursdag er kjekke greier, for all del, men av og til her i livet så velger man bort morsomme ting for å hjelpe andre 

Men igjen; vi er alle forskjellige når det kommer til hvilke valg og prioriteringer man gjør her i livet. Jeg er av den typen som velger venninner over en konsert og fest hvilken som helst dag. Hvis det gjør meg til en person som ikke er voksen nok så deg om det

Mente nok mer at Therese nok er voksen nok til å forstå at det ikke passet for Sara denne gangen. 

Og velger venninner over bursdag og konsert? Hva med de venninnene hun hadde planer med fra før da? Hadde det vært hyggelig for de om hun avlyste i siste sekund for å være med en annen venninne i stedet? 

Det er ting man kan kritisere Sara for, uten tvil, men om hun stiller opp for vennene sine er det ingen tvil om. Det har vært tydelig i mange år at hun gjør. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 22.8.2022 den 8.31):

Mente nok mer at Therese nok er voksen nok til å forstå at det ikke passet for Sara denne gangen. 

Og velger venninner over bursdag og konsert? Hva med de venninnene hun hadde planer med fra før da? Hadde det vært hyggelig for de om hun avlyste i siste sekund for å være med en annen venninne i stedet? 

Det er ting man kan kritisere Sara for, uten tvil, men om hun stiller opp for vennene sine er det ingen tvil om. Det har vært tydelig i mange år at hun gjør 

Endret av TanteP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier både på Therese og SE. Hva med at den 30årsdagen var for en veldig god (men mindre offentlig venn), som det betyr masse for at SE stiller opp som venn i? Kan man ha flere gode venner som trenger at man stiller opp på ulikt vis, tro? Vet vi noe som helst om bakgrunnen for at Therese dro alene denne ene gangen, utover det SE har kommentert? 
Det er helt sprøtt hvor mye meninger dere klarer i å legge i en filleting som en enkelt reise, uten å vite noe som helst om hva som foregår i kulissene, i noe som her vil inkludere typ.. 9 andre liv? (Familien til begge, vennen som fylte 30 etc). 
Tenk litt lengre😅

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TanteP skrev (2 timer siden):

Therese sa selv at det var trist å måtte dra alene. Men "det skulle nok gå fint". Det har ingenting med å være voksen eller ikke å gjøre.  Det er normalt å bli skuffet og lei seg i visse situasjoner. Man er ikke mindre voksen av den grunn. Fikk skikkelig vondt av Therese i helgen. Hadde følt meg som tidenes dårligste venninne om jeg var Sara.

Såklart kan man ikke være med på alt  venninnen gjør. Men dette var skikkelig stort for Therese. - mest sannsynlig det største i hennes influencer karriere? 

Therese har også vært veldig raus med å fremsnakke alt av Sara sine produkter. Sara nevnte ikke noe om "ByLien" før ho fikk massiv kritikk her og på jodel...

Du skriver at det har vært tydelig i mange år at Sara stiller opp for venninnene sine.  Det fikk meg til å tenke. Når har ho egentlig stilt opp? Bortsett fra å reklamere for produkter? 

Samme her, jeg fikk også skikkelig vondt av henne. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (3 timer siden):

Jeg heier både på Therese og SE. Hva med at den 30årsdagen var for en veldig god (men mindre offentlig venn), som det betyr masse for at SE stiller opp som venn i? Kan man ha flere gode venner som trenger at man stiller opp på ulikt vis, tro? Vet vi noe som helst om bakgrunnen for at Therese dro alene denne ene gangen, utover det SE har kommentert? 
Det er helt sprøtt hvor mye meninger dere klarer i å legge i en filleting som en enkelt reise, uten å vite noe som helst om hva som foregår i kulissene, i noe som her vil inkludere typ.. 9 andre liv? (Familien til begge, vennen som fylte 30 etc). 
Tenk litt lengre😅

Dette!

Tenk å få så mye kritikk for å stille opp for «feil» venninne😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (11 timer siden):

Hun sa hun skulle innom Chris😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (10 minutter siden):

Dette!

Tenk å få så mye kritikk for å stille opp for «feil» venninne😅

Nå var vel denne bursdagen i hovedsak venner av mr secret. 

Jeg hadde hvertfall prioritert annerledes. Men vi er alle ulike, og godt er det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer dere at SE nylig har vært innlagt på sykehus med barn og sagt at hun må være i nærheten/mye hjemme framover? Hun hadde vel også barna sine TOM fredag og Therese reiste avgårde onsdag og hjemover lørdag morgen. Det er helt latterlig hvor mye dere skal ta andre på. Tipper SE og TL her har en supergod tone og ler av at dere skaper en krangel/problemstilling på deres vegne nå som er helt utenfor virkeligheten. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (45 minutter siden):

Nå var vel denne bursdagen i hovedsak venner av mr secret. 

Jeg hadde hvertfall prioritert annerledes. Men vi er alle ulike, og godt er det ;) 

Jammen er det godt 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (6 timer siden):

Når dro hun alene ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...