Buzzi Skrevet 26. april 2022 #181 Del Skrevet 26. april 2022 Nussepus skrev (10 timer siden): Den ranten hun har nå om at DU må styre dagen din. Nei du Therese, når man har en jobb så kan man ikke styre sagen din selv. Når jeg kommer på jobb så får jeg utdelt 1-7 pasienter som skal innom operasjonsstua mi den dagen og da kan man ikke styre dagen sin selv. Herregud. Snakk om å være trangsynt. Men det er da ikke dette det handler om i det hele tatt. Det handler om å prioritere, og ikke bare på jobb, men gjennom hele uken. Hun sier jo også at vi må velge mellom ting vi må, og ting vi tror vi må. Selvfølgelig kan du ikke prioritere vekk pasientene dine, det sier seg selv. Hun har da heller aldri sammenlignet jobben sin med din. Men ganske mange andre ting av det vi alle gjør i løpet av dagen, kan prioriteres annerledes. Hva er viktigst for akkurat deg? At du har overskudd til å gjøre jobben din, eller at klærne blir brettet pent i skapet? Å ha bakedag med barna eller gå på trening? Poenget er at vi bør velge å bruke tiden vår på ting som gir oss noe, om det nå er jobb, trening, bakedag eller husvask, og at vi ikke skal stresse rundt med ting vi gjør fordi vi tror vi må. Og at det du velger å prioritere, trenger å være det samme som det jeg velger. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. april 2022 Forfatter #182 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Syns faktisk synd i Therese med den nytelse reklamen hun har på snap. Hun ser ikke komfortabel ut i det hele tatt. Ser ut som hun er tvingt til å gjøre det. Aner ikke om det er gode penger eller om det er folka som finner jobb til henne som presser slikt på de influenserne de har.😳😳 Endret 28. april 2022 av supermamz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. april 2022 #183 Del Skrevet 28. april 2022 supermamz skrev (4 timer siden): Syns faktisk synd i Therese med den nytelse reklamen hun har på snap. Hun ser ikke komfortabel ut i det hele tatt. Ser ut som hun er tvingt til å gjøre det. Aner ikke om det er gode penger eller om det er folka som finner jobb til henne som presser slikt på de influenserne de har.😳😳 amen Antar at det er noe hun «må» siden samme produkter har en tendens til å dukke opp hos flere.Hun snakker også hele tiden om ting som «må inn»,då anar det er slike samarbeid. Ufattelig kleint i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 2. mai 2022 #184 Del Skrevet 2. mai 2022 I dag har hun det fryktelig travelt som vanlig, mye jobb som skal leveres. Jeg kjenner at jeg er fryktelig nysgjerrig på hva all denne jobben egentlig er. Sjelden man ser noe resultat av all denne jobbingen. Norwegians work from home? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 2. mai 2022 #185 Del Skrevet 2. mai 2022 Meadow skrev (2 timer siden): I dag har hun det fryktelig travelt som vanlig, mye jobb som skal leveres. Jeg kjenner at jeg er fryktelig nysgjerrig på hva all denne jobben egentlig er. Sjelden man ser noe resultat av all denne jobbingen. Norwegians work from home? Det er helt flaut å se på hva de mener er jobb. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 3. mai 2022 #186 Del Skrevet 3. mai 2022 Nussepus skrev (På 2.5.2022 den 16.56): Det er helt flaut å se på hva de mener er jobb. Utrolig mye styr for veldig lite…En hel dag på å pakke for en helgetur..? Ikke rart ting tar tid når du må time managementere å gå på dass.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 6. mai 2022 #187 Del Skrevet 6. mai 2022 On 4/26/2022 at 2:11 PM, Nussepus said: Den ranten hun har nå om at DU må styre dagen din. Nei du Therese, når man har en jobb så kan man ikke styre sagen din selv. Når jeg kommer på jobb så får jeg utdelt 1-7 pasienter som skal innom operasjonsstua mi den dagen og da kan man ikke styre dagen sin selv. Herregud. Snakk om å være trangsynt. Du gjør viktig jobb. Takk for det du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 9. mai 2022 #188 Del Skrevet 9. mai 2022 When in Paris.. Alle influensere, på med alpelua. I 20 varmegrader… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. mai 2022 #189 Del Skrevet 9. mai 2022 De chiquelle(?)-klærne…hvorfor i alle dager reklamerer influensere for de..ser ikke bra ut på noen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. mai 2022 #190 Del Skrevet 9. mai 2022 Isola2 skrev (2 timer siden): De chiquelle(?)-klærne…hvorfor i alle dager reklamerer influensere for de..ser ikke bra ut på noen! Har du ikke fått med deg at influencere selger seg til hva som helst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. mai 2022 #191 Del Skrevet 9. mai 2022 Nussepus skrev (40 minutter siden): Har du ikke fått med deg at influencere selger seg til hva som helst? Nei…den var ny for meg😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. mai 2022 #192 Del Skrevet 9. mai 2022 Isola2 skrev (1 minutt siden): Nei…den var ny for meg😜 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. mai 2022 #193 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Nå skal hun selge masse skrot og ja. Løp og kjøp duftlys damer. Og de grusomme maxikjolene, er de til bryllupet eller skal de selges? Endret 12. mai 2022 av Nussepus Lagt til noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 12. mai 2022 #194 Del Skrevet 12. mai 2022 Nussepus skrev (11 timer siden): Nå skal hun selge masse skrot og ja. Løp og kjøp duftlys damer. Og de grusomme maxikjolene, er de til bryllupet eller skal de selges? «Hva med ett lekkert(?) krus?» Trist å ta betalt for slikt ræl 🥵 Trodde de hadde kledd seg ut jeg i de kjolene, er vel ikke seriøst? 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #195 Del Skrevet 13. mai 2022 Suluso skrev (19 timer siden): «Hva med ett lekkert(?) krus?» Trist å ta betalt for slikt ræl 🥵 Trodde de hadde kledd seg ut jeg i de kjolene, er vel ikke seriøst? 🥺 håper ikke det er noe som skal selges 🙈 men aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16. mai 2022 #196 Del Skrevet 16. mai 2022 Fascinerende disse influenserne som stresser livet av seg for å fikse og ordne til 17.mai…de kan jo gjøre slikt «på jobb» midt på dagen,så hva er stresset? Stress er det jo for alle oss andre som må gjøre dette etter jobb…? Og i tillegg må det settes i system og lages noe «time management» ut av det. Sorry,ikke meninga å være negativ…men det er jo helt på trynet at at disse influenserne tror de har et stressende liv.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 22. mai 2022 #197 Del Skrevet 22. mai 2022 Ironien i at hun lanserer duftlys og diverse som handler om å ta det med ro og puste. Hver gang jeg trykker innom snappen hennes blir jeg møtt av en småsvett dame som sitter andpusten i bilen og forteller om alt hun må rekke ila dagen og alle planene fremover. Blir stressa av å se snappene hennes 😅 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 22. mai 2022 #198 Del Skrevet 22. mai 2022 LinnHenrikke skrev (1 time siden): Ironien i at hun lanserer duftlys og diverse som handler om å ta det med ro og puste. Hver gang jeg trykker innom snappen hennes blir jeg møtt av en småsvett dame som sitter andpusten i bilen og forteller om alt hun må rekke ila dagen og alle planene fremover. Blir stressa av å se snappene hennes 😅 Jeg kjenner jeg blir stressa også😅Liker henne godt. Klarer dessverre ikke å se igjennom alle snappene hennes, fordi hun kaver så mye🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 22. mai 2022 #199 Del Skrevet 22. mai 2022 LinnHenrikke skrev (1 time siden): Ironien i at hun lanserer duftlys og diverse som handler om å ta det med ro og puste. Hver gang jeg trykker innom snappen hennes blir jeg møtt av en småsvett dame som sitter andpusten i bilen og forteller om alt hun må rekke ila dagen og alle planene fremover. Blir stressa av å se snappene hennes 😅 Og hva stresser hun for. Hun har jo utrolig behagelige dager. Ikke 8 timer jobb som andre, som så må gjøre de tingene hun bruker hele dagen på. Rydde, vaske, male, beise osv som normale folk gjør i tillegg til jobb. Uforståelig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 22. mai 2022 #200 Del Skrevet 22. mai 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Og hva stresser hun for. Hun har jo utrolig behagelige dager. Ikke 8 timer jobb som andre, som så må gjøre de tingene hun bruker hele dagen på. Rydde, vaske, male, beise osv som normale folk gjør i tillegg til jobb. Uforståelig. Klassisk influenser….Mulig stresset ligger i at alt må dokumenteres.Hadde blitt svett av å måtte filme meg selv heledagen jeg og.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå