Engel Skrevet 3. mars 2022 #401 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Misunner jenter hvor lett dating er. I alle fall om man er noenlunde slank. Har knapt noen å gå på date med som mann, og da blir det virkelig vanskelig å finne den rette. Jaja. Trener som bare det for tiden, med litt større muskler vil nok jeg også finne kjærligheten. Anonymkode: edad1...cde Du må heller jobbe med selvfølelsen din. Men om det å være bedre trent bidrar til å gi deg bedre selvfølelse så er det positivt. Det er ellers få jenter som syns mye muskler er viktig. Blir du veldig opptatt av det vil det bare virke negativt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #402 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 21.11): Usikker på om jeg skal skrive med brukernavn eller holde meg anonym enn så lenge. Tror jeg velger siste nevnte. 6 måneder siden jeg kom ut av et kontrollerende og destruktivt samboerforhold, som varte i ett år. Har siden Desember prøvd ut både Tinder, Badoo og Happn. Men har verken turt eller giddet å matchet med noen. Før nå. Natt til søndag trykket jeg på liker på en fyr, og det ble match gitt. Søndag morgen tikker det inn en melding i fra han. Siden da har vi snakket sammen i flere timer, og vi har allerede planlagt å møtes førstkommende fredag. Det som er litt morsomt er at vi kommer i fra samme by, men han er litt mer fra bondelandet. Jeg har aldri sett han i bybildet, selv om byen er ganske liten. Det kan jo hende det er fordi at han er 6 år eldre enn meg, og at vi ikke gikk på vgs samtidig. Ikke vet jeg. Plutselig så matcher vi i en storby begge har forflyttet seg til med årene. Jeg er så utrolig spent og nervøs, fordi jeg er redd for at det går til helvete. Har aldri vært på en date før, så vet ikke hva jeg skal forvente meg. Vi skal bare møtes ute i første omgang. Begge tar like mye initativ til å prate sammen, så samtalen dør liksom aldri ut. Jeg føler meg som en fjortis med sommerfugler i magen. Har aldri kjent på noe sånt før. Prøver å ikke ha så høye forventninger, da jeg slipper å bli skuffet om det ikke funker. Jeg oppfatter han som en veldig trygg, stabil og hyggelig mann. Han har vært utrolig åpen, spørrende og forståelsesfull. Og jeg tror at han også har samme oppfatning av meg, fordi han selv har vært åpen om ting. Altså jeg skjønner ingenting? Er det endelig min tur nå til å få oppleve noe positivt, trygt og godt i livet? Eller er alt bare en illusjon? 🤷🏼♀️ Anonymkode: def7b...80f UPDATE Vi gikk en tur i ettermiddag, og det var utrolig koselig. Praten gikk nesten i ett. Men han følte at kjemien ikke stemte, så han var direkte og ærlig - og sa at ønsket ikke å fortsette å date. Derimot ønsket han et vennskap. Jeg følte også at kjemien ikke var helt tilstede, og jeg var ikke like tiltrukket i virkeligheten. Han var litt rask, så jeg rakk ikke å si noe tilbake på det. Måtte sende en melding etterpå, og takke for daten og si det om kjemien. Noe av det siste han gjorde før han sa hade var å stryke meg på ryggen. Jeg har i det minste fått meg en venn da, med masse felles interesser 😌 Så noe positivt kom det ut av det. Tror nok at jeg kommer til å trekke meg litt unna datingapper, og heller fokusere på å møte menn i den virkelige verden. Merker at kjemi kan forandre seg mye, fra chat til et møte - men jeg har hvertfall erfart litt. Jeg sa til han at jeg mest sannsynligvis kom til å slette meg fra datingappen, så da fikk jeg han til å legge meg til på Steam 🤣 Anonymkode: def7b...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #403 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi gikk en tur i ettermiddag, og det var utrolig koselig. Praten gikk nesten i ett. Men han følte at kjemien ikke stemte, så han var direkte og ærlig - og sa at ønsket ikke å fortsette å date. Det er så mange som sier det der første daten... men jeg skulle ønske folk kunne gi det en sjanse til... altså, når man først møter en bra person, som man trives med og praten går i ett - gi det en sjanse til! Jeg traff en fyr i fjor og etter to dater hadde jeg tenkt å si nei beklager - men så kom date tre og jeg ble solgt! så hvis folk kunne være litt mer tålmodige og ikke stresse så med den jævla kjemien, så tror jeg flere hadde funnet hverandre. Anonymkode: 3dfa8...cab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 5. mars 2022 #404 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er så mange som sier det der første daten... men jeg skulle ønske folk kunne gi det en sjanse til... altså, når man først møter en bra person, som man trives med og praten går i ett - gi det en sjanse til! Jeg traff en fyr i fjor og etter to dater hadde jeg tenkt å si nei beklager - men så kom date tre og jeg ble solgt! så hvis folk kunne være litt mer tålmodige og ikke stresse så med den jævla kjemien, så tror jeg flere hadde funnet hverandre. Anonymkode: 3dfa8...cab Enig. Jeg og mannen følte det ikke stemte de første datene, men vi ga det fler sjanser. Her sitter vi 1 år etter med leilighet, og baby på vei. Jeg kunne ikke vært mer forelsket eller fornøyd med mannen min! Gi folk fler sjanser! Endret 5. mars 2022 av EmilieH 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. mars 2022 #405 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er så mange som sier det der første daten... men jeg skulle ønske folk kunne gi det en sjanse til... altså, når man først møter en bra person, som man trives med og praten går i ett - gi det en sjanse til! Jeg traff en fyr i fjor og etter to dater hadde jeg tenkt å si nei beklager - men så kom date tre og jeg ble solgt! så hvis folk kunne være litt mer tålmodige og ikke stresse så med den jævla kjemien, så tror jeg flere hadde funnet hverandre. Anonymkode: 3dfa8...cab Er mye i dette. Jeg pleier å gi det 2-3 dater hvis jeg ikke føler at det er helt feil fra starten. Den virkelig interessen kommer gjerne ved 2. eller 3. date for min del. Men tror menn er litt annerledes og går kun etter om de føler seg seksuelt tiltrukket fra første stund. Gjør de ikke det så dropper de det. Samme hvor godt personen matcher ellers. Og selvfølgelig skjer det at den fysiske tiltrekningen aldri kommer. Men å basere alt på det første, korte møtet hvor folk kanskje er litt nervøse i tillegg... Da kan man gå glipp av noe bra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 5. mars 2022 #406 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er så mange som sier det der første daten... men jeg skulle ønske folk kunne gi det en sjanse til... altså, når man først møter en bra person, som man trives med og praten går i ett - gi det en sjanse til! Jeg traff en fyr i fjor og etter to dater hadde jeg tenkt å si nei beklager - men så kom date tre og jeg ble solgt! så hvis folk kunne være litt mer tålmodige og ikke stresse så med den jævla kjemien, så tror jeg flere hadde funnet hverandre. Anonymkode: 3dfa8...cab Helt enig. Hvorfor MÅ det på liv og død være gnistrende kjemi på første date? Tull. Gi det en sjangs til. Du kan potensielt gå glipp av 'the love of your life'. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 6. mars 2022 #407 Del Skrevet 6. mars 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er så mange som sier det der første daten... men jeg skulle ønske folk kunne gi det en sjanse til... altså, når man først møter en bra person, som man trives med og praten går i ett - gi det en sjanse til! Jeg traff en fyr i fjor og etter to dater hadde jeg tenkt å si nei beklager - men så kom date tre og jeg ble solgt! så hvis folk kunne være litt mer tålmodige og ikke stresse så med den jævla kjemien, så tror jeg flere hadde funnet hverandre. Anonymkode: 3dfa8...cab Jeg pleier å insistere på 3-4 møter dersom personen er okei og vi kan prate sammen, men om det er fullstendig krasj fra første sekund så er det bare nei. Det er bare en gang i livet jeg har opplevd å få sommerfugler fra første sekund, og jeg er over 30. Det er jo ofte sånn da, når man blir betatt av noen så har man gjerne vært litt sammen med denne personen. Man møter ikke en person og bare blir betatt fra første sekund. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #408 Del Skrevet 6. mars 2022 EmilieH skrev (12 timer siden): Enig. Jeg og mannen følte det ikke stemte de første datene, men vi ga det fler sjanser. Her sitter vi 1 år etter med leilighet, og baby på vei. Jeg kunne ikke vært mer forelsket eller fornøyd med mannen min! Gi folk fler sjanser! Samme her. Men vi giftet oss, og venter nå to år etter, baby sammen. Og har alt på stell. Han er virkelig mannen min. Har dere planer om å gifte dere da ? Anonymkode: 26e31...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 6. mars 2022 #409 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Men vi giftet oss, og venter nå to år etter, baby sammen. Og har alt på stell. Han er virkelig mannen min. Har dere planer om å gifte dere da ? Anonymkode: 26e31...a76 Ja, vi skal gifte oss om noen år. Han vil ikke fri med det første sier han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #410 Del Skrevet 6. mars 2022 EmilieH skrev (4 minutter siden): Ja, vi skal gifte oss om noen år. Han vil ikke fri med det første sier han Så nice... dere har en spennende tid med baby i møte. Bare ikke glem 0 plei kjærligheten selv med baby. Spedbarns tiden kan være bein tøff.. vi er på hotell i helgen og pleid hverandee, men vi har også flere barn fra tidligere forhold. Kjenner at vi er slitne, og har glemt hvordan vi er romantiske :p. Og med en baby på vei så vet man aldri med formen min:p Anonymkode: 26e31...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 6. mars 2022 #411 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så nice... dere har en spennende tid med baby i møte. Bare ikke glem 0 plei kjærligheten selv med baby. Spedbarns tiden kan være bein tøff.. vi er på hotell i helgen og pleid hverandee, men vi har også flere barn fra tidligere forhold. Kjenner at vi er slitne, og har glemt hvordan vi er romantiske :p. Og med en baby på vei så vet man aldri med formen min:p Anonymkode: 26e31...a76 Vi har heldigvis svigermor og mamma veldig nærme så veit de kommer til å passe med en gang vi spør. Så det med kjærstetid blir ikke noe problem. Formen min er heldigvis strålende fin enda, ikke noe som plager meg i det hele tatt. Vi skal til Stockholm i mai en langhelg for å pleie oss, før vår verden blir satt på hodet. Vi gleder oss stort til dette begge to da. Mannen er så stolt over at han skal bli pappa at han nesten sprekker ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 10. mars 2022 #412 Del Skrevet 10. mars 2022 Tenk idag har vi vært kjærester i 365 dager. Og for et år det har vært. Leilighet, baby på vei! Vi har det så fantastisk fint sammen og jeg er fortsatt hodestups forelsket. Elsker dette mennesket så innmari høyt. Alltid oss! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. mars 2022 #413 Del Skrevet 10. mars 2022 EmilieH skrev (21 minutter siden): Tenk idag har vi vært kjærester i 365 dager. Og for et år det har vært. Leilighet, baby på vei! Vi har det så fantastisk fint sammen og jeg er fortsatt hodestups forelsket. Elsker dette mennesket så innmari høyt. Alltid oss! Så utrolig glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 10. mars 2022 #414 Del Skrevet 10. mars 2022 Måneskinn skrev (2 minutter siden): Så utrolig glad på dine vegne Tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #415 Del Skrevet 10. mars 2022 Godt å se det er solskinnshistorier her. 🙂 Føler virkelig det er "ingen" som vil ha meg. Jeg går ikke på veldig mye dater, men det blir jo en gang i blant, men sjelden at det blir mer enn 1,2,3 stk før det koker bort..., det blir noen matcher , litt chatting....i tillegg så treffer jeg jo nye folk på trening, jeg hilser på folk på butikken, jeg har andre interesser som jeg møter folk via.... Likevel så føler jeg meg alene, som et utskudd, ingen viser noe som helst romantisk interesse (ikke utover evt seksuell interesse, noe jeg takker nei til). Jeg er søt,slank og hyggelig...jeg har jobb, hobbyer, eier eget hus, har et barn, .... et helt normalt menneske....så tenker at det må da være NOEN som kan tenke seg å være med meg. Det går på selvtilitten løs, er det noe galt med meg. Er jeg stygg, er jeg for tynn, for tykk, er det pga det ene barnet mitt (som er tenåring), er jeg rett og slett ufordragelig, bør jeg være mer yndig og feminin, eller er jeg for jålete... Altså jeg blir rett og slett usikker på meg selv...! i voksen alder. Jeg så eksen til han jeg datet nå sist, traff henne på butikken... jeg tenkte bare... ja, så hun fikk han...hva har hun, som ikke jeg har? Anonymkode: 35dac...602 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. mars 2022 #416 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Godt å se det er solskinnshistorier her. 🙂 Føler virkelig det er "ingen" som vil ha meg. Jeg går ikke på veldig mye dater, men det blir jo en gang i blant, men sjelden at det blir mer enn 1,2,3 stk før det koker bort..., det blir noen matcher , litt chatting....i tillegg så treffer jeg jo nye folk på trening, jeg hilser på folk på butikken, jeg har andre interesser som jeg møter folk via.... Likevel så føler jeg meg alene, som et utskudd, ingen viser noe som helst romantisk interesse (ikke utover evt seksuell interesse, noe jeg takker nei til). Jeg er søt,slank og hyggelig...jeg har jobb, hobbyer, eier eget hus, har et barn, .... et helt normalt menneske....så tenker at det må da være NOEN som kan tenke seg å være med meg. Det går på selvtilitten løs, er det noe galt med meg. Er jeg stygg, er jeg for tynn, for tykk, er det pga det ene barnet mitt (som er tenåring), er jeg rett og slett ufordragelig, bør jeg være mer yndig og feminin, eller er jeg for jålete... Altså jeg blir rett og slett usikker på meg selv...! i voksen alder. Jeg så eksen til han jeg datet nå sist, traff henne på butikken... jeg tenkte bare... ja, så hun fikk han...hva har hun, som ikke jeg har? Anonymkode: 35dac...602 Vet veldig godt hvor vanskelig det der er. Har nok vært innom de tankene innimellom jeg også. Men jeg tror det er veldig viktig å ikke la de tankene bli. For de er jo ikke sanne. Du er mer enn bra nok akkurat som du er! Du har bare ikke funnet den gode matchen ennå. (det samme gjelder meg). Jeg tenker at positivitet bringer oss lengre enn negativitet. Blide og fornøyde mennesker er mer tiltrekkende, ikke sant? Men jammen er det vanskelig innimellom ja.❤️ Jeg har lagt all nettdating på hylla for en stund og fokuserer på andre ting om dagen (sel vom jeg fortsatt håper at "drømmeprinsen" skal dukke opp på magisk vis.😉). Det har vært veldig godt! og jeg kjenner jeg er i bedre humør og generelt har det bedre når jeg ikke fokuserer på å finne noen. Koser meg med ungene, venner og prosjekter. Kjenner det er godt for selvtiliten også. Jeg kommer sikkert til å prøve mer aktivt igjen om en stund, men akkurat nå skal jeg bare nyte det jeg faktisk har.❤️ Og det føles veldig bra. Verdt å prøve! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #417 Del Skrevet 11. mars 2022 Engel skrev (6 timer siden): Vet veldig godt hvor vanskelig det der er. Har nok vært innom de tankene innimellom jeg også. Men jeg tror det er veldig viktig å ikke la de tankene bli. For de er jo ikke sanne. Du er mer enn bra nok akkurat som du er! Du har bare ikke funnet den gode matchen ennå. (det samme gjelder meg). Jeg tenker at positivitet bringer oss lengre enn negativitet. Blide og fornøyde mennesker er mer tiltrekkende, ikke sant? Men jammen er det vanskelig innimellom ja.❤️ Jeg har lagt all nettdating på hylla for en stund og fokuserer på andre ting om dagen (sel vom jeg fortsatt håper at "drømmeprinsen" skal dukke opp på magisk vis.😉). Det har vært veldig godt! og jeg kjenner jeg er i bedre humør og generelt har det bedre når jeg ikke fokuserer på å finne noen. Koser meg med ungene, venner og prosjekter. Kjenner det er godt for selvtiliten også. Jeg kommer sikkert til å prøve mer aktivt igjen om en stund, men akkurat nå skal jeg bare nyte det jeg faktisk har.❤️ Og det føles veldig bra. Verdt å prøve! Takk for oppmuntring og påminnelse 🙂 Jeg har mange prosjekter jeg kan fokusere på og hobbyer annet, så det er bra! men av og til så havner jeg inn i en mental blindgate, som er vanskelig å komme ut av til tider. Da er det eneste jeg fokuserer på er hvorfor ingen av de jeg møter/dater viser noen interesse. Jeg sitter å venter på melding/telefon/invitasjon, lurer på hvorfor de ikke svarer meg tilbake ...dere vet ,.... Noen vil kanskje si jeg er passiv, men jeg er faktisk ganske "på" og initiativrik, helt til jeg merker at det dabber av fra mannens side. Da blir jeg usikker og tenker at jeg skal ikke mase, eller gjøre skam på meg selv ved å åpne meg, være for ivrig og virke desperat. Anonymkode: 35dac...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. mars 2022 #418 Del Skrevet 14. mars 2022 On 3/11/2022 at 2:50 PM, AnonymBruker said: Takk for oppmuntring og påminnelse 🙂 Jeg har mange prosjekter jeg kan fokusere på og hobbyer annet, så det er bra! men av og til så havner jeg inn i en mental blindgate, som er vanskelig å komme ut av til tider. Da er det eneste jeg fokuserer på er hvorfor ingen av de jeg møter/dater viser noen interesse. Jeg sitter å venter på melding/telefon/invitasjon, lurer på hvorfor de ikke svarer meg tilbake ...dere vet ,.... Noen vil kanskje si jeg er passiv, men jeg er faktisk ganske "på" og initiativrik, helt til jeg merker at det dabber av fra mannens side. Da blir jeg usikker og tenker at jeg skal ikke mase, eller gjøre skam på meg selv ved å åpne meg, være for ivrig og virke desperat. Anonymkode: 35dac...602 Føler med deg ❤️ Du er ikke den eneste. Om det er noe trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. mars 2022 #419 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 14.50): Takk for oppmuntring og påminnelse 🙂 Jeg har mange prosjekter jeg kan fokusere på og hobbyer annet, så det er bra! men av og til så havner jeg inn i en mental blindgate, som er vanskelig å komme ut av til tider. Da er det eneste jeg fokuserer på er hvorfor ingen av de jeg møter/dater viser noen interesse. Jeg sitter å venter på melding/telefon/invitasjon, lurer på hvorfor de ikke svarer meg tilbake ...dere vet ,.... Noen vil kanskje si jeg er passiv, men jeg er faktisk ganske "på" og initiativrik, helt til jeg merker at det dabber av fra mannens side. Da blir jeg usikker og tenker at jeg skal ikke mase, eller gjøre skam på meg selv ved å åpne meg, være for ivrig og virke desperat. Anonymkode: 35dac...602 Det er kjempevanskelig. Hvis interessen dabber av så er det ikke noe å gjøre tenker jeg. Vi må finne de som liker oss sånn vi er. Sånn sett tenker jeg at ingen av oss gjør noe galt så lenge vi gjør det vi syns er naturlig. Jeg er litt oppgitt selv jeg. Har igjen møtt en mann som jeg virkelig "klikket" med, vi skravlet i flere timer i en sosial setting her, og har så utrolig mye til felles. Men han er jo selvfølgelig ikke singel!😭 Uansett godt å kjenne på den følelsen det gir å møte noen man virkelig finner tonen med. Det må da finnes en sånn mann som er singel der ute et sted... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #420 Del Skrevet 15. mars 2022 SPOCA skrev (På 15.2.2022 den 16.04): Det gikk kjempefint, og vi er nå offisielt et par på Facebook osv. Fått mange hyggelige meldinger. 😊 Han har ikke møtt noen av mine ennå, men det er av praktiske grunner mer enn andre grunner. Så, forhåpentligvis snart! 😄 Hvordan går det det da? lenge siden vi har hørt fra deg nå😊😄 Anonymkode: 92a8a...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå