AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #861 Del Skrevet 3. november 2022 Møtte en fyr som var veldig på fra starten. Vi møttes rimelig kjapt og tok en øl sammen. Det var hyggelig, og vi hadde en del kontakt etter daten. Han foreslo å møtes igjen, og jeg skrev det ville jeg gjerne. Neste dag snudde det helt. Vi prøvde å avtale dag og tidspunkt, men plutselig brukte han 18 timer på å svare på meldingen min. Neste der igjen: 22 timer. Jeg avlyste hele greia og ga han begrunnelsen: du virker ikke veldig interessert når du plutselig bruker så lang tid på å svare. Han syns jeg overreagerte kraftig og skrev at han var interessert, men ikke nå lenger etter at jeg avlyste. Ingen begrunnelse for hvorfor han plutselig trengt et døgn på å svare (altså, livet skjer, sykdom/familiekriser, men fikk ingen begrunnelse verken før eller etter at jeg tok det opp). Nå er han slettet. Jeg bare skjønner meg ikke på menn. Kan noen hjelpe meg å tolke denne situasjonen?? Anonymkode: c87fb...797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #862 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Møtte en fyr som var veldig på fra starten. Vi møttes rimelig kjapt og tok en øl sammen. Det var hyggelig, og vi hadde en del kontakt etter daten. Han foreslo å møtes igjen, og jeg skrev det ville jeg gjerne. Neste dag snudde det helt. Vi prøvde å avtale dag og tidspunkt, men plutselig brukte han 18 timer på å svare på meldingen min. Neste der igjen: 22 timer. Jeg avlyste hele greia og ga han begrunnelsen: du virker ikke veldig interessert når du plutselig bruker så lang tid på å svare. Han syns jeg overreagerte kraftig og skrev at han var interessert, men ikke nå lenger etter at jeg avlyste. Ingen begrunnelse for hvorfor han plutselig trengt et døgn på å svare (altså, livet skjer, sykdom/familiekriser, men fikk ingen begrunnelse verken før eller etter at jeg tok det opp). Nå er han slettet. Jeg bare skjønner meg ikke på menn. Kan noen hjelpe meg å tolke denne situasjonen?? Anonymkode: c87fb...797 Jeg har selv vært borti en sånn. Kunne bruke alt fra 12 timer til 4 døgn på å svare på en melding. Jeg sa rett ut at det blir litt vanskelig for meg å forholde meg til en som plutselig forsvinner i mange dager når vi er midt i en meldingsutveksling. Da klikket han og mente at jeg var helt sinnsyk som ikke hadde forståelse for at han ikke kunne svare på sekundet. Eh? Jeg forventer ikke svar på sekundet. Men når man planlegger tid og sted for I KVELD og jeg får svar på tirsdag, så funker det jo åpenbart ikke! For meg er det blitt en stor dealbreaker nå. Begynner en fyr å bruke latterlig lang tid på å svare, uten noen åpenbar grunn, så er det videre til neste. De er åpenbart ikke interessert. Og tro meg, du vet når en fyr er interessert - da svarer han omtrent før du har rukket å trykke send, om han så er på militært oppdrag i en væpnet konflikt🤪 Anonymkode: 097ad...e04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. november 2022 #863 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Til dere anonyme rett over. Jeg kan godt ta noen pauser på noen dager ved å la være å skrive. Og har man avtalt et neste treff, så slapper jeg kanskje litt av med å ta det med ro og glede meg til neste treff. Føler man må ta det litt med ro i begynnelsen. Jeg tenker at det er unaturlig å være så på, og oppføre seg som kjærester i begynnelsen overfor nesten fremmede. Jeg kan faktisk bli litt lei hvis mennene er for mye på i begynnelsen hvor vi nesten ikke kjenner hverandre. Jeg synes jo det hadde vært litt guts fra dem å ringe i stedet. Endret 4. november 2022 av exictence 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #864 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Møtte en fyr som var veldig på fra starten. Vi møttes rimelig kjapt og tok en øl sammen. Det var hyggelig, og vi hadde en del kontakt etter daten. Han foreslo å møtes igjen, og jeg skrev det ville jeg gjerne. Neste dag snudde det helt. Vi prøvde å avtale dag og tidspunkt, men plutselig brukte han 18 timer på å svare på meldingen min. Neste der igjen: 22 timer. Jeg avlyste hele greia og ga han begrunnelsen: du virker ikke veldig interessert når du plutselig bruker så lang tid på å svare. Han syns jeg overreagerte kraftig og skrev at han var interessert, men ikke nå lenger etter at jeg avlyste. Ingen begrunnelse for hvorfor han plutselig trengt et døgn på å svare (altså, livet skjer, sykdom/familiekriser, men fikk ingen begrunnelse verken før eller etter at jeg tok det opp). Nå er han slettet. Jeg bare skjønner meg ikke på menn. Kan noen hjelpe meg å tolke denne situasjonen?? Anonymkode: c87fb...797 Jeg tenker det er unødvendig å tolke noe her, utover at dere i bestefall er ulike på det området. Du ville uansett ikke klare å forholde deg til en som svarer så sjeldent uten å gi en grunn, og da vil det bli et irritasjonsmoment. Ulikehet på det området er gjerne et tegn på stor uliket har jeg erfart. Nå kan jeg legge til at i den settingen du beskriver så hadde jeg også tolket at han ikke er interessert. Det hadde vært litt annerledes om han svarte sent etter at dere hadde avtalt tid og sted for ny date, men når han ikke svarer raskt for å avtale det så er det vanskelig å tro at han er interessert. Og måten han reagerte på sier jo også sitt til at han ikke er mye å samle på (med mindre du var veldig sur og anklagende i din mail). Jeg syns det er bra du sa fra. Folk må faktisk vise interesse hvis de er interessert. Det betyr ikke at man må sende meldinger 24/7, men man venter ikke et døgn med å svare når man er midt i en samtale. Da må man i alle fall beklage og si noe om hvorfor man svarer så sent. Det er normal høflighet. Anonymkode: dcd97...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #865 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker det er unødvendig å tolke noe her, utover at dere i bestefall er ulike på det området. Du ville uansett ikke klare å forholde deg til en som svarer så sjeldent uten å gi en grunn, og da vil det bli et irritasjonsmoment. Ulikehet på det området er gjerne et tegn på stor uliket har jeg erfart. Nå kan jeg legge til at i den settingen du beskriver så hadde jeg også tolket at han ikke er interessert. Det hadde vært litt annerledes om han svarte sent etter at dere hadde avtalt tid og sted for ny date, men når han ikke svarer raskt for å avtale det så er det vanskelig å tro at han er interessert. Og måten han reagerte på sier jo også sitt til at han ikke er mye å samle på (med mindre du var veldig sur og anklagende i din mail). Jeg syns det er bra du sa fra. Folk må faktisk vise interesse hvis de er interessert. Det betyr ikke at man må sende meldinger 24/7, men man venter ikke et døgn med å svare når man er midt i en samtale. Da må man i alle fall beklage og si noe om hvorfor man svarer så sent. Det er normal høflighet. Anonymkode: dcd97...af4 Takk for gode råd ❤️ Syns det er rart når det er han som foreslår et nytt treff, men både denne oppførselen og reaksjonen hans i etterkant beviser at vi ikke er kompatible. Helt enig at man ikke skal forvente meldinger 24/7, man har tross alt jobb, trening, aktiviteter ++, men ett døgn er over grensa for normal høflighet. I tillegg skal det sies at vi er under 30 begge, og vår generasjon har jo alltid mobilen i nærheten. Anonymkode: c87fb...797 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #866 Del Skrevet 4. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Takk for gode råd ❤️ Syns det er rart når det er han som foreslår et nytt treff, men både denne oppførselen og reaksjonen hans i etterkant beviser at vi ikke er kompatible. Helt enig at man ikke skal forvente meldinger 24/7, man har tross alt jobb, trening, aktiviteter ++, men ett døgn er over grensa for normal høflighet. I tillegg skal det sies at vi er under 30 begge, og vår generasjon har jo alltid mobilen i nærheten. Anonymkode: c87fb...797 Helt enig. Er man interessert så har man tid til å sende en liten melding. Tar under 30 sek. Folk er litt rare syns jeg innimellom. Anonymkode: 2e48f...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #867 Del Skrevet 4. november 2022 exictence skrev (10 timer siden): Til dere anonyme rett over. Jeg kan godt ta noen pauser på noen dager ved å la være å skrive. Og har man avtalt et neste treff, så slapper jeg kanskje litt av med å ta det med ro og glede meg til neste treff. Føler man må ta det litt med ro i begynnelsen. Jeg tenker at det er unaturlig å være så på, og oppføre seg som kjærester i begynnelsen overfor nesten fremmede. Jeg kan faktisk bli litt lei hvis mennene er for mye på i begynnelsen hvor vi nesten ikke kjenner hverandre. Jeg synes jo det hadde vært litt guts fra dem å ringe i stedet. Hvis du leste innlegget mitt ordentlig, så ville du sett at han kan kunne forsvinne i flere døgn midt i en samtale hvor vi planla møtested og tidspunkt for date samme kvelden. Det vil si at vi skulle møtes f eks tirsdag kveld; men hørte ikke noe mer fra han før lørdag morgen f eks. Det er noe helt annet enn det du snakker om Anonymkode: 097ad...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5. november 2022 #868 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du leste innlegget mitt ordentlig, så ville du sett at han kan kunne forsvinne i flere døgn midt i en samtale hvor vi planla møtested og tidspunkt for date samme kvelden. Det vil si at vi skulle møtes f eks tirsdag kveld; men hørte ikke noe mer fra han før lørdag morgen f eks. Det er noe helt annet enn det du snakker om Anonymkode: 097ad...e04 Ja, det er noe annet. Men vil du ha en sånn mann som du ikke kan stole på? Nei da. Forstår at det er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #869 Del Skrevet 11. november 2022 Åssen går det med dere? Jeg kjenner at motivasjonen min er dårlig nå om dagen. Det er slitsomt å bruke tid og energi på å chatte og swipe. Jeg blir nærmest søvnig mens jeg holder på.. Jeg var på en date for en par uker siden. Prøvde å holde forventingene nede, men kjente litt på nervøsiteten. Det var litt småkleint. Samtalen fløt dårlig, var flere avbrudd med stillhet som fant sted. Jeg følte at jeg nærmest måtte tvinge meg selv til å snakke og jobbet iherdig med å holde samtalen gående. Så avslutter vi det etter 2 timer ca. Vi har ikke snakket noe særlig siden. Jeg har er par samtaler gåendes på Badoo, men det er så mye useriøst der. Jeg kjenner jeg blir trist når jeg ser på de på min alder har etablert seg med hus og barn, så sitter jeg her alene. Jobber fulltid, men er mye ensom hjemme Anonymkode: f7bd1...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. november 2022 #870 Del Skrevet 11. november 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Åssen går det med dere? Jeg kjenner at motivasjonen min er dårlig nå om dagen. Det er slitsomt å bruke tid og energi på å chatte og swipe. Jeg blir nærmest søvnig mens jeg holder på.. Jeg var på en date for en par uker siden. Prøvde å holde forventingene nede, men kjente litt på nervøsiteten. Det var litt småkleint. Samtalen fløt dårlig, var flere avbrudd med stillhet som fant sted. Jeg følte at jeg nærmest måtte tvinge meg selv til å snakke og jobbet iherdig med å holde samtalen gående. Så avslutter vi det etter 2 timer ca. Vi har ikke snakket noe særlig siden. Jeg har er par samtaler gåendes på Badoo, men det er så mye useriøst der. Jeg kjenner jeg blir trist når jeg ser på de på min alder har etablert seg med hus og barn, så sitter jeg her alene. Jobber fulltid, men er mye ensom hjemme Anonymkode: f7bd1...1ee Hvor gammel er du? Om jeg kan spørre Jeg har kjent på det selv skal jeg innrømme. Folk har etablert seg med barn og her sitter jeg, 33 år, og er singel på n’te året. Venninner som skal ha barn og gifte seg. Lite mulig å gjøre så mye… for folk er opptatt med samboeren sin. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. november 2022 #871 Del Skrevet 11. november 2022 On 11/4/2022 at 11:10 PM, AnonymBruker said: Hvis du leste innlegget mitt ordentlig, så ville du sett at han kan kunne forsvinne i flere døgn midt i en samtale hvor vi planla møtested og tidspunkt for date samme kvelden. Det vil si at vi skulle møtes f eks tirsdag kveld; men hørte ikke noe mer fra han før lørdag morgen f eks. Det er noe helt annet enn det du snakker om Anonymkode: 097ad...e04 Sånt er utrolig feigt. Hvis de ikke vil mer, så syns jeg man kan si det og ikke bare slutte å svare. 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. november 2022 #872 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Åssen går det med dere? Jeg kjenner at motivasjonen min er dårlig nå om dagen. Det er slitsomt å bruke tid og energi på å chatte og swipe. Jeg blir nærmest søvnig mens jeg holder på.. Jeg var på en date for en par uker siden. Prøvde å holde forventingene nede, men kjente litt på nervøsiteten. Det var litt småkleint. Samtalen fløt dårlig, var flere avbrudd med stillhet som fant sted. Jeg følte at jeg nærmest måtte tvinge meg selv til å snakke og jobbet iherdig med å holde samtalen gående. Så avslutter vi det etter 2 timer ca. Vi har ikke snakket noe særlig siden. Jeg har er par samtaler gåendes på Badoo, men det er så mye useriøst der. Jeg kjenner jeg blir trist når jeg ser på de på min alder har etablert seg med hus og barn, så sitter jeg her alene. Jobber fulltid, men er mye ensom hjemme Anonymkode: f7bd1...1ee Jeg har lagt alt på is fram til neste år. Gidder ikke. Skal det skje noe så må det dukke opp noen in real life, på julebord eller noe. Men har ikke noen forhåpning om det. Det er uansett så mye som skjer om dagen at jeg har ikke tid til å date heller. like greit det, så tenker man ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. november 2022 #873 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åssen går det med dere? Jeg kjenner at motivasjonen min er dårlig nå om dagen. Det er slitsomt å bruke tid og energi på å chatte og swipe. Jeg blir nærmest søvnig mens jeg holder på.. Jeg var på en date for en par uker siden. Prøvde å holde forventingene nede, men kjente litt på nervøsiteten. Det var litt småkleint. Samtalen fløt dårlig, var flere avbrudd med stillhet som fant sted. Jeg følte at jeg nærmest måtte tvinge meg selv til å snakke og jobbet iherdig med å holde samtalen gående. Så avslutter vi det etter 2 timer ca. Vi har ikke snakket noe særlig siden. Jeg har er par samtaler gåendes på Badoo, men det er så mye useriøst der. Jeg kjenner jeg blir trist når jeg ser på de på min alder har etablert seg med hus og barn, så sitter jeg her alene. Jobber fulltid, men er mye ensom hjemme Anonymkode: f7bd1...1ee Føler også på ensomheten. Samme som deg. Det er kjipt og vondt 😔 Når det gjelder meg personlig, så gikk det til helvete. Møtte ei i sommer, men hun avsluttet enda det var mye kos og fysisk kontakt. God kjemi. Alt hun sa og gjorde tilsa at hun var forelsket, for det var jeg. Mange dates. Middager, turer, kino, konsert osv. Så fikk jeg helt plutselig en mld om at hun 'ikke har de rette følelsene' mld. Fikk veldig sjokk, ble skikkelig deprimert. Blitt endel tårer. Borte fra jobb. Motivasjon i dass. Kjipt å like en person kjempegodt, men så har det åpenbart aldri vært gjensidige følelser eller hun snakket med andre etc. Hva vet jeg. Så. Back to scratch. Greit å regne litt på ting egentlig. Jeg har til nå sløst bort fem mnd på dating i 2022... Målet mitt er jo en kjæreste, men man får bare ta med seg erfaringene i det minste. For det skal (unnskyld språket), faen ikke være lett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #874 Del Skrevet 11. november 2022 Blått skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? Om jeg kan spørre Jeg har kjent på det selv skal jeg innrømme. Folk har etablert seg med barn og her sitter jeg, 33 år, og er singel på n’te året. Venninner som skal ha barn og gifte seg. Lite mulig å gjøre så mye… for folk er opptatt med samboeren sin. 🤪 Jeg er 31 år, så føler tida begynner å løpe litt ifra meg. Rynkene i ansiktet er blitt et faktum, ser godt at jeg er blitt eldre. Prøver å holde motet oppe, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor så mange menn er så useriøse? De hinter ofte til sex. Jeg hadde vært rik hvis jeg hadde fått 10 kr for hver samtale som begynner med «kåt»? Uansett, så chatter jeg som sagt med to stykker nå, ser ut som det går mot et møte med noen neste uke. Så vi får se. 😊 Anonymkode: f7bd1...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #875 Del Skrevet 11. november 2022 DeLorean skrev (17 minutter siden): Føler også på ensomheten. Samme som deg. Det er kjipt og vondt 😔 Når det gjelder meg personlig, så gikk det til helvete. Møtte ei i sommer, men hun avsluttet enda det var mye kos og fysisk kontakt. God kjemi. Alt hun sa og gjorde tilsa at hun var forelsket, for det var jeg. Mange dates. Middager, turer, kino, konsert osv. Så fikk jeg helt plutselig en mld om at hun 'ikke har de rette følelsene' mld. Fikk veldig sjokk, ble skikkelig deprimert. Blitt endel tårer. Borte fra jobb. Motivasjon i dass. Kjipt å like en person kjempegodt, men så har det åpenbart aldri vært gjensidige følelser eller hun snakket med andre etc. Hva vet jeg. Så. Back to scratch. Greit å regne litt på ting egentlig. Jeg har til nå sløst bort fem mnd på dating i 2022... Målet mitt er jo en kjæreste, men man får bare ta med seg erfaringene i det minste. For det skal (unnskyld språket), faen ikke være lett! Uff, det var utrolig trist å lese! Etter fem måneder, så ville man trodd det begynte å bevege seg mot et fast forhold, så jeg skjønner deg veldig godt at det var en vond melding å få. Hva gjør du nå om dagen? Tatt en pause fra datinga? Anonymkode: f7bd1...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. november 2022 #876 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Uff, det var utrolig trist å lese! Etter fem måneder, så ville man trodd det begynte å bevege seg mot et fast forhold, så jeg skjønner deg veldig godt at det var en vond melding å få. Hva gjør du nå om dagen? Tatt en pause fra datinga? Anonymkode: f7bd1...1ee Ja, det var vondt. Hjelper ikke at jeg er veldig følsom og. Ja, jeg tar pause nå. Men er fast bestemt på å gjenoppta datingen igjen. Hva ellers kan man gjøre? Jeg er 42 år. Ingen barn. Skal også gjenoppta styrketreningen igjen. Liker å trene, men det har blitt mye trøstespising (les: sjokolade) må jeg innrømme 😉 Jeg må si det her er veldig bittert. Men på et tidspunkt må man bare gå videre. Og ikke grave seg ned. Endret 11. november 2022 av DeLorean 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. november 2022 #877 Del Skrevet 11. november 2022 DeLorean skrev (1 time siden): Føler også på ensomheten. Samme som deg. Det er kjipt og vondt 😔 Når det gjelder meg personlig, så gikk det til helvete. Møtte ei i sommer, men hun avsluttet enda det var mye kos og fysisk kontakt. God kjemi. Alt hun sa og gjorde tilsa at hun var forelsket, for det var jeg. Mange dates. Middager, turer, kino, konsert osv. Så fikk jeg helt plutselig en mld om at hun 'ikke har de rette følelsene' mld. Fikk veldig sjokk, ble skikkelig deprimert. Blitt endel tårer. Borte fra jobb. Motivasjon i dass. Kjipt å like en person kjempegodt, men så har det åpenbart aldri vært gjensidige følelser eller hun snakket med andre etc. Hva vet jeg. Så. Back to scratch. Greit å regne litt på ting egentlig. Jeg har til nå sløst bort fem mnd på dating i 2022... Målet mitt er jo en kjæreste, men man får bare ta med seg erfaringene i det minste. For det skal (unnskyld språket), faen ikke være lett! Jeg opplevde det samme sist gang jeg hadde en lengre datingperiode (ble nesten 7 mnd). Det er ikke noe å gjøre ved det der. Man er betatt og småforelsket i starten, og så oppdager man etter hvert at det mangler noe der for å det skal utvikle seg videre når den førte betattheten begynner å blekne. Og ja,det er vondt å da være den som faktisk har blitt forelsket. Men så lenge de avslutter det på en ok måte så er det jo greit nok (selv om det føles skikkelig surt). Jeg syns ikke du skal tenke at hun ikke har hatt følelser, for det har hun nok hatt. De har bare ikke utviklet seg i den retningen man hadde håpet. Dessverre er det veldig vanelig. Nesten 3 år siden for min del nå. Og siden har jeg ikke hatt noe om har vart lenger enn maks 2 mnd, og det er jeg som har avluttet alle...🙄 Så det er jammen ikke enkelt nei. Det er langt mellom de gode matchene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. november 2022 #878 Del Skrevet 11. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 31 år, så føler tida begynner å løpe litt ifra meg. Rynkene i ansiktet er blitt et faktum, ser godt at jeg er blitt eldre. Prøver å holde motet oppe, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor så mange menn er så useriøse? De hinter ofte til sex. Jeg hadde vært rik hvis jeg hadde fått 10 kr for hver samtale som begynner med «kåt»? Uansett, så chatter jeg som sagt med to stykker nå, ser ut som det går mot et møte med noen neste uke. Så vi får se. 😊 Anonymkode: f7bd1...1ee Jeg har tenkt litt det samme selv, at tiden løper litt fra meg. Har begynt å telle rynkene. De kommer snikende både i pannen, rundt øynene og ja haha smilerynkene. 😂 men menn får jo rynker de også så det har vel ingenting å si. Det eneste som har slått meg der er at mange menn ofte går ned i alder og det er jo mange kvinner som vil ha eldre menn så de kan jo det.. betyr det da at man må gå opp mye i alder? Selv så foretrekker jeg noen på min egen alder. Ja, jeg og. Om jeg hadde fått 10 kr for hver gang så hadde jeg vært rik. Er så lei av det. Jeg vil ha kjæreste. 😊 og ikke ligge rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #879 Del Skrevet 11. november 2022 Blått skrev (45 minutter siden): Jeg har tenkt litt det samme selv, at tiden løper litt fra meg. Har begynt å telle rynkene. De kommer snikende både i pannen, rundt øynene og ja haha smilerynkene. 😂 men menn får jo rynker de også så det har vel ingenting å si. Det eneste som har slått meg der er at mange menn ofte går ned i alder og det er jo mange kvinner som vil ha eldre menn så de kan jo det.. betyr det da at man må gå opp mye i alder? Selv så foretrekker jeg noen på min egen alder. Ja, jeg og. Om jeg hadde fått 10 kr for hver gang så hadde jeg vært rik. Er så lei av det. Jeg vil ha kjæreste. 😊 og ikke ligge rundt. Det er større sjanse for å finne en partner desto større aldersspenn man har på disse appene. Når det er sagt, så er det ikke umulig at du finner en på egen alder, men det kan bli litt vanskeligere. Jeg foretrekker noen mellom 32-40 år, så ca samme som deg. Vil helst ha en nær min egen alder jeg også. Ønsker ikke at mine fremtidige barn skal ha en altfor gammel far heller. Anonymkode: f7bd1...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #880 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg tar pause nå! Var ute med en i kveld, og det var så kjedelig… han har vært kjip på meldinger også (hei, fin dag? Hvordan har du det i dag? Grei kveld?) men har blitt overbevist av velmenende venninner at han kanskje overrasket irl. Det gjorde han ikke. Altså, hyggelig mann, grei samtale, men mer som en forelder til noen barna mine går på skole med enn en date. Jeg trenger noen som «kiler» intellektuelt. Noen som utfordrer, flørter, vil noe… men de tre siste jeg har vært ute med, har føltes som å prate med en kollega. Hyggelig, men overhodet ikke betatt. var ute med en tidligere i høst, der alt klaffet utrolig godt. Flørten var på plass, endte med klining første kveld, men vi har barn i forskjellige uker, så det går bare ikke. Så nå skal jeg leve på minnene av denne mannen, og droppe dating fram til nyttår i alle fall. Fokusere på self-love 🙈 Anonymkode: ed657...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå