Gjest dreamstar Skrevet 31. oktober 2022 #841 Del Skrevet 31. oktober 2022 Jeg tok en sånn facebook - test , hva skal skje med deg i 2022 (svaret ble " du skal finne kjærligheten i 2022). Jeg bare fnyste av det for jeg trivdes veldig godt alene. "But life happens" så her sitter jeg som samboer da 😘❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 31. oktober 2022 #842 Del Skrevet 31. oktober 2022 dreamstar skrev (1 time siden): Jeg tok en sånn facebook - test , hva skal skje med deg i 2022 (svaret ble " du skal finne kjærligheten i 2022). Jeg bare fnyste av det for jeg trivdes veldig godt alene. "But life happens" så her sitter jeg som samboer da 😘❤️ ha ha ha... så den testen stemte faktisk den da ha ha ha..morsomt. Gratulerer så mye i hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreamstar Skrevet 31. oktober 2022 #843 Del Skrevet 31. oktober 2022 GrønnNellik68 skrev (13 minutter siden): ha ha ha... så den testen stemte faktisk den da ha ha ha..morsomt. Gratulerer så mye i hvertfall. Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1. november 2022 #844 Del Skrevet 1. november 2022 Skal spytte ut en oppdatering jeg og, selv om jeg egentlig ikke trodde jeg kom til å skrive en. Hadde ikke hørt noe på mange uker fra han som jeg var gravid med, og jeg skal innrømme at det har føltes helt greit. Fikk plutselig en melding her om dagen. Det var en melding sa at vi burde ligge sammen snart. Jeg ble så paff, og sa at det var ikke aktuelt. Denne mannen har jeg vært forelsket i, tilbragt mye tid med og vært intim med.. jeg har delt ting med han som jeg aldri har delt med noen andre.. og han tror at etter så lang tid uten kontakt så skal jeg bare hoppe til sengs og ligge med han ut av det blå. Jeg kan ikke forstå det. Nei, føler meg virkelig så utrolig skitten nå.. kan ikke forstå at han syns det der var greit.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1. november 2022 #845 Del Skrevet 1. november 2022 13 hours ago, dreamstar said: Jeg tok en sånn facebook - test , hva skal skje med deg i 2022 (svaret ble " du skal finne kjærligheten i 2022). Jeg bare fnyste av det for jeg trivdes veldig godt alene. "But life happens" så her sitter jeg som samboer da 😘❤️ Gratulerer! Så koselig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1. november 2022 #846 Del Skrevet 1. november 2022 On 10/30/2022 at 2:22 PM, SPOCA said: Liten update fra meg: siden vi hadde første date i januar har vi snart vært sammen i 9 mnd, har kjøpt hus og prøver på baby. At han er den rette er det ikke tvil om for min del. ❤️ Gratulerer! Kos dere❤️ Syns dere er veldig vågale som hopper så fort inn i det 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1. november 2022 #847 Del Skrevet 1. november 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke bitter, men har et virkelighetssyn på det i dag. Nå tenker jeg som følger: to mennesker kan ha det fint sammen, hvor lenge aner jeg ikke. Det varer til det evt tar slutt. Dårlig/lite sex skal jeg hvertfall aldri godta igjen, eller samboerskap Anonymkode: d47ac...eca Jeg har også landet der. To mennesker kan ha det fint sammen forelskelse og kjærlighet.. ja, nei.. vi får se.. kravene mine nå er at vi skal ha det fint sammen og at jeg er tiltrukket av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. november 2022 #848 Del Skrevet 1. november 2022 Blått skrev (38 minutter siden): Skal spytte ut en oppdatering jeg og, selv om jeg egentlig ikke trodde jeg kom til å skrive en. Hadde ikke hørt noe på mange uker fra han som jeg var gravid med, og jeg skal innrømme at det har føltes helt greit. Fikk plutselig en melding her om dagen. Det var en melding sa at vi burde ligge sammen snart. Jeg ble så paff, og sa at det var ikke aktuelt. Denne mannen har jeg vært forelsket i, tilbragt mye tid med og vært intim med.. jeg har delt ting med han som jeg aldri har delt med noen andre.. og han tror at etter så lang tid uten kontakt så skal jeg bare hoppe til sengs og ligge med han ut av det blå. Jeg kan ikke forstå det. Nei, føler meg virkelig så utrolig skitten nå.. kan ikke forstå at han syns det der var greit.. det som kalles submarining eller noe. Dukker opp når du minst venter det og som ingenting har skjedd. Grusom mann må jeg si helt blottet for forståelse på hva du har gjennomgått. Er ikke deg det er noe feil på. Det er HAN. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1. november 2022 #849 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) 12 minutter siden, GrønnNellik68 said: det som kalles submarining eller noe. Dukker opp når du minst venter det og som ingenting har skjedd. Grusom mann må jeg si helt blottet for forståelse på hva du har gjennomgått. Er ikke deg det er noe feil på. Det er HAN. Jeg aner ikke hva det er, men jeg er enig med at det er han det er noe galt med. Jeg føler meg bare så skitten for å ha ligget med han. Hvem vet hvor mange han har spurt før han spurte meg? Jeg er sikkert bare et nummer på en lang liste av damer. Jaja, man kan ikke endre fortiden.. kan bare se fremover Endret 1. november 2022 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreamstar Skrevet 1. november 2022 #850 Del Skrevet 1. november 2022 Blått skrev (1 time siden): Gratulerer! Så koselig ❤️ Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. november 2022 #851 Del Skrevet 1. november 2022 Fikk tilbud på halv pris på tinder for å se hvem som har likt meg og som jeg kan matche med. Var ca 40-50 likes. Samler opp før jeg kan kjøpe en mnd så har litt å holde på med. Av de 50 satt jeg igjen med 12 match ca. Skrev Hei til alle bare for å se om noen svarte. 4 har svart så langt. 1 bodde ganske nærme men sluttet å svare etter 2 setninger, en ba meg komme å varme opp senga og de to neste er alt for langt unna. Er da jeg undrer meg på hvorfor de sveiper høyre på folk de ser er langt unna? Det er dumt. Andre er ser ut som de er åpne for sex om det er flere timers kjøring men ikke noe mer?? Hadde jeg altså aldri giddet å kjøpe flybillett for ett knull. Men hadde gjerne kjøpt en flybillett for noen som jeg følte kunne blitt noe bra fremover med. Ser at menn og kvinner tenker veldig ulikt. Helt greit det. En lærer nå av det. Så dette er mer som ett eksperiment for min del da. Har uansett null i forventning og det er det beste. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #852 Del Skrevet 1. november 2022 GrønnNellik68 skrev (30 minutter siden): Andre er ser ut som de er åpne for sex om det er flere timers kjøring men ikke noe mer?? Hadde jeg altså aldri giddet å kjøpe flybillett for ett knull. Men hadde gjerne kjøpt en flybillett for noen som jeg følte kunne blitt noe bra fremover med. Ser at menn og kvinner tenker veldig ulikt. Helt greit det. En lærer nå av det. Så dette er mer som ett eksperiment for min del da. Har uansett null i forventning og det er det beste. Høres ut som du bor på et lite sted, da blir ting veldig vanskelig når det kommer til utvalg av menn. Selv bor jeg rett utenfor Oslo, så har jo et hav av menn å velge i innenfor 30min. 😅 Anonymkode: d47ac...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. november 2022 #853 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ut som du bor på et lite sted, da blir ting veldig vanskelig når det kommer til utvalg av menn. Selv bor jeg rett utenfor Oslo, så har jo et hav av menn å velge i innenfor 30min. 😅 Anonymkode: d47ac...eca Er 25000 her og Trondheim halvtime unna. Så er nok folk 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #854 Del Skrevet 1. november 2022 GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden): Er 25000 her og Trondheim halvtime unna. Så er nok folk 😂 Synes du burde unne deg en sexpartner mens du venter på en som kan være noe mer Anonymkode: d47ac...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. november 2022 #855 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du burde unne deg en sexpartner mens du venter på en som kan være noe mer Anonymkode: d47ac...eca Det har jeg hvis jeg vil men har følelser for han så det ble vanskelig. Men ingen andre som frister å ha sex med nei. Redd for å havne i samme uføret en gang til. Men ja har helvetes lyst til å oppleve han 1 tur til ja🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #856 Del Skrevet 1. november 2022 GrønnNellik68 skrev (37 minutter siden): Det har jeg hvis jeg vil men har følelser for han så det ble vanskelig. Men ingen andre som frister å ha sex med nei. Redd for å havne i samme uføret en gang til. Men ja har helvetes lyst til å oppleve han 1 tur til ja🫣 Begrense sexen da, annenhver uke for eks Eller bare 1 gang pr mnd. Anonymkode: d47ac...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 1. november 2022 #857 Del Skrevet 1. november 2022 2 hours ago, dreamstar said: Takk ❤️ ❤️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. november 2022 #858 Del Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begrense sexen da, annenhver uke for eks Eller bare 1 gang pr mnd. Anonymkode: d47ac...eca Annenhver uke… har vært 2 ganger i året. 1 g mnd da hadde jeg vært happy😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. november 2022 #859 Del Skrevet 1. november 2022 Hver uke😍da hadde ikke jeg trengt noe mer 😂😂😂. Hadde sikkert gått lei da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #860 Del Skrevet 1. november 2022 GrønnNellik68 skrev (34 minutter siden): Hver uke😍da hadde ikke jeg trengt noe mer 😂😂😂. Hadde sikkert gått lei da Jeg blir lei av hver uke, så kjører annenhver uke 😅 Utenom dette onanerer jeg hver dag. Anonymkode: d47ac...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå