Gå til innhold

Forstår ikke kvinner som ikke bruker sminke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke?

Anonymkode: d4104...d89

Om man ikke ser behovet så gjør man vel ikke det? Er det å gi blaffen i utseende sitt om man dropper sminke? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke sminke. Sluttet med det da jeg fikk barn. Ikke fordi det tok lang tid om morgenen, men fordi jeg var for trøtt til å fjerne det på kvelden. Min mann bryr seg ikke og hva andre mener bryr ikke jeg meg om.

Anonymkode: 077f1...de4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mange uenig i. Jeg er sikker på at de fleste syns at litt maskara er fint. Jeg syns menn ser bedre ut med litt skjegg, forresten.

Anonymkode: d4104...d89

Så du liker litt skjegg og litt maskara på gutta. Greit. 

Anonymkode: 7ac74...b9b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta vare på huden sin, spise bra mat og drikke nok vann = glød og fin hud og man ser fresh ut i tillegg. Jeg trenger rett og slett ikke sminke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg er brunette så jeg har mørke vipper og bryn, og ikke må bruke sminke hver dag. Tenker om 25 år når brynene blir grå, at jeg bare kan farge de. 

Anonymkode: dd8d2...421

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig sminke, men med logistikken om morgenen, og sminkefjerning om kvelden, har jeg ikke helt bryet. Til spesielle anledninger hender det jeg ordner litt. Jeg tar likevel vare på meg selv.

Anonymkode: ba43f...65e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. 

Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie.

Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. 

Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. 

Anonymkode: a9404...a35

Jeg syns et naturlig utseende er penere enn et sminket fjes. Ser ingen grunn til å kaste bort over en halvtime hver uke på å sminke meg. 

Anonymkode: dedec...16a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sminke, men om andre bruker sminke eller ikke interesserer meg midt i ryggen. 

Jeg regner med at folk er voksne nok til å ta sine egne valg og syns det er flott at alle ikke tar de samme valgene. 

Anonymkode: 52a3a...1d4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er "man"?

Du bryr deg tydeligvis nok til å legge deg bort i hva andre mennesker gjør med utseendet sitt. 

Og du? Det er mye man kan gjøre med utseendet sitt som ikke involverer sminke. 

Anonymkode: 7ac74...b9b

Legger jeg meg bort i det? Jeg sier det aldri til noen irl. Du må ikke forveksle livet på KG med det vanlige liv. Jeg har en mening om sminke jeg skrive i en anonym tråd og det ble visst litt for sårt for deg. Jeg syns de fleste ser bedre ut når de legger litt innsats i utseende, kvinner som menn. Shoot me.

Anonymkode: d4104...d89

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brydd meg om sminke. Tror jeg har hatt på meg sminke to ganger i hele mitt liv, og den ene gangen var da jeg var på et bad-taste-party. :fnise:

Anonymkode: dbe53...ea8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er sjukt styrete å fjerne sminke! særlig maskara sitter jo faen meg dønn fast. Og huden min reagerer på "alt", så det er like greit å holde seg til enkle hudpleieprodukter og å drikke masse vann.

Anonymkode: b8230...7c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke at jeg bryr meg så veldig, men syns at man kan legge en liten til minimal innsats i utseende sitt. Hvorfor ikke?

Anonymkode: d4104...d89

Poenget er at svært mange syntes utseende er bedre uten sminke.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mange uenig i. Jeg er sikker på at de fleste syns at litt maskara er fint. Jeg syns menn ser bedre ut med litt skjegg, forresten.

Anonymkode: d4104...d89

Nei, jeg syns ikke maskara er spesielt fint. På avstand - greit nok, men når man kommer nærme syns jeg ovrrhode ikke at det er noe fint. Øyevipper som kun er farget kan derimot se ok ut.

Anonymkode: dedec...16a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Legger jeg meg bort i det? Jeg sier det aldri til noen irl. Du må ikke forveksle livet på KG med det vanlige liv. Jeg har en mening om sminke jeg skrive i en anonym tråd og det ble visst litt for sårt for deg. Jeg syns de fleste ser bedre ut når de legger litt innsats i utseende, kvinner som menn. Shoot me.

Anonymkode: d4104...d89

Man kan jo legge en innsats i utseende selv om man ikke bruker sminke. Jeg ser jo ikke ut som en slask selv om jeg ikke sminker meg hver dag, jeg er renslig og lukter godt, pusser tenner morgen og kveld, går ikke med skitne/ødelagte klær og har ikke fett hår.  Jeg prioriterer heller å rense og ta vare på huden, enn å bruke tid på sminke. 

Anonymkode: d0482...930

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg syns ikke maskara er spesielt fint. På avstand - greit nok, men når man kommer nærme syns jeg ovrrhode ikke at det er noe fint. Øyevipper som kun er farget kan derimot se ok ut.

Anonymkode: dedec...16a

Ok.

Anonymkode: d4104...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan jo legge en innsats i utseende selv om man ikke bruker sminke. Jeg ser jo ikke ut som en slask selv om jeg ikke sminker meg hver dag, jeg er renslig og lukter godt, pusser tenner morgen og kveld, går ikke med skitne/ødelagte klær og har ikke fett hår.  Jeg prioriterer heller å rense og ta vare på huden, enn å bruke tid på sminke. 

Anonymkode: d0482...930

Ja, delte meninger om det. Hvis man bare renser huden så ser man jo blank og blass ut etter en stund. De fleste som bruker sminke er veldig flinke til å ta vare på huden. Det ene utelukker ikke det andre.

Anonymkode: d4104...d89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare tull at menn ikke bryr seg om sminke. Mannen min og broren min har flere ganger kommentert at de synes kvinner er fine med litt sminke. Det betyr ikke at jeg bruker sminke en hjemmesøndag. 

Anonymkode: a9404...a35

Og når jeg en sjelden gang tar på meg sminke (eller shaver leggene for den saks skyld), så ser mannen dumt på meg og bare: -Hvorfor gidder du?

Anonymkode: dedec...16a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym373
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er 38 år og veldig glad i sminke. Jeg bruker ikke mye og mener selv jeg er flink til å sminke meg. 

Jeg har flere bekjente som aldri bruker sminke, og jeg synes det er så rart. Litt maskara og litt pudder gjør jo milevis forskjell på kvinner. To av disse er single og naturlig vakre, men jeg klør i fingrene å prøve litt make up på de. Jeg tror men tiltrekkes av kvinner som er opptatt av egenpleie.

Jeg har selfølgelig aldri foreslått dette, men blitt spurt hvis noen skal i bryllup osv. 

Jeg bruker nøyaktig 6 min på sminke hver morgen. 

Anonymkode: a9404...a35

Liker kvinner med minimalt sminke og ren hud , enn de som dytter all mulig dritt i tryne, så når dem tar det av så ser huden ut som en slagmark.. med kviser herfra til helvete, så slenger de på mere sminke og slik går det onde sirkelen. Liker best  look- en damene på trening har , minimalistisk og naturlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er viktigere at folk gjør en innsats for å være pene på innsiden jeg da.

Anonymkode: 5a147...17c

  • Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...