Gå til innhold

Damer liker bare drittsekker og playere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Ri kuken til Chad.

Anonymkode: c873a...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 0.25):

Bare innrøm det på et anonymt nettforum da damer: hvorfor tenner dere bare på drittsekker? hvorfor er alle andre normale menn bare for snille for dere? 

Anonymkode: 6d26b...32d

Du glemte høyde! Kvinner er av en eller annen grunn blitt veldig opptatt av høyde! Når jeg tenker meg om, kan man ikke være player under 180... 

Anonymkode: 2bb32...ec6

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du glemte høyde! Kvinner er av en eller annen grunn blitt veldig opptatt av høyde! Når jeg tenker meg om, kan man ikke være player under 180... 

Ikke bare damer. Ifølge en del menn er alle damer som er på norsk snitthøyde eller over, "lite feminine". 

Anonymkode: 31a3a...086

Skrevet

Høye damer er lite feminine 😂 160-170, ikke mer. 

Anonymkode: 6dc9b...59b

Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Vel, hvis dere ikke vil så får vi andre "gamlekara" påta oss å lære unge menn at det faktisk er slik. Uansett hvilke løgner kvinner serverer om å "bare være snill".

Ja, dere skal fortsette å fore unge menn med incel-oppsinn og kvinnehat, for det gjør det så mye lettere for kvinner å sile dem ut fra datingpoolen. Ikke at de hadde allverdens problemer med det fra før av, men når forelesninger og skryt om manipulasjon, seksuell utnyttelse og hvordan menns vold er kvinners feil kommer på bordet, så sparer man en del tid og slipper å kaste bort verdifulle egg og gener.

At du og andre kan argumentere hver dag at det er kvinners feil at menn voldtar, mishandler og dreper dem, uten at det får noe konsekvenser er noe jeg observerer og følger med interesse.

Det samme gjelder alt skrytet om hvor stolte dere er av menn for å utnytte, skade og såre kvinner gjennom løgn, tvang og psykopatisk manipulasjon/bedrag for å utnytte dem seksuelt.

Veldig interessant.

Anonymkode: b4699...f68

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, dere skal fortsette å fore unge menn med incel-oppsinn og kvinnehat, for det gjør det så mye lettere for kvinner å sile dem ut fra datingpoolen. Ikke at de hadde allverdens problemer med det fra før av, men når forelesninger og skryt om manipulasjon, seksuell utnyttelse og hvordan menns vold er kvinners feil kommer på bordet, så sparer man en del tid og slipper å kaste bort verdifulle egg og gener.

At du og andre kan argumentere hver dag at det er kvinners feil at menn voldtar, mishandler og dreper dem, uten at det får noe konsekvenser er noe jeg observerer og følger med interesse.

Det samme gjelder alt skrytet om hvor stolte dere er av menn for å utnytte, skade og såre kvinner gjennom løgn, tvang og psykopatisk manipulasjon/bedrag for å utnytte dem seksuelt.

Veldig interessant.

Jeg er Kroko.

Jeg blander sammen hvilke tråder jeg har startet på som anonym og ikke.

Endret av Kroko-dil-o
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Veldig interessant.

Noen vil forbli alene livet ut og det er nok best slik 😂 For en total fallitt. 

Anonymkode: 6dc9b...59b

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, ClausSaus said:

PS: Jo, det er faktisk temmelig mange som fortløpende, hver gang temaet kommer opp, sitter og serverer sludder av typen «Jeg er ikke så opptatt av utseende og status og penger og jobb og selvsikkerhet og ekstroversjon og sånn… jeg vil bare ha en snill mann!»

Kan vi i det minste være enige om at dette er pisspreik?

2 hours ago, ClausSaus said:

Er det virkelig så fryktelig vanskelig for dere kvinner å bare være ærlige om dette? Bare si det åpent? «Ja, jeg har lyst på en fyr som ser bra ut – det er også en av de tingene som får meg til å tenne på en mann?»

Ok. La meg ta et steg tilbake. 1) Kvinner (og menn) har ulike preferanser. Alle tiltrekkes ikke av det samme. 2) Noen egenskaper går igjen, sure. Det er sjeldent jeg ser kvinner med kun ett eneste krav hos partner: snill. Jeg forstår ikke helt hvor du har det fra. Selvsagt er det det som ligger til grunn, og kanskje den viktigste egenskapen, men de aller fleste forstår at tiltrekning er basert på mange ulike faktorer. «Jeg vil bare ha en snill mann» (et utsagn jeg tror mange ville modifisert med flere egenskaper) betyr selvsagt ikke at «jeg vil ha alle menn som er snille».

Selvsagt har utseende noe å si for attraksjon, men jeg tror folk legger ulike ting til grunn når de snakker om dette. Som når du analyserer Mathias. Ikke alle kvinner vil finne han tiltrekkende. «Utseende» i så måte handler også om personlighet, oppførsel og utstråling. Så er det også slik at man gjerne blir mer tiltrukket av utseende når man blir kjent med og glad i en person. Jeg forstår hva kvinner mener når de sier at de ikke er så opptatt av utseende fordi jeg ser det blant mange jeg kjenner: de går for menn som ser helt gjennomsnittlige ut, fordi utseende ikke er det viktigste (langt ifra). De går ikke for menn som de spesifikt ikke finner attraktive, men ei heller for «kjekkaser».

Så spørs det også hva man er ute etter. En mann som kun vil ha sex og tilfeldige bekjentskaper må oppfylle kravene til en annen gruppe kvinner enn en mann som dater og er ute etter en varig relasjon. I førstnevnte setting er kanskje utseende høyere på listen, men utseende må fortsatt sees i kombinasjon med oppførsel, utstrålig, etc., og i konteksten at kvinner har ulike preferanser på utseende. Interessant nok, selv om jeg mener at jeg og mine venner dater menn med rimelig vanlig/gjennomsnittlig utseende, kan noen av oss syns en mann er veldig kjekk, mens andre syns det motsatte.

Men, det blir gjerne for komplisert og variabelt for incel-teologi å akseptere at folk er forskjellige og at det ikke er ett enkelt genetisk og tillært mannsideal som alle kvinner helst vil ha. Å hevde at kvinner har presentert en slags kollektiv livsløgn som så driver menn til galskap blir for søkt. Samtidig begynner jeg å forstå hvor denne teorien kommer fra, i den grad kvinners egne meninger her blir avskrevet som løgn og fanteri. Da blir jo narrativet om hva kvinner vil ha opp til menn å fortelle. Det går sikkert kjempebra. 

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan man definitivt. Jeg vet om tre rundbrennere, der en er 190 og to er rundt 170. Han ene av de laveste er nok ganske pen, mens han andre er ganske lubben, utrent og ellers middels av utseende.

Anonymkode: 976c7...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...