Gå til innhold

Damer liker bare drittsekker og playere

Fremhevede innlegg

Skrevet
ClausSaus skrev (2 timer siden):

… men du: Hvis du nå bare for et kort øyeblikk lar være å vurdere menn ut fra om du synes at de er sexy eller ikke…

Har du lagt merke til at det jeg skriver faktisk stemmer?

Agressivitet er noe av det minst sexy som finnes. 

Jeg er 45, har venninner fra 23 til 57, og kjenner ikke en eneste som liker "bad boys". Vil tro at det på mange måter er en gammel myte. 

En annen livserfaring er at menn som selv sier at de er "nice guy", sjelden er hyggelig. Menn som bruker uttrykk som "Chad" for å beskrive andre, egentlig hater kvinner. 

Idet du tenker tanken "hvorfor vil ingen damer ha meg?", får du en forakt for kvinner som de senser. Og da vil de ikke ha deg. 

Hør på kvinner. Spør hva de liker. Ikke spør menn hva kvinner liker. De vet ikke. Det menn ser på som mannlige sexsymboler, er ikke det kvinner tenner på. Les deg litt opp på "male gaze". 

Og ja, det er tilsvarende grupperinger blant kvinner, noen som "ingen vil ha". 

Anonymkode: db0d9...bdd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har bare tent skikkelig på en fyr og ble sammen med han. Tenke før vi ble sammen at han var alt for snill for meg - viste seg at han var en skikkelig drittsekk.

Dessverre er mange "snille" menn ulver i fåreklær.

Anonymkode: 53ef0...0f8

De snille er de verste 😎 De får en til å tro på seg....

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du babler om drittsekker og rundbrennere som om det er attraktivt. Attraktivt for et ligg, kanskje (i tyveårene), for alt annet: NEI. 

Anonymkode: 6dc9b...59b

Men kjære deg, prøv nå å gløtte utenfor din egen lille egoboks bare et bitte lite øyeblikk… hva er det du tror menn generelt vi ha?

Hint: Et ligg!

Skrevet
ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Men kjære deg, prøv nå å gløtte utenfor din egen lille egoboks bare et bitte lite øyeblikk… hva er det du tror menn generelt vi ha?

Hint: Et ligg!

Det er sagt utifra ditt egne snevre sinn, ikke sant. Menn flest er ikke somdeg, du snakker om enkle mennesker. 

Skrevet (endret)
Carrot skrev (1 time siden):

Nei - det er jo ikke tolkning? Du gjør det jo på en måte igjen... setter en form for likhetstegn mellom det å ha opplevd noe ille og å havne i et dårlig forhold, det jeg prøver påpeke er at det ikke er en slik bastant sammenheng? 

Hvor er jeg bastant..?

Jeg vil heller påstå at du er bastant i din fortolkning..som overhodet ikke stemmer overens med det jeg skrev. 

Du diskuterer for å diskutere.

Ta på deg lesebrillene..og siter nøyaktig hvor jeg skriver det du påstår at jeg skriver. 

Endret av Vera
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bare innrøm det på et anonymt nettforum da damer: hvorfor tenner dere bare på drittsekker? hvorfor er alle andre normale menn bare for snille for dere? 

Anonymkode: 6d26b...32d

Gjør vi det? Har aldri vært sammen noen player eller drittsekker. 

Anonymkode: d4470...518

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Agressivitet er noe av det minst sexy som finnes. 

Jeg er 45, har venninner fra 23 til 57, og kjenner ikke en eneste som liker "bad boys". Vil tro at det på mange måter er en gammel myte. 

En annen livserfaring er at menn som selv sier at de er "nice guy", sjelden er hyggelig. Menn som bruker uttrykk som "Chad" for å beskrive andre, egentlig hater kvinner. 

Idet du tenker tanken "hvorfor vil ingen damer ha meg?", får du en forakt for kvinner som de senser. Og da vil de ikke ha deg. 

Hør på kvinner. Spør hva de liker. Ikke spør menn hva kvinner liker. De vet ikke. Det menn ser på som mannlige sexsymboler, er ikke det kvinner tenner på. Les deg litt opp på "male gaze". 

Og ja, det er tilsvarende grupperinger blant kvinner, noen som "ingen vil ha". 

Anonymkode: db0d9...bdd

Bedre tips:

Hør på kvinner. Spør hva de liker. Ikke spør menn hva kvinner liker.

Når du har gjort dette sammenligner du svarene du har gått med de mennene de faktisk har hatt sex med. Altså med fasiten.

Og så konkluderer du det uunngåelige: At du for alt i verden ikke må spørre kvinner om dette. De vet nemlig ikke.

🙂

Skrevet

Mennesker flest ønsker å bli sett og elsket. Å leve som Claus drømmer om er enelendig oppskrift om man ønsker et godt og meningsfullt liv. 

Skrevet

Jeg tør påstå at essensen i hovedinnlegget har noe for seg. Men ikke at kvinner vil ha slemme menn og driter i snille menn. Det er en grov forenkling. Nå har jeg vært ute mer enn èn vinternatt. Jeg har også latt meg sjarmere av kjekke, veltrente menn og gått på en smell. Håpet at jeg skal være den rette dama som får dem til å ønske å slå seg til ro med osv. Men da var jeg ganske ung da, og kjente meg selv ikke veldig godt egentlig. Jeg var mest ute etter en form for bekreftelse. Når jeg møtte mannen i mitt liv (vel han som var mannen i mitt liv 😭), så var han rimelig målløs - over at jeg var interessert i HAN! Det er han fortsatt egentlig. Han ser jævla bra ut da, men har aldri hatt player-genet (om det finnes) og har et hjerte av gull. Smart, flink og akkurat det jeg trengte for å føle meg trygg. Poenget mitt, vi tiltrekkes jo av det ytre. Men mange av oss trenger noe mer for å forbli tiltrukket. Jeg kjenner mange svært kjekke menn, som kan vasse i damer fortsatt i 40-årene. Men ingen av de er tiltrekkende for meg. Og de er liksom ikke så kjekke lenger heller, når man blir kjent med de og de ikke har det der ekstra som du trenger. 

Så ja, det holder ikke å være bare snill og god. Du må ha noe som tiltrekker det motsatte kjønn. Og ofte er det utseendet. Jeg er på nettdating, og jeg sveiper ikke på de som åpenbart er fake profiler (for pene), men det blir ikke mye høyre-sveiping på de korpulente, ustelte (men sikkert snille) mennene i min aldersgruppe. Såpass ærlig må jeg jo være. 

• Liker 2
Skrevet
ClausSaus skrev (Akkurat nå):

Bedre tips:

Hør på kvinner. Spør hva de liker. Ikke spør menn hva kvinner liker.

Når du har gjort dette sammenligner du svarene du har gått med de mennene de faktisk har hatt sex med. Altså med fasiten.

Og så konkluderer du det uunngåelige: At du for alt i verden ikke må spørre kvinner om dette. De vet nemlig ikke.

🙂

Av de mennene jeg har ligget med var det kun en som faller inn under badboy-kategorien. Ikke fullbyrdet samleie og han er dem dag i dag fullstendig uinteressant. De beste har vært veldig bra menn. 

Skrevet (endret)
miss summers skrev (18 minutter siden):

[…] men det blir ikke mye høyre-sveiping på de korpulente, ustelte (men sikkert snille) mennene i min aldersgruppe. Såpass ærlig må jeg jo være. 

Kudos til deg for ærlighet. For det er ikke småtterier, når du ser på denne "diskusjonen".

Hvilket et både synd og direkte farlig. For det er nemlig sånt "bare vær snill"-bullshit som har skapt incel-bevegelsen.

Se f.eks på denne Elliot Rodger, som visstnok er en av de store heltene innad i flokken. Gal massemorder som skulle ta hevn på kvinner… men hevn for hva?

Har dere sjekket hva slags skrullete tanker Elliot faktisk hadde skranglende rundt inni hodet sitt?

Ta og les hvordan Elliot hadde gått frem i forsøk på å lykkes med damene tidligere i livet. Hvilke vrangforestillinger var denne fremgangsmåten basert på?

Hint: Det har noe med å "bare være snill" å gjøre… og det er vel ingen overdrivelse å si at han ble ganske sint da han omsider skjønte hvem som (i motsetning til ham) faktisk lykkes.

Dette var en helt unødvendig tragedie, skapt av uærlighet – en ung mann som skjønte at han var blitt lurt, og klikket.

Endret av ClausSaus
Skrevet
ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Kudos til deg for ærlighet. For det er ikke småtterier, når du ser på denne "diskusjonen".

Hvilket et både synd og direkte farlig. For det er nemlig sånt "bare vær snill"-bullshit som har skapt incel-bevegelsen.

Se f.eks på denne Elliot Rodger, som visstnok er en av de store heltene innad i flokken. Gal massemorder som skulle ta hevn på kvinner… men hevn for hva?

Har dere sjekket hva slags skrullete tanker Elliot faktisk hadde skranglende rundt inni hodet sitt?

Ta og les hvordan Elliot hadde gått frem i forsøk på å lykkes med damene tidligere i livet. Hvilke vrangforestillinger var denne fremgangsmåten basert på?

Hint: Det har noe med å "bare være snill" å gjøre… og det er vel ingen overdrivelse å si at han ble ganske sint da han omsider skjønte hvem som (i motsetning til ham) faktisk lykkes.

Dette var en helt unødvendig tragedie, skapt av uærlighet – en ung mann som skjønte at han var blitt lurt, og klikket.

Jeg har ikke noe problem med å være ærlig. Men drittsekker har jeg aldri vært tiltrukket av. Det som ødelegger hele diskusjonen (for meg) er jo det narrativet at kjekke menn er drittsekker og bad boys, og at mindre pen menn er snille og gode. Det er en så dum og jævla teit forenkling. Det er jo ikke sånn. Jeg får stadig meldinger på et nettdatingsted, fra menn som åpenbart sikter for høyt. Ikke steller de seg, ikke holder de seg i form og ikke evner de å forstå hvordan man kommuniserer. Og om de får avslag, vel da sender de en melding til, og så en til og så enda en. Helt til de blir blokkert. Null selvinnsikt, og de gir blaffen i hvordan de ter seg og ser ut. Det holder ikke med "jeg er snill og grei"

Nå avviser jeg kjekke menn også, så fort de viser adferd jeg ikke ønsker. Så utseendet er ikke alt, og du er ikke automatisk drittsekk om du er pen. Du er ikke automatisk snill og grei om du er stygg heller. 

• Liker 1
Skrevet

Men hva så da om kvinner foretrekker "bad boys". La oss si at man har 2 valg, en  bad boy/chad eller en Nice Guy. Chad er kjekk, player etc mens Nice Guy later som han er snill for å forkle sitt ræva kvinnesyn. Som kvinne taper man uansett, kan jo like gjerne gå for en Chad da.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bare tent skikkelig på en fyr og ble sammen med han. Tenke før vi ble sammen at han var alt for snill for meg - viste seg at han var en skikkelig drittsekk.

Dessverre er mange "snille" menn ulver i fåreklær.

Anonymkode: 53ef0...0f8

De ekte snille får aldri sjans. 

Anonymkode: 90234...489

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De ekte snille får aldri sjans. 

Joda. Og de kan være råskinn i senga 🤩

• Liker 1
Skrevet
miss summers skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke noe problem med å være ærlig. Men drittsekker har jeg aldri vært tiltrukket av. Det som ødelegger hele diskusjonen (for meg) er jo det narrativet at kjekke menn er drittsekker og bad boys, og at mindre pen menn er snille og gode. Det er en så dum og jævla teit forenkling. Det er jo ikke sånn. Jeg får stadig meldinger på et nettdatingsted, fra menn som åpenbart sikter for høyt. Ikke steller de seg, ikke holder de seg i form og ikke evner de å forstå hvordan man kommuniserer. Og om de får avslag, vel da sender de en melding til, og så en til og så enda en. Helt til de blir blokkert. Null selvinnsikt, og de gir blaffen i hvordan de ter seg og ser ut. Det holder ikke med "jeg er snill og grei"

Nå avviser jeg kjekke menn også, så fort de viser adferd jeg ikke ønsker. Så utseendet er ikke alt, og du er ikke automatisk drittsekk om du er pen. Du er ikke automatisk snill og grei om du er stygg heller. 

Joda, men så er det heller ingen (av de som kan noe om dette) som påstår at det er drittsekk-faktoren i seg selv som skaper tiltrekning.

Som jeg har skrevet tidligere i denne tråden: Drittsekker fremstår med selvtillit og "gi faen"-holdning, og dette er blant triggerne for tiltrekning hos kvinner.

Men triggerne forutsetter ikke at mannen er drittsekk. Det går utmerket godt an å ha både selvtillit og "gi faen"-holdning uten å være en fæl fyr som sådanne.

Da er vi til slutt fremme ved det sentrale, som er at menn i den vestlige verden i det 21. århundre er blitt så femininiserte at det stort sett bare er drittsekker som fremdeles har disse spennende egenskapene.

Den jevne mann er idag stort sett oppdratt til å være sitte stille og være spak og lydig. Da blir det nok fort litt gøy med en som er annerledes…

Skrevet

Joda. Og de kan være råskinn i senga 🤩

Jeg får aldri sjans. Men badboys får alltid. 

Skrevet

Jeg får aldri sjans. Men badboys får alltid. 

Tror du vil bli overrasket bare du møter en fin dame. 

Skrevet

Topicen her stemmer 99% av Norske damer lol....
Dem bryr seg hvertfall IKKE om personligheten dvs snakke med folk høre om hvem dem er ;)

Jeg  er fortsatt på Tinder/Badoo osv sider for dating, men ingen vil ta en prat så noe må det være ;)
Ikke galt med utseende mitt har jo hatt  fler damer ;)

Skrevet
Skogsalv skrev (1 time siden):

Libertiner, men hel ved

Skogsalv skrev (1 time siden):

mannlig player,ville jeg gjort det med bravur og integritet.

Et lite førjulskurs i elementær logikk hadde kanskje vært en god ting?

Anonymkode: 8b207...210

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...