AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #21 Skrevet 6. desember 2021 Carrot skrev (5 minutter siden): helt til de går etter nabodama.... for det er jo per definisjon ikke ulovlig.. 😄 Personlig tenker jeg en velbalansesrt mann med stødig psyke, en god dose moral, evne til solid respekt og omsorg er å foretrekke.. Ingen av disse finner man på kg 😂 Her er det mange 40-åringer som behandler kvinner som om begge er 14, infantilt. Anonymkode: 6dc9b...59b 5
Gjest Margo Skrevet 6. desember 2021 #22 Skrevet 6. desember 2021 Carrot skrev (4 minutter siden): Personlig tenker jeg en velbalansesrt mann med stødig psyke, en god dose moral, evne til solid respekt og omsorg er å foretrekke.. Yes. Forhåpentligvis vil et slikt valg gjøre at døtrene til de skikkelige mennene også velger skikkelige menn..og at det gir bølgeeffekt til fremtidige generasjoner. Dog styres nok også valg av partner av livserfaringer..blir man feks utsatt for overgrep/voldtekt, kan det være en tendens at man går etter menn med psykopatiske trekk etterpå..dessverre.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #23 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bare innrøm det på et anonymt nettforum da damer: hvorfor tenner dere bare på drittsekker? hvorfor er alle andre normale menn bare for snille for dere? Anonymkode: 6d26b...32d Tror jeg tenkte som deg når jeg var i tenårene og tidlig 20 årene. Innså til slutt hvor merkelig tankegang dette er. Tenk deg litt om og reflekter litt over dette så kommer du kanskje til en annen konklusjon etter hvert. Lykke til 🙂. Anonymkode: ba8e8...b96 4
ClausSaus Skrevet 6. desember 2021 #25 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utrolig hva du vet om kvinner Claus. Du høres ut som en enkel mann som drives av ditt kjønn og impulsive lyster, ikke det jeg vil kalle sexy. Anonymkode: 6dc9b...59b … men du: Hvis du nå bare for et kort øyeblikk lar være å vurdere menn ut fra om du synes at de er sexy eller ikke… Har du lagt merke til at det jeg skriver faktisk stemmer?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #26 Skrevet 6. desember 2021 ClausSaus skrev (3 minutter siden): … men du: Hvis du nå bare for et kort øyeblikk lar være å vurdere menn ut fra om du synes at de er sexy eller ikke… Har du lagt merke til at det jeg skriver faktisk stemmer? Nei, det gjør ikke det. Anonymkode: 6dc9b...59b 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #27 Skrevet 6. desember 2021 Treat a girl badly and she will chase you (but never love you). Treat a woman badly and she will leve you. Vica versa så er "menn" som behandler kvinner slik mentalt underutviklet og på guttestadiet. Usexy. Å være badboy/edgy har ingenting med å behandle kvinner dårlig å gjøre. Anonymkode: 6dc9b...59b 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #28 Skrevet 6. desember 2021 Mannen min er supersnill❤️ Skikkelig kosebamse 🐻💕 Anonymkode: 370f3...fc5 1
ClausSaus Skrevet 6. desember 2021 #29 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vet det gjelder for mange, men selv gikk jeg for gode og omsorgsfulle menn helt fra ung alder. Kunne velge og vrake i den gruppen av menn, og passet på å gifte meg med en slik allerede tidlig i tyveårene. På samme tidspunkt rotet venninner med badboys. Gjett hvem som fortsatt er gift i dag, og hvem som fortsatt er single? Vi er snart 40 hele gjengen, og de som brukte 20-årene på å rote rundt strever nå med å finne gode kvalitetsmenn. A wild guess: kvalitetsmennene ble kapret av kvinner som var ute etter kvalitet. Så kan man jo spørre seg hvorfor det finnes så VANVITTIG mange shitty menn/badboys. Vanskelig å oppføre seg som en gentleman, eller? Anonymkode: 450c7...13a Nei… er faktisk veldig enkelt å oppføre seg som gentleman. Men som du selv også beskriver: Det er jo ikke primært gentlemannen det blir noe action på… er det vel? Kvinner får den adferd fra menn som de belønner. Blir det action av å være drittsekk, så forvent at menn er drittsekker. Den dagen det blir action på deg som mann av å drive med strikking og samle på Barbie-effekter, da vet du nøyaktig hvordan menn kommer til å oppføre seg… Det er kvinner som skaper og opprettholder drittsekkene. Og det er ikke verre enn som så. 1
ClausSaus Skrevet 6. desember 2021 #30 Skrevet 6. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ett menneske skrev dette! Og da tok du det som fasiten 🙄🙄 Anonymkode: 69a60...78c Å nei… ett menneske var ærlig om dette. Jeg har vært ung og singel en gang jeg også, vet du. Og jeg fant faktisk relativt fort ut hva som fungerer. 😏 Endret 6. desember 2021 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #31 Skrevet 6. desember 2021 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Den dagen det blir action på deg som mann av å drive med strikking og samle på Barbie-effekter, da vet du nøyaktig hvordan menn kommer til å oppføre seg… Snakker om å lage ekstreme poler. En mann kan være edgy helt uten å være slem. Det kan f eks være å forsvare meg, helt plutselig finne på at han må se meg og kjøre 2 t midt på natten. Det kan være å si ifra til andre og gi litt faen i forventede normer eller konformer. Det betyr ikke å ligge rundt, være respektløs, utro, ha 20 stk på gress og bruke manipuleringsteknikker for å ale frem en reaksjon. Dette gjør bare svake mennesker. Anonymkode: 6dc9b...59b 5
Gjest Skogsalv Skrevet 6. desember 2021 #32 Skrevet 6. desember 2021 Hei Claus. Det er litt vanskelig å svare deg , når du ikke forklarer hvorfor du ikke får dame ? Bad Boys/ Nice Guys, - samme ulla egentlig. Resultatet er aldri gitt og kan uansett slå i to retninger uansett kategori. Sikkert det samme for menn. Søker du kvinnelige bekjentskaper via nettet ?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #33 Skrevet 6. desember 2021 Skogsalv skrev (Akkurat nå): Søker du kvinnelige bekjentskaper via nettet ? 😂😂😂😂 Har sikkert fagbrev og 20-års erfaring. Anonymkode: 6dc9b...59b
Gjest Skogsalv Skrevet 6. desember 2021 #34 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😂😂😂😂 Har sikkert fagbrev og 20-års erfaring. Anonymkode: 6dc9b...59b Skal ikke kimse av en mann som er god med hendene 😎😉
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #35 Skrevet 6. desember 2021 Skogsalv skrev (1 minutt siden): Skal ikke kimse av en mann som er god med hendene 😎😉 Lol. Good luck, det tror jeg du trenger. Anonymkode: 6dc9b...59b
Gjest Skogsalv Skrevet 6. desember 2021 #36 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lol. Good luck, det tror jeg du trenger. Anonymkode: 6dc9b...59b Ha ha, det er sant 🤣
ClausSaus Skrevet 6. desember 2021 #37 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Snakker om å lage ekstreme poler. En mann kan være edgy helt uten å være slem. Det kan f eks være å forsvare meg, helt plutselig finne på at han må se meg og kjøre 2 t midt på natten. Det kan være å si ifra til andre og gi litt faen i forventede normer eller konformer. Det betyr ikke å ligge rundt, være respektløs, utro, ha 20 stk på gress og bruke manipuleringsteknikker for å ale frem en reaksjon. Dette gjør bare svake mennesker. Anonymkode: 6dc9b...59b Helt korrekt. Og det skrev jeg også som sluttkommentar i første innlegget mitt i denne tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1535752-damer-liker-bare-drittsekker-og-playere/?do=findComment&comment=28825605
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #38 Skrevet 6. desember 2021 ClausSaus skrev (2 minutter siden): Helt korrekt. Og det skrev jeg også som sluttkommentar i første innlegget mitt i denne tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1535752-damer-liker-bare-drittsekker-og-playere/?do=findComment&comment=28825605 Det er bare sistnevnte i mitt innlegg som er drittsekker. Anonymkode: 6dc9b...59b
ClausSaus Skrevet 6. desember 2021 #39 Skrevet 6. desember 2021 (endret) Skogsalv skrev (42 minutter siden): Hei Claus. Det er litt vanskelig å svare deg , når du ikke forklarer hvorfor du ikke får dame ? Bad Boys/ Nice Guys, - samme ulla egentlig. Resultatet er aldri gitt og kan uansett slå i to retninger uansett kategori. Sikkert det samme for menn. Søker du kvinnelige bekjentskaper via nettet ? Tror du har misforstått litt… jeg er i 40-årene, og er ikke singel. Men jeg uttaler meg altså på bakgrunn av erfaring. Og jeg kan forsikre deg om at det ikke finnes en eneste mann der ute som har "knekt koden" uten å ha vært innom å være snill og koselig og høflig og resten av tøyset… og oppdaget at det ikke fungerer. Dette er egentlig en veldig morsom "diskusjon"… det fremstår som om dere tror at menn ikke vet hva som virker. At en eller annen heldiggris på ett eller annet tidspunkt ved en tilfeldighet vil snuble over den gullgruven det er å bare være snill, og deretter vasse i action. Kjære dere, vi vet av erfaring at dette ikke virker…! 😂 Endret 6. desember 2021 av ClausSaus 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #40 Skrevet 6. desember 2021 Omg. Så mye unyansert og dra alke over en kam tråder det er her? Tror du bare ser etter feil damer om du mener det er sånn. Da sikler du mest sannsynligvis på damer som digger bad Boys. De færreste jeg kjenner jakter på badboys. Så snu øynene dine heller litt til høyre og sjekk heller ut hun litt roligere veninden, for hun styrer sannsynligvis unna badboys Anonymkode: b65c2...695
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå