Gå til innhold

Damer liker bare drittsekker og playere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare innrøm det på et anonymt nettforum da damer: hvorfor tenner dere bare på drittsekker? hvorfor er alle andre normale menn bare for snille for dere? 

Anonymkode: 6d26b...32d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uh oh, du tok den rød pillen, gjorde du ikke? 😄

Anonymkode: df9a8...5a3

• Liker 18
Skrevet

tenner på menn som er dominante og går etter sitt begjær, men de skal være lovlydige og snille

Anonymkode: b9088...62e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare innrøm det på et anonymt nettforum da damer: hvorfor tenner dere bare på drittsekker? hvorfor er alle andre normale menn bare for snille for dere? 

Nei nei nei... Jeg har hatt for mange av disse og ENDELIG skjønt i en alder av 34år at de ikke er noe å samle på. Jeg sjsrmeres i senk av snille menn!! 

Anonymkode: 413e5...985

• Liker 4
Skrevet

Min erfaring er at de «snille» mennene er like råtne.

Anonymkode: 4122d...934

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Alle menn du har møtt som er i forhold er en drittsekk? Alle normale hyggelige menn er single jomfruer? 

Merkelig omgangskrets du har. 

Anonymkode: 0be5b...f61

• Liker 15
Skrevet

Jeg tenner på utseende, selvtillit, utadvendthet, flink sosial og til å holde samtalen igang, laidback energi og ikke en som tar seg selv høytidelig, og på å få komplementer og god sex. 

At en del av de som har disse egenskapene er "badboys" er ikke min feil eller noe jeg kan vite før jeg har involvert meg med de, for det er de gode positive sidene dems jeg faller for. 

Min erfaring med "nice guys" er at de er tørre, kjedelige, for opptatt av å snakke om karriere og lever ikke i nuet, er anspente på date, lite romantiske utenom at de holder opp døra og forventer at det skal gi de sex, og når alt kommer til alt er de mere drittsekk enn badboysa fordi de som oftest stemmer på høyresiden, vil ha innvandrere ut, vil stramme inn abort regler, føler seg støtt av MeToo, og blir nedlatende når de blir dumpet. 

Anonymkode: 65e23...76b

• Liker 8
Skrevet

Selv om damer ikke liker deg, så betyr ikke det at alle damer liker playere og drittsekker.

Anonymkode: d0ba0...8d3

• Liker 16
Skrevet

Det er like dumt som å påstå at alle menn vil ha en overfladisk bimbo på 20 år. Noen passer i den karikaturen, på samme måte som at noen damer går for "bad boys" (ofte pga relasjons-problemer fra oppveksten). 

Folk flest vil ha folk flest, men en god match i personlighet og preferanser.

De færreste liker bitre eller generaliserende menn.

• Liker 13
Skrevet

Nei det gjør vi ikke. Vi liker imidlertid bedre hyggelige og morsomme menn som faktisk prater med oss enn de snille som gjør seg usynlig, og ikke prater med oss. Vi liker også faktisk hyggelige menn bedre enn dem som selv definerer seg som snille, men ikke egentlig er det, men er sjalu, usikre og bitre. Slikt merkes. 

Anonymkode: 076a1...4b5

• Liker 6
Skrevet

La meg gjette, alle andre gutter enn deg er drittsekker, ikke sant TS? 

Anonymkode: 83526...e22

• Liker 10
Skrevet
Embla82 skrev (4 timer siden):

Det er like dumt som å påstå at alle menn vil ha en overfladisk bimbo på 20 år. Noen passer i den karikaturen, på samme måte som at noen damer går for "bad boys" (ofte pga relasjons-problemer fra oppveksten). 

TS vil nok det 😂😂

Anonymkode: 6dc9b...59b

• Liker 3
Skrevet

Nei. Vil ha en dominant, selvsikker mann, men behandler han meg ikke bra blir han heller ikke invitert til mitt innerste. 

Å manipulere kvinner er patetisk og en 5-åring verdig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men det gjør de da ikke?

Det de derimot gjør er…

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei nei nei... Jeg har hatt for mange av disse og ENDELIG skjønt i en alder av 34år at de ikke er noe å samle på. Jeg sjsrmeres i senk av snille menn!! 

Anonymkode: 413e5...985

… å spre beina for drittsekker når de er unge, og først når de får lyst til å slå seg til ro finner de ut at de liker snille gutter best.

Men det har ingenting med tiltrekning å gjøre, vettu! 😂

(Kan forøvrig legge til at det ikke isolert sett er drittsekk-faktoren som virker tiltrekkende, men derimot selvsikkerheten og "gi faen"-holdningen en drittsekk ofte har. Klarer du å utsondre dette uten å være drittsekk har det i praksis akkurat samme effekten.)

• Liker 2
Skrevet

Utrolig hva du vet om kvinner Claus. 

Du høres ut som en enkel mann som drives av ditt kjønn og impulsive lyster, ikke det jeg vil kalle sexy. 

• Liker 11
Skrevet

En som behandler meg dårlig gidder jeg ikke bruke tid på! 

For at jeg skal være interessert i noen, må vi ha like verdier og holdninger, og ihvertfall endel like interesser. 

Jeg har hatt tre forhold og ingen har vært badboy, faktisk helt motsatt, verdens snilleste menn ( alle var faktisk musikere) 

Gift i 17 år og har aldri vært fristet av noen badboy 🤷‍♀️  

Anonymkode: 98d7b...4e3

• Liker 3
Skrevet

ClausSaus skrev (24 minutter siden):

Men det gjør de da ikke?

Det de derimot gjør er…

… å spre beina for drittsekker når de er unge, og først når de får lyst til å slå seg til ro finner de ut at de liker snille gutter best.

Vet det gjelder for mange, men selv gikk jeg for gode og omsorgsfulle menn helt fra ung alder. Kunne velge og vrake i den gruppen av menn, og passet på å gifte meg med en slik allerede tidlig i tyveårene. På samme tidspunkt rotet venninner med badboys.

Gjett hvem som fortsatt er gift i dag, og hvem som fortsatt er single? Vi er snart 40 hele gjengen, og de som brukte 20-årene på å rote rundt strever nå med å finne gode kvalitetsmenn. A wild guess: kvalitetsmennene ble kapret av kvinner som var ute etter kvalitet. 

Så kan man jo spørre seg hvorfor det finnes så VANVITTIG mange shitty menn/badboys. Vanskelig å oppføre seg som en gentleman, eller? 

Anonymkode: 450c7...13a

• Liker 8
Skrevet

De vokser opp med fraværende fedre og mødre med personlighetsforstyrrelser. Ingen gode rollemodeller. Hvis man må trykke ned kvinner for å føle seg bra så handler det kun om usikkerhet hos seg selv. 

Mange gifter seg av desperasjon, å være gift er ikke alt. Men drittsekker vil gå gjennom livet helt uten nærhet og noen som virkelig er glad i dem, så de får som fortjent. 

• Liker 4
Skrevet
ClausSaus skrev (44 minutter siden):

Men det gjør de da ikke?

Det de derimot gjør er…

(Kan forøvrig legge til at det ikke isolert sett er drittsekk-faktoren som virker tiltrekkende, men derimot selvsikkerheten og "gi faen"-holdningen en drittsekk ofte har. Klarer du å utsondre dette uten å være drittsekk har det i praksis akkurat samme effekten.)

Ett menneske skrev dette! Og da tok du det som fasiten 🙄🙄

Anonymkode: 69a60...78c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

tenner på menn som er dominante og går etter sitt begjær, men de skal være lovlydige og snille

Anonymkode: b9088...62e

helt til de går etter nabodama.... for det er jo per definisjon ikke ulovlig.. 😄

Personlig tenker jeg en velbalansesrt mann med stødig psyke, en god dose moral, evne til solid respekt og omsorg er å foretrekke.. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...