Gå til innhold

Damer liker bare drittsekker og playere

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vera skrev (1 time siden):

Hvor er jeg bastant..?

Jeg vil heller påstå at du er bastant i din fortolkning..som overhodet ikke stemmer overens med det jeg skrev. 

Du diskuterer for å diskutere.

Ta på deg lesebrillene..og siter nøyaktig hvor jeg skriver det du påstår at jeg skriver. 

du har selvsagt helt rett og argumenterer godt. 😎

Videoannonse
Annonse
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Et lite førjulskurs i elementær logikk hadde kanskje vært en god ting?

Anonymkode: 8b207...210

Så gøy !  Vel om jeg var mann,- både på 1700-tallet og 2021 AC ( after Crist and Corona ) ,så vet elskeren i meg ,mann som kvinne, at man TRYGGER den man legger sin elsk på for videre progresjon  . Da er det handling og midler som teller ❤ Altså reell investering 😊 Det har med respekt å gjøre ! Samt integritet og selvverd/ tillit til seg selv og relasjonen. 

Jeg vet...ekstremt dårlig Tindertekst 🤣

Endret av Skogsalv
Skrevet
1 hour ago, ClausSaus said:

Kudos til deg for ærlighet. For det er ikke småtterier, når du ser på denne "diskusjonen".

Hvilket et både synd og direkte farlig. For det er nemlig sånt "bare vær snill"-bullshit som har skapt incel-bevegelsen.

Se f.eks på denne Elliot Rodger, som visstnok er en av de store heltene innad i flokken. Gal massemorder som skulle ta hevn på kvinner… men hevn for hva?

Har dere sjekket hva slags skrullete tanker Elliot faktisk hadde skranglende rundt inni hodet sitt?

Ta og les hvordan Elliot hadde gått frem i forsøk på å lykkes med damene tidligere i livet. Hvilke vrangforestillinger var denne fremgangsmåten basert på?

Hint: Det har noe med å "bare være snill" å gjøre… og det er vel ingen overdrivelse å si at han ble ganske sint da han omsider skjønte hvem som (i motsetning til ham) faktisk lykkes.

Dette var en helt unødvendig tragedie, skapt av uærlighet – en ung mann som skjønte at han var blitt lurt, og klikket.

Forstår jeg deg riktig i at du her hevder at kvinners generelle uærlighet om hva de syns er attraktivt var det som skapte en «gal massemorder»? I så fall er det er rimelig problematisk utsagt, selv i KG-kontekst. Du kaster ut mange teorier og «vedtatte sannheter» her, men med hvilket belegg påstår du å vite hva kvinner generelt syns er attraktivt eller velger? Kan det tenkes at vi som er uenige med deg ikke lyver om egne preferanser for the sake of argument, men faktisk opplever situasjonen annerledes enn du tror vi gjør?

• Liker 1
Skrevet
Carrot skrev (1 time siden):

du har selvsagt helt rett og argumenterer godt. 😎

Jepp.

Du må forøvrig melde i fra om dine observasjoner - all forskning kan kastes. Å bli utsatt for overgrep/voldtekt har ingenting å si for din fremtidige helse og valg 👏🏻😎

OG, som en bonus; er du så heldig at du vokser opp med en far som driter i deg - frykt ikke..det kommer ikke til å påvirke deg og din fremtid. Kast barnevernet!

Sånn, der tolket jeg dine innlegg, som du tolker mine. 

Skrevet

Gadd ikke lese hele tråden, jeg liker iallefall ikke drittsekker og playere. Aldri gjort det heller. Lykkelig gift med en skikkelig solid og god mann, som definitivt kan se ut som en "bad boy" hvis han prøver, men som aldri oppfører seg som en. 

• Liker 2
Skrevet

Skjære alle over samme kam der altså...

Anonymkode: 6c4da...434

Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (6 timer siden):

Forstår jeg deg riktig i at du her hevder at kvinners generelle uærlighet om hva de syns er attraktivt var det som skapte en «gal massemorder»? I så fall er det er rimelig problematisk utsagt, selv i KG-kontekst. Du kaster ut mange teorier og «vedtatte sannheter» her, men med hvilket belegg påstår du å vite hva kvinner generelt syns er attraktivt eller velger? Kan det tenkes at vi som er uenige med deg ikke lyver om egne preferanser for the sake of argument, men faktisk opplever situasjonen annerledes enn du tror vi gjør?

Næh… det jeg sier er at denne løgnen, som vi ser her i tråden, er den samme som skaper incel-problemet – massemordere inkludert.

Så får dere oppfatte det som "problematisk" hvis dere vil.

Men før dere gjør det kan jeg som sagt anbefale å sjekke hva disse gærningene skriver i "manifestene" sine. Legg merke til hva de skriver om hvordan kvinner "burde" like dem. Om hvordan de jo har nettopp de egenskapene kvinner jo påstår at de vil ha. Og om raseriet som oppstår når de skjønner at noe er galt, men ikke forstår hva.

Ynkelig? Så absolutt. Og totalt unødvendig. Jeg tror faktisk at jeg våger påstanden om at jeg på en times forklaring av hvordan ting faktisk virker skulle klart å hindre Elliot Rodger fra å begå grusomhetene sine.

Men som sagt: Les selv, og vurder om det ikke er nettopp "bare vær snill"-vås fyren var et produkt av.

Det kan bli en brutal oppvåkning.

Skrevet
1 hour ago, ClausSaus said:

Næh… det jeg sier er at denne løgnen, som vi ser her i tråden, er den samme som skaper incel-problemet – massemordere inkludert.

Så får dere oppfatte det som "problematisk" hvis dere vil.

Men før dere gjør det kan jeg som sagt anbefale å sjekke hva disse gærningene skriver i "manifestene" sine. Legg merke til hva de skriver om hvordan kvinner "burde" like dem. Om hvordan de jo har nettopp de egenskapene kvinner jo påstår at de vil ha. Og om raseriet som oppstår når de skjønner at noe er galt, men ikke forstår hva.

Ynkelig? Så absolutt. Og totalt unødvendig. Jeg tror faktisk at jeg våger påstanden om at jeg på en times forklaring av hvordan ting faktisk virker skulle klart å hindre Elliot Rodger fra å begå grusomhetene sine.

Men som sagt: Les selv, og vurder om det ikke er nettopp "bare vær snill"-vås fyren var et produkt av.

Det kan bli en brutal oppvåkning.

Hjelpes. Hvor skal man begynne når utgangspunktet er at din viten om kvinners ønsker og tanker er så omfattende at du kan snakke ned en massemorder på intet mindre enn en time? Den slags hybris vitner ikke bare om et fastlåst kvinnesyn, men også en total mangel på forståelse av hvordan vold og psykoser fungerer. Nå er det vel heller ingen som har påstått at «snill» = sex eller at «bare vær snill» som enkeltstående egenskap automatisk gjør deg attraktiv for majoriteten av kvinner. 

Skrevet

Det finnes like mange preferanser som det finnes kvinner. De jeg har datet har vert en helt ordinær litt harry fyr som ble kjedelig. Så en snill og rar data-nerd. Og til slutt en fantastisk vakker og snill og lidenskapelig mann. Altså 0 badboys. Mulig jeg har hatt en ONS med en badboy, men da kjente jeg de ikke godt nok til å vite at de var det uansett

Anonymkode: 76a5b...dfb

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (13 timer siden):

Tror du har misforstått litt… jeg er i 40-årene, og er ikke singel.

Men jeg uttaler meg altså på bakgrunn av erfaring. Og jeg kan forsikre deg om at det ikke finnes en eneste mann der ute som har "knekt koden" uten å ha vært innom å være snill og koselig og høflig og resten av tøyset… og oppdaget at det ikke fungerer.

Dette er egentlig en veldig morsom "diskusjon"… det fremstår som om dere tror at menn ikke vet hva som virker. At en eller annen heldiggris på ett eller annet tidspunkt ved en tilfeldighet vil snuble over den gullgruven det er å bare være snill, og deretter vasse i action.

Kjære dere, vi vet av erfaring at dette ikke virker…! 😂

Selvsagt virker det ikke å være snill og omtenksom bare som en strategi for å få seg noe. Det blir nok gjennomskua rimelig fort. 

Anonymkode: 31a3a...086

Skrevet

Altså TS, trodde du virkelig at du ville få en innrømmelse om dette av kvinner på kvinneguiden? De sliter mest sannsynlig med å forstå dette selv😅

Men ja, du er inne på noe. Det har jeg og flere kompiser erfart. Hjelper å være litt "bad boy", men med stil så klart. 

Men hvis det er en ting kvinner verdsetter mer en alt annet, så er det at man utstråler selvtillit og intelligens. Har man det og ok utseende, kommer man langt!  De byr seg også dessverre mye om sosial status, kanskje litt for mye etter hva jeg kunne ønske, men det er nå slik de er skapt( mann med gode resurser bla bla) Men alt dette henger jo ofte sammen.

Anonymkode: 11705...b50

• Liker 1
Skrevet (endret)
ClausSaus skrev (13 timer siden):

Se f.eks på denne Elliot Rodger, som visstnok er en av de store heltene innad i flokken. Gal massemorder som skulle ta hevn på kvinner… men hevn for hva?

Har dere sjekket hva slags skrullete tanker Elliot faktisk hadde skranglende rundt inni hodet sitt?

Ta og les hvordan Elliot hadde gått frem i forsøk på å lykkes med damene tidligere i livet. Hvilke vrangforestillinger var denne fremgangsmåten basert på?

Hint: Det har noe med å "bare være snill" å gjøre… og det er vel ingen overdrivelse å si at han ble ganske sint da han omsider skjønte hvem som (i motsetning til ham) faktisk lykkes.

Dette var en helt unødvendig tragedie, skapt av uærlighet – en ung mann som skjønte at han var blitt lurt, og klikket.

Autist, psykopat, massedrapsmann, rik, selvberettiget og bortskjemt drittunge-mann drepte seks personer og skadet fjorten fordi han hadde "blitt lurt" av alle kvinner til å være så "snill" og fikk derfor ikke sex med alle de unge kvinnene han mente han hadde rett til å forbruke som dasspapir.

Ja, slik er mannslogikken, all menns vold, kriminalitet, psykopati og selvberettigelse er kvinners feil.

Er det ikke unge kvinners feil, så er det mødres feil.

Eliot Rodger hadde ikke hatt sjans på noen kvinne uansett hva slags manipulativ taktikk han hadde forsøkt å benytte seg av, fordi se beskrivelse i første setning. 

Hva er det neste?

Det er kvinners feil at Hitler startet andre verdenskrig og utførte holocaust fordi unge, vakre kvinner ikke ville ha ham og hans mor var en "dårlig mor"?

Du og alle dine likesinnede er ikke riktig vel bevart.

Kvinner gjør vel i å innse at det er tiltalls millioner av menn som mener som deg og at kvinnehatet er bunnløst og vrangforestillingene absolutte.

Endret av Kroko-dil-o
  • Liker 1
Skrevet

Veldig slemt å antyde at jeg er en drittsekk, TS. Kanskje du er drittsekken?

Skrevet (endret)
NysgjerrigPiken skrev (6 timer siden):

Hjelpes. Hvor skal man begynne når utgangspunktet er at din viten om kvinners ønsker og tanker er så omfattende at du kan snakke ned en massemorder på intet mindre enn en time? Den slags hybris vitner ikke bare om et fastlåst kvinnesyn, men også en total mangel på forståelse av hvordan vold og psykoser fungerer. Nå er det vel heller ingen som har påstått at «snill» = sex eller at «bare vær snill» som enkeltstående egenskap automatisk gjør deg attraktiv for majoriteten av kvinner. 

Null problem.

Det eneste Elliot Rodger hadde trengt var en gjennomgang av hva kvinner faktisk tiltrekkes av og tenner på. Altså en gjennomgang fri for politisk korrekt bullshit.

Begynn med å beskrive valg-dynamikken i kjøttmarkedet, deretter hvordan konkurransen menn imellom vs kvinner imellom faktisk er ulik på det punktet som betyr noe, så over på hvilke ting kvinners seksuelle interesse er basert på, og til slutt hvordan man oppnår dem. Case closed, og unge Elliot går derfra med fornyet håp og en ny forståelse av hva han gjør galt.

For Elliot var nemlig viklet inn i konspirasjonstenking. Og som bortimot alle andre konspirasjonsteorier som finner noe bredt publikum bunner også incel-mytologien i et par observasjoner som faktisk stemmer.

Den viktige av disse er at samfunnets budskap til menn ("bare vær snill") ikke er sannheten om hva kvinner tenner på.

Men derfra utvikler incel-tenkingen seg i helt batshit crazy retninger, rett og slett grunnet uvitenhet om realitetene: Teorien blir da at "nice guys finish last, bad guys finish on her tits", fordi det er det eneste de kan observere.

Men som David Hume påpekte kan du ikke observere en årsak som sådanne. Det incel-gutta faktisk ser men ikke forstår er at "bad guys" har endel trekk som kvinner tenner på, bl.a. nevnte selvsikkerhet og litt "gi faen"-holdning. Men det er jo ikke at de er fæle folk i seg selv som er attraktivt: De aller færreste kvinner ønsker seg en utro konemishandler. Disse trekkene er minst like attraktive i bra karer – bare mye sjeldnere!

For menn oppdras nemlig ikke til å være maskuline i den vestlige verden i det 21. århundre. Som du kanskje har oppdaget.

Incels blander rett og slett kortene. De tror at de feile tingene skaper tiltrekning hos kvinner, fordi de ikke ser hva som faktisk foregår. Men de har altså fått med seg at "bare vær snill" ihvertfall ikke er trikset. Og dette er på en måte også problemet: De lar seg ikke lure lenger, men det betyr ikke at de dermed vet sannheten.

Pens dem inn på riktig spor, så er de plutselig helt harmløse.

PS: Jo, det er faktisk temmelig mange som fortløpende, hver gang temaet kommer opp, sitter og serverer sludder av typen «Jeg er ikke så opptatt av utseende og status og penger og jobb og selvsikkerhet og ekstroversjon og sånn… jeg vil bare ha en snill mann!»

Kan vi i det minste være enige om at dette er pisspreik?

Endret av ClausSaus
Skrevet

Man er ikke automatisk drittsekk og player fordi man er dyrisk, sexy, mystisk og sjarmerende, god i senga og har sosiale antenner, tar vare på kroppen og er dominant. Har en god utdannelse, er selvstendig og har god økonomisk sans.

Gode gener heter det, og biologisk sett så faller man for det som kan gi de beste avkommene. 

En liten, tynn, spinkel, hårløs mann uten utdannelse/jobb, økonomi og karakter som har bodd hjemme hos mor til han er 30 har ikke gode gener uansett hvor snill han er. 

Anonymkode: 10ba8...a87

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (44 minutter siden):

Null problem.

Det eneste Elliot Rodger hadde trengt var en gjennomgang av hva kvinner faktisk tiltrekkes av og tenner på. Altså en gjennomgang fri for politisk korrekt bullshit.

Begynn med å beskrive valg-dynamikken i kjøttmarkedet, deretter hvordan konkurransen menn imellom vs kvinner imellom faktisk er ulik på det punktet som betyr noe, så over på hvilke ting kvinners seksuelle interesse er basert på, og til slutt hvordan man oppnår dem. Case closed, og unge Elliot går derfra med fornyet håp og en ny forståelse av hva han gjør galt.

For Elliot var nemlig viklet inn i konspirasjonstenking. Og som bortimot alle andre konspirasjonsteorier som finner noe bredt publikum bunner også incel-mytologien i et par observasjoner som faktisk stemmer.

Den viktige av disse er at samfunnets budskap til menn ("bare vær snill") ikke er sannheten om hva kvinner tenner på.

Men derfra utvikler incel-tenkingen seg i helt batshit crazy retninger, rett og slett grunnet uvitenhet om realitetene: Teorien blir da at "nice guys finish last, bad guys finish on her tits", fordi det er det eneste de kan observere.

Men som David Hume påpekte kan du ikke observere en årsak som sådanne. Det incel-gutta faktisk ser men ikke forstår er at "bad guys" har endel trekk som kvinner tenner på, bl.a. nevnte selvsikkerhet og litt "gi faen"-holdning. Men det er jo ikke at de er fæle folk i seg selv som er attraktivt: De aller færreste kvinner ønsker seg en utro konemishandler. Disse trekkene er minst like attraktive i bra karer – bare mye sjeldnere!

For menn oppdras nemlig ikke til å være maskuline i den vestlige verden i det 21. århundre. Som du kanskje har oppdaget.

Incels blander rett og slett kortene. De tror at de feile tingene skaper tiltrekning hos kvinner, fordi de ikke ser hva som faktisk foregår. Men de har altså fått med seg at "bare vær snill" ihvertfall ikke er trikset. Og dette er på en måte også problemet: De lar seg ikke lure lenger, men det betyr ikke at de dermed vet sannheten.

Pens dem inn på riktig spor, så er de plutselig helt harmløse.

PS: Jo, det er faktisk temmelig mange som fortløpende, hver gang temaet kommer opp, sitter og serverer sludder av typen «Jeg er ikke så opptatt av utseende og status og penger og jobb og selvsikkerhet og ekstroversjon og sånn… jeg vil bare ha en snill mann!»

Kan vi i det minste være enige om at dette er pisspreik?

Jeg synes du er litt på bærtur, det virker som om du legger enormt mye energi i læren om hva kvinner gjør og ikke,  nesten autistisk faktisk. 

Hva pokker er gøy med å få noen til å gjøre som du vil når det ikke er reellt, dere maner frem noe som er manipulert, grunnmuren er bare leire og ingenting håndfast. 

Taperne er de som år etter år tror de må bruke manipuleringsteknikker rundt kvinner. Den mannen som "fikk" mest hos meg før jeg slo meg til ro var aldri en drittsekk, bare veldig tydelig på hva han ville og med en normal dose selvtillit. Menn som fremstår som veldig selvsikre er alltid det helt motsatte, de eier ikke selvtillit. Slike menn behandler heller ikke kvinner bra, hvordan kan man det når man ikke er glad i seg selv engang??

Anonymkode: 6dc9b...59b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Man er ikke automatisk drittsekk og player fordi man er dyrisk, sexy, mystisk og sjarmerende, god i senga og har sosiale antenner, tar vare på kroppen og er dominant. Har en god utdannelse, er selvstendig og har god økonomisk sans.

Gode gener heter det, og biologisk sett så faller man for det som kan gi de beste avkommene. 

En liten, tynn, spinkel, hårløs mann uten utdannelse/jobb, økonomi og karakter som har bodd hjemme hos mor til han er 30 har ikke gode gener uansett hvor snill han er. 

Anonymkode: 10ba8...a87

Nettopp. Og oppfører han seg som en drittsekk som manipulerer kvinner langt etter 25 år (før dette har man litt frikort) tyder det på at man har en eller flere personlighetsforstyrrelser. 

Da har man lite å tilby kvinner og da er det vel mer forståelig at man søker dominans og tilfeldige forbindelser som aldri vil vare, noe annet får de ikke til. Derfor skyr kvinner menn som dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes du er litt på bærtur, det virker som om du legger enormt mye energi i læren om hva kvinner gjør og ikke,  nesten autistisk faktisk. 

Hva pokker er gøy med å få noen til å gjøre som du vil når det ikke er reellt, dere maner frem noe som er manipulert, grunnmuren er bare leire og ingenting håndfast. 

Taperne er de som år etter år tror de må bruke manipuleringsteknikker rundt kvinner. Den mannen som "fikk" mest hos meg før jeg slo meg til ro var aldri en drittsekk, bare veldig tydelig på hva han ville og med en normal dose selvtillit. Menn som fremstår som veldig selvsikre er alltid det helt motsatte, de eier ikke selvtillit. Slike menn behandler heller ikke kvinner bra, hvordan kan man det når man ikke er glad i seg selv engang??

Hjelpe og trøste så hardt dere prøver...

Dette er veldig enkelt. Sjekk følgende "sak" hos Dagbladet:

Sitat

Fordi han brydde seg så veldig tror jeg. Og fordi han er så kjekk og fin. Det handlet mest om personligheten hans og at han er så omsorgsfull. Vi hadde det veldig morsomt sammen, jeg fikk aldri nok av ham. Samtidig var jeg så redd for at han skulle gå fra meg, jeg var ganske stressa.

... kan Amalie Lund fortelle om hvorfor hun falt for kjæresten, Mathias Nazifi. Og for all del, det finnes ingen grunn til å tvile på at Mathias er en bra kar med gode kvaliteter.

Men bare for referansens skyld, har vi et bilde av de unge turtelduene?

74410074.jpg?imageId=74410074&x=0&y=0&cr

Skulle du sett på maken... han var visst ikke utrent, skallet og lavere enn henne likevel?

Hva er sannsynligheten? Vet du det...?

Det er dette det handler om.

Unge Mathias er som sagt sikkert en fin fyr. Men han kunne vært så fin på innsiden han bare vil, det hadde ikke hjulpet ham en dritt hvis han ikke var ganske så fin på utsiden også.

Er det virkelig så fryktelig vanskelig for dere kvinner å bare være ærlige om dette? Bare si det åpent? «Ja, jeg har lyst på en fyr som ser bra ut – det er også en av de tingene som får meg til å tenne på en mann?»

Vel, hvis dere ikke vil så får vi andre "gamlekara" påta oss å lære unge menn at det faktisk er slik. Uansett hvilke løgner kvinner serverer om å "bare være snill".

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (8 minutter siden):

Hjelpe og trøste så hardt dere prøver...

Dette er veldig enkelt. Sjekk følgende "sak" hos Dagbladet:

... kan Amalie Lund fortelle om hvorfor hun falt for kjæresten, Mathias Nazifi. Og for all del, det finnes ingen grunn til å tvile på at Mathias er en bra kar med gode kvaliteter.

Men bare for referansens skyld, har vi et bilde av de unge turtelduene?

74410074.jpg?imageId=74410074&x=0&y=0&cr

Skulle du sett på maken... han var visst ikke utrent, skallet og lavere enn henne likevel?

Hva er sannsynligheten? Vet du det...?

Det er dette det handler om.

Unge Mathias er som sagt sikkert en fin fyr. Men han kunne vært så fin på innsiden han bare vil, det hadde ikke hjulpet ham en dritt hvis han ikke var ganske så fin på utsiden også.

Er det virkelig så fryktelig vanskelig for dere kvinner å bare være ærlige om dette? Bare si det åpent? «Ja, jeg har lyst på en fyr som ser bra ut – det er også en av de tingene som får meg til å tenne på en mann?»

Vel, hvis dere ikke vil så får vi andre "gamlekara" påta oss å lære unge menn at det faktisk er slik. Uansett hvilke løgner kvinner serverer om å "bare være snill".

Han er ikke fin på utsiden 😂

Selvfølgelig  holder ikke "bare snill", man faller for en pakke. 

• Liker 1
Skrevet

Kvinner bryr seg ikke like mye om utseende som menn. Det hjelper ikke hvor kjekk eller veltrent en mann er dersom han er en gjennomført dårlig fyr. Det er også disse som aldri blir elsket, de har bare en rad av tilfeldige damer etter seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...