elinoooor Skrevet 5. august 2022 #201 Del Skrevet 5. august 2022 SuzsuZ skrev (9 minutter siden): Takk dere 😍 jeg tror virkelig på det! Selv om mine tester ikke er like sterke som mange andre sine på lignende dpo men de øker ☺️ Tok en på 13 dpo i morges wæ😍😍 hvisker gratulerer ! og krysser for at spiren sitter nå! ser veldig lovende ut😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 5. august 2022 #202 Del Skrevet 5. august 2022 Ser lovende ut 💗💗💗🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 5. august 2022 #203 Del Skrevet 5. august 2022 dette ser jo skikkelig lovende ut 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 5. august 2022 #204 Del Skrevet 5. august 2022 SuzsuZ skrev (14 timer siden): Takk dere 😍 jeg tror virkelig på det! Selv om mine tester ikke er like sterke som mange andre sine på lignende dpo men de øker ☺️ Tok en på 13 dpo i morges Å joda! Ser helt lik ut som mine gjorde 11, 12 og 13 dpo! Så dette er kjempe lovende 😻😻 Denne gangen MÅ den bare sitte! 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 6. august 2022 #205 Del Skrevet 6. august 2022 Gratulerer så mye! ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 6. august 2022 Forfatter #206 Del Skrevet 6. august 2022 Tusen takk dere ❤️ 14 dpo og IKM i dag☺️ Hadde noe bittelite lyserosa ved tørk i går og ble redd men var så lite og ikke sett mer så skal prøve å slappe av! 4+0 da kan jeg si 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. august 2022 Forfatter #207 Del Skrevet 7. august 2022 15 dpo - forsatt gravid ☺️ Ikke turt å ta digital enda for redd for å bare få 2-3 uker og tolke det som negativt. Ser ikke at testen i dag er noe sterkere men tar det med en klype salt..forskjellige mengde pigmenter i tester osv. Men vet fra forrige gang at det var mye sterkere strek på dette tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 7. august 2022 #208 Del Skrevet 7. august 2022 SuzsuZ skrev (13 timer siden): 15 dpo - forsatt gravid ☺️ Ikke turt å ta digital enda for redd for å bare få 2-3 uker og tolke det som negativt. Ser ikke at testen i dag er noe sterkere men tar det med en klype salt..forskjellige mengde pigmenter i tester osv. Men vet fra forrige gang at det var mye sterkere strek på dette tidspunktet. Hæ? Hvordan kan du tolke det som negativt? 😯Jeg fikk første 2-3 nå jeg var 15dpo og fikk 3+ når jeg var 21 dpo! Jeg syns dette ser bra ut og kan se testen er sterkere! ❤️ Er jo også annenhver dag man helst skal måle med, altså 13 dpo og 15 dpo og da er det jo tydelig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. august 2022 Forfatter #209 Del Skrevet 8. august 2022 (endret) 4 hours ago, Tessiekd said: Hæ? Hvordan kan du tolke det som negativt? 😯Jeg fikk første 2-3 nå jeg var 15dpo og fikk 3+ når jeg var 21 dpo! Jeg syns dette ser bra ut og kan se testen er sterkere! ❤️ Er jo også annenhver dag man helst skal måle med, altså 13 dpo og 15 dpo og da er det jo tydelig 🥰 Ahh skrev feil ser jeg… mente 1-2 uker. ❤️ Jeg hadde ikke flere make sure tester i morges så tok digital men den viste fortsatt 1-2 uker 16 dpo. Så det øker ikke noe kjempebra syns jeg. Jeg fikk 2-3 17 dpo forrige gang og da var strimmel strekene litt sterkere også. Kan bare håpe videre 🥰 Endret 8. august 2022 av SuzsuZ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 8. august 2022 #210 Del Skrevet 8. august 2022 SuzsuZ skrev (2 timer siden): Ahh skrev feil ser jeg… mente 1-2 uker. ❤️ Jeg hadde ikke flere make sure tester i morges så tok digital men den viste fortsatt 1-2 uker 16 dpo. Så det øker ikke noe kjempebra syns jeg. Jeg fikk 2-3 17 dpo forrige gang og da var strimmel strekene litt sterkere også. Kan bare håpe videre 🥰 Ahhh. Da skjønner jeg ❤️ Denne linken hjalp meg mye: https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/ der kan du også se det hun skriver ang CB digital og da er ganske normalt og få 1-2 16dpo 🥰❤️ Krysser så fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. august 2022 Forfatter #211 Del Skrevet 8. august 2022 2 hours ago, Tessiekd said: Ahhh. Da skjønner jeg ❤️ Denne linken hjalp meg mye: https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/ der kan du også se det hun skriver ang CB digital og da er ganske normalt og få 1-2 16dpo 🥰❤️ Krysser så fingrene for deg! Tusen takk! 🥰 Det hjelper å lese, jeg håper virkelig! Takk for finger kryssing ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. august 2022 Forfatter #212 Del Skrevet 8. august 2022 Test 14 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. august 2022 Forfatter #213 Del Skrevet 8. august 2022 Test 16 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. august 2022 Forfatter #214 Del Skrevet 9. august 2022 Test 17 dpo - 4+3 Nå er det heldigvis sterkere test igjen 🥰 krysser fingre og håper! Jeg skal ta blodprøve i dag og torsdag for å sjekke hcg og håper virkelig den dobler seg. Da kan jeg slappe litt mer av ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 9. august 2022 #215 Del Skrevet 9. august 2022 Åå, så bra med stigning! Lurt å ta HCG 🥰 Gratulerer så mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. august 2022 Forfatter #216 Del Skrevet 9. august 2022 9 hours ago, Prøver2021 said: Åå, så bra med stigning! Lurt å ta HCG 🥰 Gratulerer så mye Takk! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. august 2022 #217 Del Skrevet 9. august 2022 Så fine tester😍 gratulerer så mye😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 10. august 2022 Forfatter #218 Del Skrevet 10. august 2022 9 hours ago, Love90 said: Så fine tester😍 gratulerer så mye😃 Tusen takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 10. august 2022 Forfatter #219 Del Skrevet 10. august 2022 18 dpo - da fikk jeg endelig 2-3 på clearblue i dag! I går var hcg på 181 så muligens den ville ha slått ut i går? Uansett.. jeg kjenner jeg gruer meg til test nr 2 i morgen, i frykt om at det ikke dobler seg. Men det vil roe meg ned, uansett, å vite. Da føler jeg jeg har noe å forholde meg til. Akkurat nå føler jeg meg i gravid..men ikke så lenge.. og at det kan gå dårlig når som helst. Dersom hcg dobler kan jeg juble litt og ha mer troa på at dette går veien 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. august 2022 Forfatter #220 Del Skrevet 11. august 2022 4+5 - 19 dpo - Nå er jeg veldig nervøs! Jeg tok blodprøve på tirsdag (181) og i dag.. får sikkert svar på den fra i dag i kveld. Håper virkelig den har i hvertfall dobla seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå