smilepia Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #141 Del Skrevet 3. juli 2006 Bare lynkjappt innom for å annonsere at vår store lille gutt er kommet til verden. Med keisersnitt tirsdag 27/6 kl. 02.08. 4620gr og 55cm lang. Har liten tid, da vi reiser hjem til den nybakte bestefars sykeseng om få timer, men kan fortelle at vi har kommet oss godt etter fødselen/operasjonen. jeg slapp å bli satt i gang, vannet gikk 04.30 natt til mandag, og riene kom i gang like etterpå. De komm snart med 5min mellomrom, og var ganske kraftige. Men desverre var de ikke så virkningsfulle som jeg skulle ønske. I 5tiden om ettermiddagen hadde vi nådd 5cm åpning, men da fikk jeg også en voldsom riestorm, som bare varte og varte og jeg klarte ikke å slappe av i mellom takene, så jeg ble alt for sliten. Epidural ble redningen, selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde ønsket det. Men oi, så virkningsfull den var. Det var stor foskjell. Resten av kvelden gikk "som en lek" sammenlignet, selv om jeg da måtte ha riefremkallende også. Desverre var det fortsatt dårlig progresjon, spesiellt med tanke på at lille gutten hadde litt høy hjerterytme, og det var så mange timer siden vannet gikk. Så etter å ha stått i 2 timer med full åpning uten at han bevegde seg langt nok ned i bekkenet til å starte å presse ble det keisersnitt... Vel- må løpe. Skal rekke å pakke før flyet nordover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. juli 2006 #142 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerar så masse med ein liten pjokk i hus! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juli 2006 #143 Del Skrevet 3. juli 2006 Gratulerer så mye med den lille keiseren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 6. juli 2006 #144 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå