Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Ja de har vært der i 2 uker eller noe sånt?  Har de seriøst aldri gått to uker uten å drikke alkohol??  Skulle tro de ikke hadde sett en vinflaske på 10 år!

Enig, det reagerer jeg også på. Mulig jeg er litt inhabil som sitter her gravid i uke 41, men er sjokka over at folk ikke kan legge bort alkoholen for en periode i livet. 

Egentlig burde det kun vært vann og melk som var tilgjengelig på Farmen. Slik at hvis de fikk noen flasker med rød SAFT så burde det vært godt nok for hallelujastemning. Sånn var det i alle fall før på gamle dager-Farmen. Å få litt øl var noe som i beste fall tilgodefalt dem i finaleuken. Men her er det så tydelig at det er rusen som betyr noe, så saft hadde de bare fnyst av... 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ikke vanskelig å skjønne hva som vil se nå fremover

Tomine taper tvekampen og velger Sophie som storbonde som så velger Niklas og Isak. Adam blir førstekjempe, velger Niklas og uansett hvem som taper så vil torpet bli ødelagt av å få inn vedkommende 🙊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Ikke vanskelig å skjønne hva som vil se nå fremover

Tomine taper tvekampen og velger Sophie som storbonde som så velger Niklas og Isak. Adam blir førstekjempe, velger Niklas og uansett hvem som taper så vil torpet bli ødelagt av å få inn vedkommende 🙊🙈

Det ligger et klipp på TV2 nå, der det ser ut som Niklas prøver å få Tomine til å velge ham som storbonde hvis hun ryker ut. Hvis han ble det hørtes det ut som han ville velge Isak til førstekjempe, for det var ingen som turte ifølge Niklas, å velge Isak som andrekjempe. Men Sophie hadde spurt Tomine om å bli storbonde også. 

Endret av Virrum
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (20 minutter siden):

Ser ut som Tomine har på seg en Hermès genser.  Jordnært

Haha, det la jeg ikke merke til. Hermès-genser på farmen, faktisk :hoho:  Ikke akkurat det man bruker på en gård.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (4 minutter siden):

Det ligger et klipp på TV2 nå, der det ser ut som Niklas prøver å få Tomine til å velge ham som storbonde hvis hun ryker ut. Hvis han ble det hørtes det ut som han ville velge Isak til førstekjempe, for det var ingen som turte ifølge Niklas, å velge Isak som andrekjempe. Men Sophie hadde spurt Tomine om å bli storbonde også. 

Da kommer vel Niklas til å helle all alkoholen oppi kjeften sin umiddelbart 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Da kommer vel Niklas til å helle all alkoholen oppi kjeften sin umiddelbart 😅

😂 Ja, den er vel ikke trygg før den er i magen hans, den. 🍾🍷

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Haha, det la jeg ikke merke til. Hermès-genser på farmen, faktisk :hoho:  Ikke akkurat det man bruker på en gård.

Haha dere er jo helt ute å kjører!! Det er HEST genser (Martha Louise).

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Hermes passer godt på gård, da de startet bedriften innenfor hesteutstyr (sal/pisker) og fortsatt driver med dette i mindre grad. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (2 minutter siden):

Ja, tenkte det samme. Ser den koster 2599,- kr . Veldig fin. 👍

Endret av Virrum
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (2 minutter siden):

😂 Ja, den er vel ikke trygg før den er i magen hans, den. 🍾🍷

Eller så blander han litt alkohol i melken og gir til Adam :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (9 minutter siden):

Jeg orker ikke se på om Niklas eller Sofie blir storbonde. Da blir det vel ren fest- og fylleuke 🤦🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amber skrev (8 minutter siden):

Dere? Jeg la ikke merke til genseren hennes en gang :fnise: 

Minitroll skrev (8 minutter siden):

Hermes passer godt på gård, da de startet bedriften innenfor hesteutstyr (sal/pisker) og fortsatt driver med dette i mindre grad. 

Ja, vet at de lager hesteutstyr og rideklær også. Men som sagt la jeg ikke merke til genseren hennes og tenkte kasjmirgenser til ekstremt mange tusenlapper med en gang :fnise: Det ville ikke jeg brukt på gård, ihvertfall. Men rideklærne deres, ja takk! 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Hvis store deler av gruppen allerede hadde fått inn masse sprit og vin så var det kanskje ikke så rart Adam helte ut storbonde-spriten. Kan forstå at han ble lei da drikking foregikk i stort monn. 

Forøvrig så tror jeg mange ikke forstår sjargongen til Adam og at han blir misforstått. Spesielt av seere som har liten kjennskap til kulturen blant Oslo øst gutter på hans alder og kebabnorsk osv. Mye sier han med humor og på tull. Men det blir klippet inn som at han ikke tuller. Samt at det fokuseres mye på hans dårlige lederegenskaper. Han er mer ydmyk enn han krediteres og det merkes veldig godt at han sliter med å passe inn og velger førstekjempe ut fra hva Niklas og co mener for å ikke bli for upopulær. Han er lett å kritisere og det var lett å gå etter «utlendingene» i gruppen som førstekjemper (Adam og Shabana) selv om jeg  ikke tror det handler om rasisme så ser jeg mye lik dynamikk i det virkelige liv også. 

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så synd Ole Martin måtte ut.. håper han vinner Torpet!! Er Shababa fredet til kamp? Hun var jo aldri i kamp da hun kom inn, siden Martine trakk seg.. Håper på Ole Martin, Mini og Marna blir på Torpet  til slutt 😊

Digga da han sa; måtte den beste vinne! Nei - for han går jo nå 😆

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (45 minutter siden):

Prøvde å google men fant den ikke.  Men ikke usannsynlig at den koster 10 000 kr +.  Jesus

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Prøvde å google men fant den ikke.  Men ikke usannsynlig at den koster 10 000 kr +.  Jesus

Noen andre her skriver at det var en HEST genser fra Märtha Louise. Jeg la ikke merke til den, men tror jeg må se litt av episoden en gang til på sumo bare for å se. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...