vintage Skrevet 23. januar 2022 #541 Del Skrevet 23. januar 2022 De tjuvraddene på markedet, da 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #542 Del Skrevet 23. januar 2022 Spoiler Så skuffet over Heine sin reaksjon, trodde han også ville reagere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hatsumomo Skrevet 23. januar 2022 Populært innlegg #543 Del Skrevet 23. januar 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Hvis ikke denne patetiske oppførselen demmes på markedet ikke får noen konsekvenser så begynner jeg å lure på hva som er poenget med noen av reglene når deltakerne bryter dem hele tiden uansett Dette får jo utvikle seg videre til stjeling, de har tydelig skjønt nå at ting ikke får konsekvenser så da kan de bare Ture frem som de vil. Dette er det Tv2 som taper på, når de ikke gir straff så får de deltakerne som tydelig driter i alt. Dette var så skuffende tv at jeg har mest lyst å slå over på en annen kanal. Kjenner faktisk jeg blir forbanna over hvor veike Tv2 er her, og mitt syn på den trioen der av unge mennesker er helt i søla. Verken moral eller respekt for spillet/programmet de deltar i. er det ingen av dere andre som tenker på å droppe resten av episodene fremover? 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. januar 2022 #544 Del Skrevet 23. januar 2022 luna1 skrev (3 minutter siden): Synes det er veldig trist hvis Ingrid går ut nå, hun har jo ikke fått noe skjermtid overhodet. Hun er programleder i radio. Kjente henne heller ikke fra før, men visste ikke hvem Øyunn var heller. Øyunn får jo masse tv-tid, så man blir jo kjent med hvem hun er utover sesongen. Ingrid derimot har forblitt helt anonym. Antagelig går ikke Ingrid ut siden hun har fått så lite skjermvisning? Shabana har jo vært mye i fokus. Håper Ingrid vinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 23. januar 2022 #545 Del Skrevet 23. januar 2022 Skulle tro noen er fulle i denne episoden, på markedet ihvertfall. Har ikke sett lengre ennå. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 23. januar 2022 #546 Del Skrevet 23. januar 2022 Innbiller meg at Shabana ikke fikk lov av produksjonen til å velger SE til andre-kjempe! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Anonym90059005 Skrevet 23. januar 2022 Populært innlegg #547 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Produksjonen må gjøre noen grep fremover, eller så mister programmet snart hele sin kredabilitet. Kjendiser som tenker de kan ture på og gjøre akkurat som de vil, uten snev av konsekvenser. Og skuffende av Niklas ikke engang anerkjenner at andre mener det blir feil å stjele. Virka ikke som om han tok poenget en gang, men mer at det var en selvfølge at de skulle stjele. Dette hadde ikke blitt godtatt på vanlig farmen. De bør innføre i kontraktene at dersom de blir tatt i juks, så mister de deler av honoraret. Da vil nok juksingen i stor grad stoppe og produksjonen slipper dilemma om å "kaste ut folk" Endret 23. januar 2022 av Anonym90059005 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Amanda28 Skrevet 23. januar 2022 Populært innlegg #548 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Anonym90059005 skrev (5 minutter siden): Produksjonen må gjøre noen grep fremover, eller så mister programmet snart hele sin kredabilitet. Kjendiser som tenker de kan ture på og gjøre akkurat som de vil, uten snev av konsekvenser. Og skuffende av Niklas ikke engang anerkjenner at andre mener det blir feil å stjele. Virka ikke som om han tok poenget en gang, men mer at det var en selvfølge at de skulle stjele. Dette hadde ikke blitt godtatt på vanlig farmen. Niklas virker ekstremt umoden. En forvokst guttunge. Flere av deltagerne ødelegger hele konseptet denne gangen dessverre. Endret 23. januar 2022 av Amanda28 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 23. januar 2022 #549 Del Skrevet 23. januar 2022 For en dritsesong. Og dette står Tv2 for? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #550 Del Skrevet 23. januar 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): For en dritsesong. Og dette står Tv2 for? Enig, tror ikke jeg kommer til å se mye frem til neste sesong. Vanlig farmen er så mye bedre, vil heller ha 2 av den vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. januar 2022 #551 Del Skrevet 23. januar 2022 Spoiler Hurra for Ingrid! Herlig å se henne så glad! Cred til årets førstekjemper hittil 😁 Men nå blir vel Kjersti storbonde... Be aware Niklas! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 23. januar 2022 #552 Del Skrevet 23. januar 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Så skuffet over Heine sin reaksjon, trodde han også ville reagere.. Ventet på reaksjon fra redaktøren av den meget kristne avisen Dagen, 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 23. januar 2022 #553 Del Skrevet 23. januar 2022 Helt latterlig. Hva er egentlig morsomt med å stjele? Hele konseptet blir jo undergravd, der man faktisk skal gjøre seg fortjent til mat. Håper de blir nekta tur til markedet neste gang, selv om de klarer ukesoppdraget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. januar 2022 #554 Del Skrevet 23. januar 2022 Ab_naturals skrev (6 minutter siden): Skulle tro noen er fulle i denne episoden, på markedet ihvertfall. Har ikke sett lengre ennå. Kanskje de var det 😅 De kjøpte blant annet 6 liter vin og 6 liter sprit. Det er stoore mengder alkohol på såpass kort tid. Særlig spriten 😊 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #555 Del Skrevet 23. januar 2022 Spoiler Altså jeg kan rett og slett ikke fatte at det blir avslørt på tinget at de stjal på markedet og så gjør ikke Tiril noe! Hadde dette vært Mads Hansen så hadde han sett rødt, de må få inn han som programleder for denne versjonen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. januar 2022 #556 Del Skrevet 23. januar 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): For en dritsesong. Og dette står Tv2 for? Jeg tror dessverre dette er midt i blinken for TV2. Støy, oppstandelse, reaksjoner, provokasjoner, engasjement osv. Akkurat slik TV2 vil ha det, og har jobbet for å få det. Det skal koke mest mulig. Niklas har jeg bitt meg merke i. Synes jeg ser bajas-tendenser fra han, som jeg ikke kan assosiere med han egentlig. Hverken fra Sofa, GKN eller andre steder jeg har sett han. Der virker han både jordnær og real. Så jeg lurer rett og slett på om Niklas har blitt castet denne sesongen. Konspiratorisk fra meg visstnok, men den Niklas vi ser på Farmen kan umulig være den Niklas vi "kjenner". Jeg er rystet. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #557 Del Skrevet 23. januar 2022 Spoiler Men deilig med kunnskapskonkurranse, endelig noe annet enn saging eller øksekast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Prelunia Skrevet 23. januar 2022 Populært innlegg #558 Del Skrevet 23. januar 2022 Ctrl skrev (1 minutt siden): Jeg tror dessverre dette er midt i blinken for TV2. Støy, oppstandelse, reaksjoner, provokasjoner, engasjement osv. Akkurat slik TV2 vil ha det, og har jobbet for å få det. Det skal koke mest mulig. Niklas har jeg bitt meg merke i. Synes jeg ser bajas-tendenser fra han, som jeg ikke kan assosiere med han egentlig. Hverken fra Sofa, GKN eller andre steder jeg har sett han. Der virker han både jordnær og real. Så jeg lurer rett og slett på om Niklas har blitt castet denne sesongen. Konspiratorisk fra meg visstnok, men den Niklas vi ser på Farmen kan umulig være den Niklas vi "kjenner". Jeg er rystet. Helt enig.. Er rystet jeg og. Tar resten i spoiltag , siden det handler om Niklas på tinget . Spoiler Der var han altså så uspiselig mot Kjersti at jeg har ikke ord. Nærmest slaktet henne , og gikk rett på person. En ting at man stjeler , men å ikke ha evnen til å se at andre kan ha noe i mot det, er sjokkerende. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. januar 2022 #559 Del Skrevet 23. januar 2022 Spoiler Hadde noen svart at Thor Heyerdahl vant nobel prisen i 1922 så hadde jeg ledd siden han bare var 8 år da 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 23. januar 2022 #560 Del Skrevet 23. januar 2022 Urias skrev (2 minutter siden): Helt latterlig. Hva er egentlig morsomt med å stjele? Hele konseptet blir jo undergravd, der man faktisk skal gjøre seg fortjent til mat. Håper de blir nekta tur til markedet neste gang, selv om de klarer ukesoppdraget. Denne sesongen ble ødelagt i det det kom frem at de har hatt mer mat og drikke enn de har klart å svelge unna. De hadde jo til og med alkohol nedgravd rundt gården. Dette er og blir et underholdningsprogram, der «kjendisene» vet at de kan oppføre seg sånn - det gir ingen konsekvenser, i motsetning til ordinære farmen. De eier showet, og de vet det. - og vi sitter klistret, og kjefter i vei 😅 Ta det for hva det er; tull og tøys. Mens vi venter på den «ordentlige» farmen 😄 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå