Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Ryddet for brukerdebatt, personangrep, ryktespredninger og siteringer av slettede innlegg. I tillegg er tråden slått sammen med tilsvarende emne.

- Rhodiola, mod.

Endret av Rhodiola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blod skrev (På 11.1.2022 den 22.54):

Det er allerede en tråd om dette. Eller er dette spoilertråd?

Ts visste sikkert ikke om tråden min hehe :)

Edit: Jeg skrev denne kommentaren før en annen tråd ble slått sammen med denne hehe :P 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (41 minutter siden):

Snakk om å melke situasjonen for alt det er 

Ja.. Jeg mener selve løsningen i å ikke dømme andre mennesker , eller ha fordommer, er å stille spørsmål og ha åpne og ærlige samtaler på tvers av ulike religioner. Der er hvis man stopper å svare/spørre , og tørre å ha slike samtaler på tvers av religioner , at det skapes et skille mellom mennesker. 

Mini stilte spørsmålene på en fin måte, og det var en fin setting, hvor det var to likeverdige samtalepartnere. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prelunia skrev (1 time siden):

Ja.. Jeg mener selve løsningen i å ikke dømme andre mennesker , eller ha fordommer, er å stille spørsmål og ha åpne og ærlige samtaler på tvers av ulike religioner. Der er hvis man stopper å svare/spørre , og tørre å ha slike samtaler på tvers av religioner , at det skapes et skille mellom mennesker. 

Mini stilte spørsmålene på en fin måte, og det var en fin setting, hvor det var to likeverdige samtalepartnere. 

Enig. Mini spurte jo på en fin måte om det var greit å spørre om det.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som har lagt merke til hvor mye god mat de har i forhold til vanlig farmen? Tror også Kjersti bare «slo på» ovnen i smia i stedet for å måtte fyre opp kullet. Og all den karamellen storbonden hadde…Adam sto og dytta i seg kokte egg uten at noen reagerte. Sandkakene tålte også smaking. Hvor er potetene?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (3 minutter siden):

Er det flere enn meg som har lagt merke til hvor mye god mat de har i forhold til vanlig farmen? Tror også Kjersti bare «slo på» ovnen i smia i stedet for å måtte fyre opp kullet. Og all den karamellen storbonden hadde…Adam sto og dytta i seg kokte egg uten at noen reagerte. Sandkakene tålte også smaking. Hvor er potetene?

Det er ikke langt unna hver gang vi møtes nei :P Blir vel heller Hver Gang Vi Krangles da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Duff said:

Helt enig med deg. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (11 timer siden):

Å herregud. Krenkekrakken har aldri vært lavere! Man kan jo ikke åpne kjeften en gang uten at noen blir krenka! 

Det du skriver her er jeg 100% enig i. Hjelp slik det har blitt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 hours ago, Duff said:

Regner med Mini spør private spm til Vebjørn Selbekk og etterhvert.. han er kristen og konservativ, så interessant å høre hva han tenker om forskjellig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke, men jeg tenker at grunnen til denne krenkingen kan være fordi de kommer fra et konservativt og dømmende  miljø, og man kan bli dømt dersom man sa på TV at man ikke var jomfru da man gifta seg. Selv om det er helt vanlig å ikke være det. Nå er vel både Adam og Iman halvt norske så jeg tror de har valgt dette litt selv. Men de nok noen folk rundt seg som er veldig konservative. 

Men media elsker jo sånne ting. Også det med kjønnopperasjoen til Emma, som mange trans personer synes man ikke burde spørre og grave om, fordi trans blir redusert veldig til kun det, hva har du i buksene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Hva vil det si?

Generasjonen født etter 1995 som ikke tåler noe som helst motstand i livet. Som blir krenka og griner for alt.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...