Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Ab_naturals skrev (12 timer siden):

Jeg synes det er rart at Sophie ikke ble tildelt oppgaver fra ukesoppdraget. Stell av dyrene og matlaging er jo løpende oppgaver som må fordeles uansett, men alle bør jo også bidra til ukesoppdraget vel? Det fratar henne også muligheten til å lære noe annet. 

Hvis stell av dyrene er en heldagsjobb (tviler egentlig) så burde det vært fordelt mellom flere. Merkelig av Dorthe å ikke tenke på det. 

Jeg og synes det var rart, og egentlig ganske dårlig gjort. Ikke rart hun føler seg håpløs når hun blir «glemt» på den måten. Å ikke involvere noen blir jo som å indirekte si at de ikke er bra nok. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (1 time siden):

Jeg forsøker så godt jeg kan med å holde meg til regler og slikt. Vi har lært at N-ordet ikke skal brukes lenger, selv om det aldri har betydd noe annet enn hudfarge for meg. Så det har jeg ikke brukt siden ungdomstiden.

I barndommen var det helt vanlig, men det var et annet ord som var regnet som rasistisk og forbudt, nemlig det med i, og to g.  

Det er det ordet jeg tenker når det ble snakket om N ordet, men nå er jeg samme generasjon som Kjersti Grini.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (2 minutter siden):

Det er det ordet jeg tenker når det ble snakket om N ordet, men nå er jeg samme generasjon som Kjersti Grini.

Da er det fanken meg på tide at dere lærer dere hva ordet kommer fra og hvorfor det ikke skal brukes! Ærlig talt!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 minutter siden):

Da er det fanken meg på tide at dere lærer dere hva ordet kommer fra og hvorfor det ikke skal brukes! Ærlig talt!

Hvorfor så sinna?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Maydis8 skrev (21 minutter siden):

Hæ?  Hva trodde du egentlig at vi sa da?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Hvem kommer til å bli andrekjempe? Det må vel være litt vanskelig å velge før de blir bedre kjent.  Noen som tror at de klarer ukesoppdraget?  Var det sabotasje med rosafargen på villsvinhodet? Rekker det å tørke igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke har sansen for Isak? Fikk ikke et spesielt godt inntrykk av han i "Norges tøffeste", han oppførte seg ikke akkurat eksemplarisk i en del av konkurransene. Ikke særlig ydmyk heller. Han har ikke hatt så mye skjermtid enda, så jeg skal ikke utelukke at jeg endrer mening, men kan noen forklare meg hvorfor han liksom er så sjarmerende? Ser det virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episodene nå

Litt artig at en fjerdedel av deltakerne er fra God Kveld Norge 😅 Neste år så blir det vel en God Morgen Norge gjeng med Peter, Desta og Vår :P

Jeg synes Mini ligner litt på Finn Olav fra 2014 sesongen egentlig 😄

Jeg liker best Heine hittil, virker som en positiv og snill fyr :) Heier på han

Jammen med mye drama på grunn av bruken av n ordet gitt, tv teamet jublet sikkert i stillhet i det hun sa negerku 😝Jeg liker ikke å bruke ordet selv men vet at mange er vokst opp med at det ikke er noe gale

Jeg begynner å få et bedre inntrykk av Sophie Elise allerede, jeg liker henne bedre her enn i andre serier som bloggerne :)

FreezeandFawn skrev (7 timer siden):

Niklas sin beskrivelse av Heine Totland var spot on, elsker at han slang med begrepet psykopat-blid 😄 tror jeg heier på de to i år! 

Når jeg hører det begrepet så begynner jeg å tenke på Criminal Minds 😅

lsklars skrev (På 12.1.2022 den 2.18):

Skjønner ikke at folk gidder å se på dette..

Florerer av programmer med c og d kjendiser nå, ofte de samme i programmer 

Farmen programmene er de eneste realityseriene jeg ser på så jeg ser ikke dem i andre programmer

Marvelous skrev (7 timer siden):

Ingenting slå Torpet kjendis med Mira Craig🤣🤣🤣

Skal mye til å slå den torpet sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludder skrev (3 timer siden):

Er jeg den eneste som ikke har sansen for Isak? Fikk ikke et spesielt godt inntrykk av han i "Norges tøffeste", han oppførte seg ikke akkurat eksemplarisk i en del av konkurransene. Ikke særlig ydmyk heller. Han har ikke hatt så mye skjermtid enda, så jeg skal ikke utelukke at jeg endrer mening, men kan noen forklare meg hvorfor han liksom er så sjarmerende? Ser det virkelig ikke.

Han er kjekk. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor de andre, spesielt de yngre, har så stor respekt for Dorthe? Ja, man skal repsektere folk, me trenger ikke å tilbe dem. Virker som hun har sykt mye makt der inne, bare ved å være seg selv. Måten hun skal belære de andre på liker jeg ikke. Også litt snodig at TV2 tillater at alle programlederne fra GKN er deltakere....Sophie Elise, Dorthe og Niklas. Ikke helt stuerent synes nå jeg. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludder skrev (5 timer siden):

Jeg er helt enig med deg.. Skjønner ikke hypen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alle der inne på farmen, nesten kjedelig: ingen å irritere seg over! Viste ikke hvem Adam, ingrid og Vebjørn var, men de virker som noen herlige mennesker, særlig Adam.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (3 timer siden):

Fatter ikke hvorfor de andre, spesielt de yngre, har så stor respekt for Dorthe? Ja, man skal repsektere folk, me trenger ikke å tilbe dem. Virker som hun har sykt mye makt der inne, bare ved å være seg selv. Måten hun skal belære de andre på liker jeg ikke. Også litt snodig at TV2 tillater at alle programlederne fra GKN er deltakere....Sophie Elise, Dorthe og Niklas. Ikke helt stuerent synes nå jeg. 

Alle tre var ikke programledere i GKN når dette programmet ble spilt inn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Maydis8 said:

Jeg er vel i samme generasjon omtrent som Grini.  Jeg gjorde det samme som Grini noen ganger faktisk. Jeg mente overhodet ikke noe rasistisk med det. Men brukte N-ordet . Jeg er overhodet ikke rasist. Men ungene mine gjorde meg en stor tjeneste. De sa ifra til meg om det. ❤. Jeg tenkte at det var like greit å bruke N-ordet som å si afrikaner for eksempel. Men det er det visst ikke i dagens samfunn. 

Ord er bare ord. Synes det ble mye drama om det ordet i farmen. Ordet som ikke var sagt av rasistisk mening. Men ord kan være ganske farlig og by på krangling,  hat og splid selv om man sa noe man ikke mente noe vondt med. Men det er viktig å prate om det. Så bra at de fikk diskutert og pratet om det slik at Grini fikk forklart at det ikke var rasistisk mening i det hun klarte å få sagt ❤ . Forstår at det er på tide at man lærer å ikke bruke et slikt ord. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns også det var feigt av Dorthe å velge Adam... akkurat som om hun ikke turte ta Shabana (eller Kjersti) som hun egentlig ville.

Men men. Blir spennende med andrekjempevalg. Bare tøffe konkurrenter for Adam :( syns han burde få mer tid på gården for å lære mer. Han vil jo så gjerne. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (7 timer siden):

Kremt..var det ingen som så hun som falt av hesten..

Jeg lo så tårene trillet :sjenert:

Ikke bare du. Holdt på å le meg i hjel jeg og :hoho: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det vennskapet mellom Vebjørn og Kjersti er herlig. Hun banner og steiker og er så direkte, mens han er helt «starstrucked» av å møte en verdensmester! 
Jeg digger Heine og Shabana! 
Sofie er helt som forventet- sier ikke mer om det. 
Mini og Adam er to artige fyrer det også. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg lo rått da Shabana løftet han fyren igår! :hoho: Og han bare: «hvordan var det å løfte meg sammenliknet med mulla Krekar?» :hoho: 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...