Gå til innhold

And Just Like That (Ny Sex og Singelliv Sesong)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Min tanke også.

Og så lurer jeg på om hun kommer til å få et alkoholproblem?

Anonymkode: 609a4...5c9

Den tanken tenkte jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er glad jeg ikke ser dette nye. Jeg elsker SATC, men alt dette nye blir bare feil og teit. Det er ikke så stor ståhei for dette nye i diverse forum. Uff, ingen fans som ønsket dette. Men penger ja... De får visst 1 mill pr episode. Dollar

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (5 minutter siden):

Jeg er glad jeg ikke ser dette nye. Jeg elsker SATC, men alt dette nye blir bare feil og teit. Det er ikke så stor ståhei for dette nye i diverse forum. Uff, ingen fans som ønsket dette. Men penger ja... De får visst 1 mill pr episode. Dollar

Jeg ønsket dette, og koselig meg med det. Fint å se dem eldre, selv om jeg selv er 20 år yngre enn dem. Livene deres endres gjennom årene, slik det er i virkeligheten, og det synes jeg er fint å se. Litt mer dybde. 

Anonymkode: 10f54...509

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på om hun skal brukes for å få Miranda ut av skapet? Bare ren gjetning, altså. 

Jeg tror det. Det har jo alltid vært veldig omdiskutert blant fansen om hvorvidt karakteren Miranda burde vært skeiv. Samtidig hadde det kanskje vært for åpenbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/4/2021 at 12:20 AM, Cid said:

Husker noen på tv2 når de pratet om sex og singelliv for en del år siden, de nevnte at om de fortsette å lage mer sex og singelliv så vil de snart bli som pantertanter siden de er blitt så mye eldre 😅 Og de er jo ikke så langt unna heller nå :P 

Ja, gud forby at kvinner eldes, ikke sant?

Anonymkode: 7109f...4c9

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det. Det har jo alltid vært veldig omdiskutert blant fansen om hvorvidt karakteren Miranda burde vært skeiv. Samtidig hadde det kanskje vært for åpenbart?

Jeg har alltid tenkt på Miranda som lesbisk, så er nesten litt rart å alltid se henne som heterofil. Blir jo litt vel åpenbart om hun nå plutselig skal skifte fil, men det kan være det er løst på en veldig fin måte. Jeg ønsker det for henne, av en eller annen grunn🥰

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, gud forby at kvinner eldes, ikke sant?

Anonymkode: 7109f...4c9

Alle eldes, helt naturlig :) 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har alltid tenkt på Miranda som lesbisk, så er nesten litt rart å alltid se henne som heterofil. Blir jo litt vel åpenbart om hun nå plutselig skal skifte fil, men det kan være det er løst på en veldig fin måte. Jeg ønsker det for henne, av en eller annen grunn🥰

Tviler på at hun blir lesbisk. Hun blir nok heller skeiv. Hvertfall hvis hun skal date ikke-binære Che. Skuespilleren som spiller Miranda er skeiv i det virkelige liv. Hun var gift med en mann og nå er hun gift med en kvinne. Identifiserer seg ikke som lesbisk. Jeg tror nok en slik storyline er tiltenkt å gjøre serien tidsriktig. Blir spennende å følge med.

Men ja, det er nok mange fans, meg inkludert, som har tenkt at Miranda ikke er hetero 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som har problemer med å streame SATC nå? Lurer på om det kan være for mange som ser den på en gang?

Anonymkode: 2f0a1...c30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Zooey said:

Tviler på at hun blir lesbisk. Hun blir nok heller skeiv. Hvertfall hvis hun skal date ikke-binære Che. Skuespilleren som spiller Miranda er skeiv i det virkelige liv. Hun var gift med en mann og nå er hun gift med en kvinne. Identifiserer seg ikke som lesbisk. Jeg tror nok en slik storyline er tiltenkt å gjøre serien tidsriktig. Blir spennende å følge med.

Men ja, det er nok mange fans, meg inkludert, som har tenkt at Miranda ikke er hetero 😁

Jeg synes det føles litt wannabee hele opplegget. Carrie er 55 år og sykt aktiv på Instagram og er med på en "trendy" podcast med en frekk og pretensiøs binær dame som er usedvanlig frekk, moraliserende og høytidelig. Føles veldig krampaktig hele serien dessverre. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg ønsket dette, og koselig meg med det. Fint å se dem eldre, selv om jeg selv er 20 år yngre enn dem. Livene deres endres gjennom årene, slik det er i virkeligheten, og det synes jeg er fint å se. Litt mer dybde. 

Helt enig med deg, og det er faktisk ingenting feil med at de lager en fortsettelse. Den nye serien er ikke ment til å være en remake.

Anonymkode: d00c1...159

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betzy90 skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det føles litt wannabee hele opplegget. Carrie er 55 år og sykt aktiv på Instagram og er med på en "trendy" podcast med en frekk og pretensiøs binær dame som er usedvanlig frekk, moraliserende og høytidelig. Føles veldig krampaktig hele serien dessverre. 

De måtte fornye seg for å produsere en ny serie. SATC bærer jo preg av tiden den ble laget, slik som de fleste serier. Synes egentlig de klarte å få fram at Carrie er litt "gammel" og ikke helt komfortabel med den samme tematikken som de andre i podcasten. Men jeg må si jeg likte karakteren Che. Forfriskende og skuespilleren er veldig dyktig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt enig med deg, og det er faktisk ingenting feil med at de lager en fortsettelse. Den nye serien er ikke ment til å være en remake.

Anonymkode: d00c1...159

Og et pluss at de brukte mange år på å tenke ut noe nytt, flere serier burde gjort det samme framfor å holde på i 10+ sesonger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rampenissen72 skrev (6 minutter siden):

BULSHIT Å TA LIVET AV MR BIG I FØRSTE EPISODE! 

Gjorde de? Jeg digger å se Chris Noth i serier så dette var kjipt 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Betzy90 skrev (30 minutter siden):

Ikke-binær er hun, men ellers helt enig. Dette ble for "hipt" for meg, altså. Mangler bare at Miranda går i fra Steve for en kvinne, og at datteren til Charlotte er trans. Og det hele er komplett. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at ingen fans ønsket det? Har du spurt alle? 

Anonymkode: 700ee...1c3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (3 timer siden):

Callie fra Grey's er jo ikke til å kjenne igjen. Nå som ikke-binær person. Og en fullstendig uinteressant karakter. 

Callie har sett sånn ut lenge. Intet nytt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Callie har sett sånn ut lenge. Intet nytt.

Hun var slik i Madam Secretary også, god skuespiller :) savner henne i greys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...