AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #61 Skrevet 28. november 2021 loveli skrev (53 minutter siden): Enig. Skjønner ikke at gaver er så viktig for folk heller jeg da... gå ut for å gi gaver til hverandre? Wtf. Også rart å reagere sånn på det da. Jeg hadde ikke brydd meg. Vi hadde jo lyst til å gi hverandre en gave til hverandre på kvelden når vi faktisk feiret. Vi gikk ut, sa bare vi skulle trekke frisk luft. Vi gikk ikke bak en dør eller noe men bort til bilen vår. Men hun kom etter. Anonymkode: 5f719...dab 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #62 Skrevet 28. november 2021 Denne beskjeden fra din svigerinne hadde jeg tolket slik at det kun skulle ligge gaver til barna under treet. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg klart å se for meg at dette innebar at voksne ikke fikk lov til å gi hverandre gaver. Mannen og jeg kunne vært troende til å gjøre akkurat det samme i denne situasjonen - og det hadde jeg overhodet ikke hatt dårlig samvittighet for. Barna var sikkert så opptatt av sine egne gaver at de overhodet ikke fikk med seg dette. Anonymkode: 14f61...731 3
kiki1980 Skrevet 28. november 2021 #63 Skrevet 28. november 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Unger stryker vel ikke med av at to voksne gir hverandre en gave? Anonymkode: d4a92...e18 Nei. Reglene ble laget av voksne for voksne. Det visste TS på forhånd. Det høres barnslig ut å gå ut for å gi gaver i skjul. Det er også barnslig å sladre om det til de andre. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #64 Skrevet 28. november 2021 Veldig spesielt av din svigerinne. Hadde ikke orket å feire jul der igjen 🙈Vi har en regel (eller blitt enige med de andre foreldrenes) om å ikke gi gaver til foreldre av barna, men de voksne uten barn som gir våre barn gaver får såklart gave tilbake. Anonymkode: 5e107...165
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #65 Skrevet 28. november 2021 Heldigvis skal vi ikke dit denne julen. Anonymkode: 5f719...dab
Hulderen Skrevet 29. november 2021 #66 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heldigvis skal vi ikke dit denne julen. Anonymkode: 5f719...dab Dere trenger ikke dra dit neste jul heller. 1
jordbær86 Skrevet 22. september 2022 #67 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 21.53): Ja jeg syns det var feil, egoistisk og teit av dere. Det er utrolig ydmykende for resten som ikke har med gaver til voksne, og avtalen var kun gaver til barna. Istedet for å gå ut og gi gavene til hverandre der så skulle dere ha ventet til dere kom hjem og ikke var i selskapet lenger. Jeg hadde blitt veldig satt ut og sur om jeg var søsteren din! Anonymkode: 915bc...a34 Haha 😂 Snakk om å overreagere!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #68 Skrevet 22. september 2022 Gammel tråd ser jeg. Men jeg hadde gjort det samme som dere. Alt trenger ikke å være kun for barna, barn har godt av å lære seg at de ikke kan være i sentrum hele tiden. Jul er like mye for voksne om de også vil feire og kose seg. Jeg har barn og jeg er opptatt av å lære dem at alle er viktige, at det ikke er noen som er viktigere en andre men at alle er like viktige. Det gjelder også når det er jul. Anonymkode: 5f719...dab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå