Gå til innhold

Etter en lang og tøff høst gjorde han det slutt i dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Takk for gode ord ❤️ Jeg er alene i morgen, skal bruke dagen på å finne ut av ting. I desperasjon har jeg bare lyst til å stikke av og forsvinne nå, men heldigvis må man være litt rasjonell og fornuftig når det er barn involvert.

Anonymkode: 25ab5...c5a

Så bra du er alene i morgen. Da kommer du nok til å få tenkt mer hva du skal gjøre fremover. Kan ikke han flytte ut nå da? Tross alt han som gjorde det slutt. Men om han ikke vil flytte, kan det jo være greit at du tar med deg barnet og flytter etterhvert. Om du har råd til det uten å ha solgt huset først.
 

Høres uansett ut som at dere ikke klarte å spille hverandre gode. Det har ingenting med at du ikke klarte å være hans trygghet. Så ikke legg skylden på deg selv. Man er to om et brudd. Det er heller ikke din skyld at han er syk, og det er unødvendig av han å si noe sånt, selv om han er dårlig. Jeg har selv vært alvorlig deprimert, og selv om jeg i frustrasjon tenkte at det var andre sin feil at jeg var dårlig, falt det meg aldri inn å si det høyt. Jeg visste jo innerst inne at det ikke var sant uansett. Den grunnen til at folk får depresjon er kompleks, og ikke en enkeltperson sin feil. 

Anonymkode: 705f3...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så bra du er alene i morgen. Da kommer du nok til å få tenkt mer hva du skal gjøre fremover. Kan ikke han flytte ut nå da? Tross alt han som gjorde det slutt. Men om han ikke vil flytte, kan det jo være greit at du tar med deg barnet og flytter etterhvert. Om du har råd til det uten å ha solgt huset først.
 

Høres uansett ut som at dere ikke klarte å spille hverandre gode. Det har ingenting med at du ikke klarte å være hans trygghet. Så ikke legg skylden på deg selv. Man er to om et brudd. Det er heller ikke din skyld at han er syk, og det er unødvendig av han å si noe sånt, selv om han er dårlig. Jeg har selv vært alvorlig deprimert, og selv om jeg i frustrasjon tenkte at det var andre sin feil at jeg var dårlig, falt det meg aldri inn å si det høyt. Jeg visste jo innerst inne at det ikke var sant uansett. Den grunnen til at folk får depresjon er kompleks, og ikke en enkeltperson sin feil. 

Anonymkode: 705f3...279

Jeg har vært alene i dag. Har hatt det helt jævli, men klart å tenke rasjonelt inni mellom. Har søkt mellomfinansiering, jeg vil selv være den som flytter. 
Takk for at du deler dine erfaringer. Jeg vet jo egentlig det selv, men det er lettere og lettere å tro på at alt er min feil. Uansett tror jeg vi begge får det bedre alene. Bare komme over denne helsikes kjærlighetssorgen.

Anonymkode: 25ab5...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...