Gå til innhold

Hva er det aller mest irriterende du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboene som lar ungene hyle og skrike utenfor døgnet rundt, det går an å ta hensyn når man bor oppi hverandre. De lar også ungene løpe fram og tilbake på terrassen vår🫣 elsker vinteren for da er de ikke ute😅

Anonymkode: df1c2...0b6

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Naboene som lar ungene hyle og skrike utenfor døgnet rundt, det går an å ta hensyn når man bor oppi hverandre. De lar også ungene løpe fram og tilbake på terrassen vår🫣 elsker vinteren for da er de ikke ute😅

Anonymkode: df1c2...0b6

Vi var barn selv en gang 

Anonymkode: 55577...476

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vi var barn selv en gang 

Anonymkode: 55577...476

Så det er ikke lov å være irritert? 

Anonymkode: df1c2...0b6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er ikke lov å være irritert? 

Anonymkode: df1c2...0b6

..

Anonymkode: 55577...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister. Dere har søren meg et ansvar om dere skal kjøre sammen med bilene. Amøber! 😄 

Anonymkode: dcc2c...cb3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syklister. Dere har søren meg et ansvar om dere skal kjøre sammen med bilene. Amøber! 😄 

Anonymkode: dcc2c...cb3

Folk uten sertifikat har ingenting på veien å gjøre  

Anonymkode: 55577...476

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

 Vi var barn selv en gang 

 Anonymkode: 55577...476

Jeg fant heller ikke på tåpelige "rampestreker" og plagde andre. 

Selv om jeg var "barn selv en gang" jeg også...          

Anonymkode: 55ca6...09f

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fant heller ikke på tåpelige "rampestreker" og plagde andre. 

Selv om jeg var "barn selv en gang" jeg også...          

Anonymkode: 55ca6...09f

Saklig 

Anonymkode: 55577...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når innlegg på ris og ros blir markert som løsning uten å være det

Anonymkode: 55577...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Akkurat nå - 

Jeg fikser ikke Dagsrevyen-anker Petter Oulie Hauge! Han sier «eeeee» etter annethvert ord, og jeg blir helt sprø. 
Han kan f eks si «idageee blee kisten meee dronningeee elizabeth flyttet fraeee skottland.» Han klarer pokker ikke snakke ordentlig. Det er mange ankere som sier «eeeee» i mellom ord, men POH uttaler det så det blir en del av ordet. Jeg får helt dilla. 

Anonymkode: 4b6d0...d55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må bli støy fra naboene.

Jeg er mye hjemme, og jeg hører noe fra de over meg HELE TIDEN. Det er en polsk familie med tre unger over meg, og en polsk familie med to unger i etasjen under meg.

Men jeg prøver å ikke la støyen fra etasjen under meg irritere meg sånn, for jeg vet at datteren deres (7 år) er både fysisk og psykisk handikappet. Hun har ikke språk og kan ikke gå, hun krabber enda. Jeg antar det er hun som sitter og dunker og dunker leker hardt i gulvet hver dag... dunk, dunk, dunk. Det er til å bli sprø av å måtte høre på i blant, særlig om jeg ligger på sofaen med migrene og tenkte å prøve og få sove litt. Umulig med den dunkingen.

Får meg ikke til å klage på et psykisk og fysisk handikappet barn heller. Hun kan jo ikke noe for det, stakkar, hun kanskje liker den repeterende dunkelyden, at det er derfor hun gjør det så ofte. (men jeg skjønner ikke at foreldrene orker å høre på det, at de gir henne slike leker hun kan dunke hardt med...)

Da er det mer å irritere seg fra de i etg over meg... Hopping og løping, og dunking og møbler som dunkes i gulvet. AKKURAT nå smalt det et eller annet i gulvet der oppe igjen... sånt skjer hele tiden. De har 3 unger der oppe, og det høres. Skrik og skrål og grining hele tiden. De to yngste går hjemme med far, er ikke på skole eller barnehage, så det er støy hele dagen. Man skulle tro det ikke var noen kultur for å leke utendørs for polske barn, for de er så og si ALDRI ute. Selv på varme og fine sommerdager hører jeg dem holde på inne i stua! På over 1½ år (siden de flyttet inn) har jeg sett de ungene utendørs bare EN gang for å leke. De vokser opp innendørs, hjemme, rett og slett. Helt merkelig.

Sukk.... kunne ønske jeg bodde øverst, så jeg slapp så mye støy fra de over meg. Ellers trives jeg med å bo i blokk, men det er ungestøy fra morgen til kveld (og ja, de legger ungene sine MYE senere på kvelden enn vi er vant til fra norske foreldre).

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukere på KG som vanner ut trådene med å starte syklubb hele tiden! De samme som går igjen. Startet masse skravle tråder, og det er bra, men hold dere til sy møtene der! Vær så jævla greie da! 

Anonymkode: ba23d...a6b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg våkner tidlig fordi naboen tror det er ok å vaske klær og støvsuge kl8 i helgene.

Anonymkode: ba23d...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idiotiske folk i kommentarfelt på facebook!

Sånne "Hvem bryr seg?", "Hvem er liksom dette?" og "Greit å vite. Jeg spiste lasagne til middag i dag" gjør at jeg får lyst å rive av meg håret!!

Anonymkode: 449ed...e53

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som gnåler om "Karen" i massevis av innlegg. Herlighet så lei jeg er av den tåpelige benevnelsen, men noen føler visst at de er skikkelig lure når de kan bruke det uttrykket, som de har lært et eller annet fjollete sted.

 

 

 

Anonymkode: 312ce...927

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 15.56):

Brukere på KG som vanner ut trådene med å starte syklubb hele tiden! De samme som går igjen. Startet masse skravle tråder, og det er bra, men hold dere til sy møtene der! Vær så jævla greie da! 

Anonymkode: ba23d...a6b

Så lenge stemningen er god så er det vel det viktigste

Anonymkode: 55577...476

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...