Gå til innhold

Hva er det aller mest irriterende du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som ikke er villige til å innrømme at de tar feil, selv om man beviser for dem at de tar feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gereon Rath skrev (5 timer siden):

Folk som ikke er villige til å innrømme at de tar feil, selv om man beviser for dem at de tar feil.

Bedrevitere du tenker på?

Anonymkode: 5edca...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som begynner å lete i veska etter kortet først ETTER at kassadamen har sagt sumen.

Barn som skriker.

Reklamer! 
 

Å få postkassen fylt opp med reklamer. Masse bortkastet arbeid og ressurser. De havner i postkassen og går rett i papiravfallet. 
 

Folk som slår på lyset på badet selv om det er masse dagslys inne der og toppe det med å ikke gidde å slå det av igjen. Generelt folk som ikke gidder å slå av lyset i rom de ikke bruker. 
 

Butikker som trikser med prisene. Når de gjør tilbudsprisen til vanlig pris, bare setter opp «opprinnelig pris» så det skal se ut som at dette er noe som er veldig dyrt. 
 

Folk på kollektivtrafikken som ikke viser minste tegn til å flytte den jævla sekken/veska si som de har plassert på setet ved siden av enda det er veldig fullt. 
 

Endret av Avstand
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under som springer rundt og hyler og skriker, mens foreldre sitter med nesa i telefonen og har "fri". 

Anonymkode: bcf40...4a2

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært lite egentlig. Men kronisk sure folk og folk som skal lære deg noe, som du er utdannet i og jobber som. Også når mannen sier jeg er flink eller at jeg lærer raskt om jeg setter på en jekkestropp ol. For det er så sjukt nedlatende. Men har begynt å si sånn til han også innimellom. Så han har begynt å skjønne tegningen..... 

Anonymkode: 3777c...511

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svært lite egentlig. Men kronisk sure folk og folk som skal lære deg noe, som du er utdannet i og jobber som. Også når mannen sier jeg er flink eller at jeg lærer raskt om jeg setter på en jekkestropp ol. For det er så sjukt nedlatende. Men har begynt å si sånn til han også innimellom. Så han har begynt å skjønne tegningen..... 

Anonymkode: 3777c...511

Det første....sjekk "mansplaining". Tragisk. 

Anonymkode: bcf40...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt to ting som jeg kjenner gnager hardt. 

1 er folk som ikke evner å se egen rolle i ting, ta ansvar og si unnskyld

2. Folk som ikke evner å si fra om de ikke kommer/blir for sene. Det gjør meg ikke noe å vente sånn sett, men å ikke si fra og bare anta det er greit, det er så jævlig provoserende 

Anonymkode: 905c6...d8e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latteren i sit-coms, reklame for ekle ting på internett, folk som er frelst på ettellerannet og skal overbevise om at det er akkurat veien og sannheten for andre, om det er Jesus, yoga eller glutenfri mat.

At ungene drar ut klær og sko i hagen og lar dem ligge der over natten og blir sure fordi de er våte når de skal ha dem på seg dagen etter, og at de går inn og ut med sko spesielt på sommeren for å hente ting. 

Anonymkode: 56e2c...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk i kommentarfeltene på FB. Jeg har aldri kommentert offentlige innlegg selv, men jeg klarer søren ikke å slutte å lese kommentarene🙈At det faktisk finnes så mange dumme og frekke mennesker i dette landet fascinerer meg dessverre. 

Anonymkode: e1554...02a

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk i kommentarfeltene på FB. Jeg har aldri kommentert offentlige innlegg selv, men jeg klarer søren ikke å slutte å lese kommentarene🙈At det faktisk finnes så mange dumme og frekke mennesker i dette landet fascinerer meg dessverre. 

Anonymkode: e1554...02a

Jeg gjør det samme. Men for meg er det også skummelt. Disse folka har faktisk stemmerett og reproduserer seg. Huff!

Anonymkode: bcf40...4a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gjør det samme. Men for meg er det også skummelt. Disse folka har faktisk stemmerett og reproduserer seg. Huff!

Anonymkode: bcf40...4a2

Uff ja! Jeg kommenterer aldri der fordi jeg vil ikke menge meg med de. Noen der virker oppegående men alltid er det noen som skal bli krenka eller komme med noe utdatert politisk korrekt piss! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avstand skrev (1 minutt siden):

Uff ja! Jeg kommenterer aldri der fordi jeg vil ikke menge meg med de. Noen der virker oppegående men alltid er det noen som skal bli krenka eller komme med noe utdatert politisk korrekt piss! 

Kommenterer aldri jeg heller, bare leser. Det er helt ufattelig hva folk kan lire ut av seg, og faktisk tro på selv.

Anonymkode: bcf40...4a2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man later som at nivået er høyt i samfunnet, mens det i virkeligheten er ganske lavt. 

Anonymkode: ef3b6...725

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting som er ganske så spesifikt her på KG: 

Hvis du tilhører "normen", og ikke er 100% enig i alles fetisjer, særheter eller livsvalg så er vi: et-eller-annet-fob og en hetser. 

Anonymkode: bcf40...4a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At man later som at nivået er høyt i samfunnet, mens det i virkeligheten er ganske lavt. 

Anonymkode: ef3b6...725

Kan du forklare? Høyt? Altså at folk har bra levestandard og tror de er upppnåelige? Isåfall er jeg enig. Ser feks på stillingsannonser at de enkleste jobber søker supermennesker med umenneskelig godt humør, alltid våken og full av energi, man må være supersmart for det er sååå komplisert å jobbe hos dem.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor politisk korrekt man er nødt til å være i dagens samfunn. Man kan knapt uttale seg litt kritisk om ting før en blir stemplet som et eller annet-fob, hater osv. Går liksom ikke an å ha meninger som avviker fra "normalen". 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (20 timer siden):

Ja. Jeg har fått en ekstrem forverring den siste tiden. Nå kan jeg ikke gå ut eller omgås andre mennesker uten å føle at jeg skader alle jeg ser. Det er knapt til å holde ut. Akkurat som jeg skadet noen med å bare være til. 

Hvordan tror du at du skalder folk du er sammen med?

Anonymkode: d7adc...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...