Gå til innhold

Hva er det aller mest irriterende du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som mener at deres egen oppførsel er akseptabel, men bare så de lenge de er dem selv som holder på sånn. For eksempel hvis de kjører bil, så har de selvfølgelig aldri lyst til å snakke i telefonen (eller sende og motta tekstmeldinger) men de blir irriterte dersom noen andre ikke svarer på deres egne henvendelser  umiddelbart når de forsøker å få kontakt. Eller hvis man er i en butikk, eller sitter på bussen eller trikken, så er man vel opptatt og det kan fort være litt bråk, sånn at man ikke har lyst til å snakke i telefonen. Men likevel forventer de at alle andre skal svare når de forsøker å ta kontakt, selv om andre er opptatte.

Sånne folk kan kjapt baksnakke alle andre, selv om historiene de forteller ikke er 100 prosent  sannheten. Men dersom noen andre hadde fortalt nøyaktig de samme historiene om dem, så ville man selvfølgelig blitt anklaget for å være en sladrehank og en sutrekopp, og så videre.

Hvis de klager og sutrer over ett eller annet. Men jeg bare overhører dem, og aldri jatter med piss preiket deres, aldri kikker på dem, eller gir dem noen som helst form for "oppmerksomhet" i det hele tatt, så kan de umiddelbart begynne å baksnakke meg med en gang jeg har gått min vei. Da er det visstnok JEG som skal ha kommet med nøyaktig den klagingen og sutringen som de nylig hadde kommet med - og jeg skal visstnok ha fått "raseri-anfall" i løpet av all denne påståtte sutringen min. Da snur de plutselig tvers om, og påstår at de selv liksom skal ha vært det "stakkarslige offeret" og at alle andre skal ha vært fryktelig slemme mot dem.                

Anonymkode: 55ca6...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.12.2023 den 19.37):

Folk som mener at deres egen oppførsel er akseptabel, men bare så de lenge de er dem selv som holder på sånn. For eksempel hvis de kjører bil, så har de selvfølgelig aldri lyst til å snakke i telefonen (eller sende og motta tekstmeldinger) men de blir irriterte dersom noen andre ikke svarer på deres egne henvendelser  umiddelbart når de forsøker å få kontakt. Eller hvis man er i en butikk, eller sitter på bussen eller trikken, så er man vel opptatt og det kan fort være litt bråk, sånn at man ikke har lyst til å snakke i telefonen. Men likevel forventer de at alle andre skal svare når de forsøker å ta kontakt, selv om andre er opptatte.

Sånne folk kan kjapt baksnakke alle andre, selv om historiene de forteller ikke er 100 prosent  sannheten. Men dersom noen andre hadde fortalt nøyaktig de samme historiene om dem, så ville man selvfølgelig blitt anklaget for å være en sladrehank og en sutrekopp, og så videre.

Hvis de klager og sutrer over ett eller annet. Men jeg bare overhører dem, og aldri jatter med piss preiket deres, aldri kikker på dem, eller gir dem noen som helst form for "oppmerksomhet" i det hele tatt, så kan de umiddelbart begynne å baksnakke meg med en gang jeg har gått min vei. Da er det visstnok JEG som skal ha kommet med nøyaktig den klagingen og sutringen som de nylig hadde kommet med - og jeg skal visstnok ha fått "raseri-anfall" i løpet av all denne påståtte sutringen min. Da snur de plutselig tvers om, og påstår at de selv liksom skal ha vært det "stakkarslige offeret" og at alle andre skal ha vært fryktelig slemme mot dem.                

Anonymkode: 55ca6...09f

 

❤️ du er sterk. 

 

 

 

Anonymkode: ef3b6...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Akkurat nå er det de som legger ut 20+ bilder av slekta som pakker opp julegaver.:kaklehone:

Anonymkode: b90f8...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiotene som kjører med hovedlys og tåkelys tent samtidig. 

Anonymkode: 449f5...cbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg nesten uten unntak blir oppblåst i magen hver kveld.  

Anonymkode: d7adc...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen. En helt jævlig person. Lat, feit og sur. 

Anonymkode: cd999...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter 

Anonymkode: b7ed3...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri skrev (På 24.11.2021 den 22.18):

Folk som bare tenker på seg selv. 

Eksempler:

* Gidder ikke rydde etter seg (gjelder alle offentlige steder - kafeer, butikker, kino, på gata osv)

* Er egoistiske i trafikken (skal først fram, kjører tett opptil, gir ikke tegn, vil ikke flette)

* Har på høyttaler med høyt volum på tlf 

* Gidder ikke vaksinere seg/følge smittevern (merk at jeg skriver «gidder», SELVSAGT er det ok at de som IKKE KAN ta den dropper vaksinen)

* Stemmer FrP (det partiet er prototypen på MeMyselfAndI)

 

Takk for meg.

 

Fordomsfulle mennesker….

Anonymkode: 3c7a9...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 16.22):

Masse åpenbare skrive feil som alle burde klare å unngå. Selv de som har skrivevansker. Og nei mener ikke lange ord. Mener ting som og/å aldri/alltid( som noen staver alldrig/altid f.eks). Dette har ingenting med dysleksi å gjøre. Selv de burde klare såpass. Og selvsagt tegnsetting. Da speisielt komma og punktum.

Anonymkode: 7c7de...7ce

Du bør lese deg litt opp på dysleksi 

Anonymkode: 3c7a9...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 16.22):

Masse åpenbare skrive feil som alle burde klare å unngå. Selv de som har skrivevansker. Og nei mener ikke lange ord. Mener ting som og/å aldri/alltid( som noen staver alldrig/altid f.eks). Dette har ingenting med dysleksi å gjøre. Selv de burde klare såpass. Og selvsagt tegnsetting. Da speisielt komma og punktum.

Anonymkode: 7c7de...7ce

Skrivefeil*

Anonymkode: 91db0...699

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over folk som lar seg irritere over ting, som ikke er noe å irritere seg over! 

Se opp! Se ut! Livet er foran dere 🥳.

Lev det så godt dere kan, og vær snille med hverandre er min oppfordring ❤️

Anonymkode: c7a10...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 5.59):

De nye kommer faktisk med blink-knapper på rattet, og du sliter derfor med å finne riktig blinkeknapp når du f.eks sksl ut av rundkjøringen 😱

Jeg skal ikke ha tedla neste gang! Men da vi kjøpte vår var det lite annet å velge i med stor rekkevidde.

Til hverdags (korte distanser) foretrekker jeg absolutt Nissan Leafen vår 🥰

Anonymkode: 48591...abb

Da sitter du på p plassen og øver til du har det i fingrene

Anonymkode: 3c7a9...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som omtaler seg selv i tredjeperson :haar:

Anonymkode: 91db0...699

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinnitus 

Anonymkode: 4e671...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg tar t-banen til jobb, og der er det MYE som er irriterende:

- Folk som har på seg fullstappet ryggsekk, som ukontrollert deiser denne rett inn i andre passasjerer. 
- Folk som presser seg inn, før de som skal ut har kommet seg ut 
- Folk som stiller seg opp foran dørene, når det er plass andre steder
- Folk som okkuperer et helt sete med vesken sin
- Folk som har føttene i setet 
- Folk som snakker i mobiltelefon, med høyttaler 
- Folk som drar med seg sykkel eller sparkesykkel inn på en fullstappet bane

Anonymkode: 801d7...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke har noe å gjøre på og som ikke klarer å stimulere seg selv uten å dra inn andre i elendigheten. 

Anonymkode: ef3b6...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...