Gå til innhold

Hva er det aller mest irriterende du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 21.44):

Folk som knapt har erfaring om hva de snakker om og likevel fremstiller seg selv som eksperter. 

Anonymkode: 9de52...a86

Enig!

Dette gjelder selvsagt i alle sammenhenger, men for å nevne KG her, så er det flust av selvutnevnte "eksperter" på Aktuelle saker som uttaler seg skråsikkert om alt mellom himmel og jord, selv om det er enkelt å se at de i realiteten har null peiling. Jeg ville rett og slett blitt flau om jeg skulle deltatt i en diskusjon om arbeidshverdagen til en kirurg (kun et eksempel) uten å ha den fjerneste ide om hva den hverdagen besto av... Men, der inne uttaler man seg skråsikkert om alle profesjoner, hvor mye trening osv. de har, og hva man burde ha gjort/ikke burde ha gjort i aktuelle situasjoner, uten å ha snøring på hva de skriver om.

Anonymkode: 312ce...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 2.47):

Enig!

Dette gjelder selvsagt i alle sammenhenger, men for å nevne KG her, så er det flust av selvutnevnte "eksperter" på Aktuelle saker som uttaler seg skråsikkert om alt mellom himmel og jord, selv om det er enkelt å se at de i realiteten har null peiling. Jeg ville rett og slett blitt flau om jeg skulle deltatt i en diskusjon om arbeidshverdagen til en kirurg (kun et eksempel) uten å ha den fjerneste ide om hva den hverdagen besto av... Men, der inne uttaler man seg skråsikkert om alle profesjoner, hvor mye trening osv. de har, og hva man burde ha gjort/ikke burde ha gjort i aktuelle situasjoner, uten å ha snøring på hva de skriver om.

Anonymkode: 312ce...927

Ja, det må være lov å være litt gretten av og til når det er så mye bullshit rundt omkring. 

Anonymkode: ef3b6...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjører med tåkelys og nær/fjernlys samtidig.

Anonymkode: 449f5...cbe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke tygger med munnen igjen og prater med mat i munnen. Drikker med mat i munnen.  Tyggisen med åpen kjeft og blåser bobler innover. Blir nesten aggressiv av å skrive dette. 

Anonymkode: 8853b...826

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare glad folk ikke klikker, hehe. Folk gjør feil hele tiden. Orker bare ikke. 

Anonymkode: ef3b6...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late mennesker som skal være med på fritidsaktiviteter, men som ikke kan bidra til det felles som må til for å drive med dette. De skal bare komme til dekket bord og magisk forsvinner når det er jobb å gjøre. 

Anonymkode: df064...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- voksne, dumme  selvopptatte folk .( tar meg heller  av barn med adferdsproblemer anyday- de er tross alt uskyldige)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over foreldre som tror deres barn er mye viktigere enn alle andres i f. Skolesammenheng, idrettssammenheng.

irriterer meg over kommentarer som går på kropp og utseende (nei nå er du tynn altså! Jammen begynner du ikke å få grå hår du også! Bruker du sånne og sånne sko/klær på jobb du ja?). Christ….spar meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2023 at 2:47 AM, AnonymBruker said:

Enig!

Dette gjelder selvsagt i alle sammenhenger, men for å nevne KG her, så er det flust av selvutnevnte "eksperter" på Aktuelle saker som uttaler seg skråsikkert om alt mellom himmel og jord, selv om det er enkelt å se at de i realiteten har null peiling. Jeg ville rett og slett blitt flau om jeg skulle deltatt i en diskusjon om arbeidshverdagen til en kirurg (kun et eksempel) uten å ha den fjerneste ide om hva den hverdagen besto av... Men, der inne uttaler man seg skråsikkert om alle profesjoner, hvor mye trening osv. de har, og hva man burde ha gjort/ikke burde ha gjort i aktuelle situasjoner, uten å ha snøring på hva de skriver om.

Anonymkode: 312ce...927

Minner meg om da jeg vurderte en jobb og brukte kvinneguiden til å spørre om hvordan jobben var.  Jeg spurte om det var hektisk på jobb og om den lot seg kombinere med familieliv.  Fikk svar med en gang og omtrent alle svarene sa at det var en rolig jobb og lett kunne kombineres med familieliv.   Når jeg fikk jobben merket jeg at det var superhektisk og svært vanskelig å kombinere med familieliv. Snakket med kollegaer og bransjekollegaer og nærmest alle var enig i min opplevelse.  Skjønte også at de som virkelig hadde denne jobben neppe hadde tid til å sitte mye på Kvinneguiden. 

Er selvsagt mulig at enkelte av de som svarte meg på Kvinneguiden faktisk hadde yrket.  Det er selvsagt litt variasjon i yrket og ikke alle har det like hektisk eller må være like tilgjengelig for arbeidsgiveren. Men mistenker sterkt at de fleste som svarte aldri hadde hatt yrket. 

Jeg sluttet for øvrig i yrket og det er derfor jeg har tid til å fjase på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 9de52...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker med mye fordommer.

Folk som dømmer andre uten å kjenne vedkommende.

Folk som bruker mobilen på kino.

Anonymkode: 4d7ec...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogadame skrev (På 24.10.2023 den 18.38):

- voksne, dumme  selvopptatte folk .( tar meg heller  av barn med adferdsproblemer anyday- de er tross alt uskyldige)

 

Høres ut som du har en del av dem rundt deg? 

Anonymkode: 83549...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 21.30):

En ting til. Folk som ikke bruker blinklys. 

Anonymkode: 8853b...826

Tesla spesielt,...tror ikke de leveres med blinklys som standard 🤣

Anonymkode: 8e82a...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tesla spesielt,...tror ikke de leveres med blinklys som standard 🤣

Anonymkode: 8e82a...d53

De nye kommer faktisk med blink-knapper på rattet, og du sliter derfor med å finne riktig blinkeknapp når du f.eks sksl ut av rundkjøringen 😱

Jeg skal ikke ha tedla neste gang! Men da vi kjøpte vår var det lite annet å velge i med stor rekkevidde.

Til hverdags (korte distanser) foretrekker jeg absolutt Nissan Leafen vår 🥰

Anonymkode: 48591...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som smatter/lager spiselyder. Jeg har misofoni, og det er rene torturen.

Folk som sniker i køa.

Folk som jobber i serviceyrker som er sur mot kundene.

Folk som er sur mot ansatte i serviceyrker når de ikke har gjort noe galt og bare er hyggelig og hjelpsom.

De som trykker seg frem mot bagasjebåndet på flyplassen.

Overfladiske mennesker.

Folk som ikke har respekt for andres tid.

Folk som kun snakker om sykdom.

Folk som ikke hjelper til med å holde åpen dører når man kommer med en bruker i rullestol.

Folk som ser ned på andre.

Folk som ikke bruker headset når de ser på videoer på mobilen. Spesielt TikTok.

TikTok generelt.

De som mener narkotika er harmløst og greit å bruke. 

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har ett veldig svart og hvitt syn på ting.

Folk som tenker automatisk det værste om folk. 

Sladrekjerringer. 

Anonymkode: 83549...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...