Gå til innhold

Han lovte meg at han ville ta tlf, nå brøt han deg løftet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 4.00):

Mitt forrige forhold var også sånn. Sååå nedbrytende og man ender med å bli helt gæren og kontrollerende pga alle tillitsbruddende. En ting er sikkert og det er at en mann som respekterer deg holder ikke på sånn og et forhold uten tillit er faktisk ikke verdt å leve i. Det blir nemlig aldri fint igjen så all blod svette og tårer er forgjeves. 

Er det noe jeg angrer på er det at jeg ikke gikk og brøt all kontakt med han mye tidligere! Satt fast i sirkelen med krangling, sjalusi, budd og makeup, kjærlighetserklæringer og nye tomme løfter. Det er bare ord når han lover det, handlingene taler for seg selv.. 

Anonymkode: 41dc9...af7

Hæ? Det er jo ts som er gærn her. Vil påstå at det hun driver med er psykisk misbruk. Om du gjorde det samme med typen din og klarer å rettferdiggjøre det, sier det mye om deg også.

Anonymkode: b6737...912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 3.51):

Hei. Jeg har vært med typen min i et og et halvt år nå. Og ting har ikke alltid vært en dans på roser. Jeg sliter mye med tillit til andre mennesker og dette vet han. Jeg skal gå rett på sak så dere slipper en lang historie, men det startet for noen uker siden at jeg merket noe rart.

Han bodde hos kompisen sin en periode vi kranglet og var fra hverandre. En ettermiddag prøvde jeg å ringe han (note at vi som regel alltid snakker og sender hverandre meldinger ut dagen lang) men han tar ikke tlf. Etter 20 min sender jeg han en snap og brått ser jeg at han er online på snap map. Jeg ringer og tankene mine går automatisk til at han er utro. Jeg ringer og ringer men tlf blir ikke tatt opp. Etter en og en halv time ringer han meg og sier at han glemte tlf hjemme og at han var ute å gikk tur med kompisen og hunden hans, og at kompisen skulle innom mange steder før de dro hjem. At han var pålogget på snapmap visste han ingenting om og sier at appen sikkert fakka seg. 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette men har pest han i uker om at han var utro og jeg vil vite sannheten. Han står fortsatt på det han sa og ringte kompisen sin som sa det samme (men jeg tenker jo de naturligvis ville covret for han). 

I helgen kastet jeg han ut etter en stor krangel vi hadde basert på tillit. Jeg sa det var slutt. Han rakk ikke siste toget hjem og sov derfor hos en random eldre fyr han nå er blitt kompis med da han møtte han på en pub og sa han ikke hadde noe sted å sove, der han gikk med alle baggene sine. Han har sovet der en gang før også (dette vet jeg er en mann i 60 årene, sikkert alkoholiker... Jeg har hørt han i bakrunnen og typen/eksen har sendr meg video på dette)... Brått rundt 3 tiden på natten mens vi snakker på meldinger forsvinner han igjen. Noe som igjen fører til at jeg tror han er utro! For rett før vi la på tlf hører jeg han og høy musikk i bakgrunnen.jeg tror jeg hører ringeklokks også men er ikke helt sikker. Jeg ringte og ringte men han tok ikke tlf. Klokka 7 på morran ringer han og sier at han sovnet. Men han sovnet til høy musikk?? Jeg tror det kom noen innom....kanskje han fikk en tinder jente til å komme? 

Dagen etter tar han toget hjem til byen sin.. Der krangler vi på tlf og han lover på mormoren sin og alle at han skal ha lyd på tlf sin og aldri la det skje igjen at han ikke tar tlf. Og han sverget at han kunne holde dette. Nå nylig kranglet vi igjen på tlf rundt 02. 30 tiden og han la på. Han er hjemme nå. Etter en halvtime prøver jeg å ringe han igjen... Men han tar ikke tlf!! Og han lovte meg at dette ikke skulle skje igjen. Jeg blir helt fra meg og tror han ligger rundt hele tiden. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Sitter med en kvalmende følelse over at han har brutt tilliten og løftet han gav meg. 

Btw han har heller ikke jobb.. Så han har ikke noe å stå opp tidlig for. Men han sa at lyden var på for fult og at han lovet å ikke la det skje igjen. Han til og med sverget på familien sin? 

Hjelp? Føler vi går i en evig sirkel med tillitsbrudd og at jeg gang på gang tror han ligger rundt. 

Vi er 31 og 27.

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 285a2...285

Det at han er arbeidsledig og driver dank i en alder av 27 eller 31 er alene dumpe grunn. Ellers var innlegget dit kaos og jeg trodde dere var 16år. Sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han må forgude deg noe helt utrolig som stadig finner seg i å bli beskyldt for å være utro, og alle mulige beskyldninger, of som stadig kommer tilbake til deg når du kaster han ut.

Jeg tror nok jeg hadde slettet numret ditt, og blokkert deg på alle sosiale medier dersom du kastet meg ut så sent at det ikke var mulig komme seg med noen tog, og for detter beskylde meg være utro fordi jeg velger sove hos en random fyr fra puben framfor sove på gata... Bare det faktum at du forventer at typen din skal sove på gata når du hiver han ut er jo helt hinsides...

Anonymkode: f43dc...4bc

Ikke uvanlig at personer som er utsatt for psykisk mishandling har problemer med å klare helt å gå fra personen som utsetter dem for psykisk mishandling. De kommer stadig tilbake igjen. Så kan skjønne at han har problemer med å kutte alle bånd fra ts. 

Anonymkode: b6737...912

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS og til alle kvinner på KG, jeg sier unnskyld for at jeg gjør dette selv om jeg tar valget med å poste serien. Jeg (som selv er kvinne) har visst om denne serien i mange år, men har ikke postet den her noen gang fordi det på et generelt plan alt for mye hets mot kvinner i verden, og her på KG. Jeg opplevde selv traumatiske ting i forhold med en mann som omtrent ødela meg helt, og det var på et vis mer "psycho" enn dette av alle ting, og som oftest kan man vel si at det er kvinnene som opplever å være et offer, men selvsagt kan jo også kvinner gjøre menn til offer.

Uansett om denne serien handlet om en kvinne eller en mann, og det er virkelig noe å lære av for de som blir for ekstreme i parforhold, og det er noe her å lære for de som er den underdaninge som alltid tilgir.

Jeg tenkte kanskje at denne kunne bli en oppvekker for TS nå. Skjønner at dette ikke er deg TS, denne serien og denne dama tar også helt av etter hvert (flere sesonger), -men se den og se hvordan et menneske som ønsker kontroll kan spinne helt ut av kontroll selv. Du bør gi slipp på ham og se deg selv i speilet, det er mitt råd. Ta tak i egen tankemønster før det går helt galt!

(du må være innlogget for å sepga. aldersgrense, trykk på videoen så tar den deg med videre til youtube, serien er laget av kanalen "Reckless Tortuga")

 

Anonymkode: a25f1...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Problemet er at vi stadig er frem og tilbake med hverandre. Så det er egentlig aldri helt slutt. 

Ts.

Anonymkode: 285a2...285

Problem er til å løse! Så her får du skjerpe deg, er det slutt så er det slutt. 

Anonymkode: 9e14c...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Problemet er at vi stadig er frem og tilbake med hverandre. Så det er egentlig aldri helt slutt. 

Ts.

Anonymkode: 285a2...285

Så du gjør det slutt uten å mene det, og forventer at han skal vite at du ikke mener det? Han skal dra når du ber han dra, og komme tilbake når du ber han komme tilbake? Du virker ekstremt ustabil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er best for begge om dette forholdet tar slutt. Ikke sunt for noen av dere.

Anonymkode: 26616...2d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at HI var dramatisk, men snakk om å bli mobbet ut av egen tråd da.

Anonymkode: 40eb9...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg hjelp, for deres eget beste. Du kveler han! 

 

Anonymkode: 29345...e1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Greit nok at HI var dramatisk, men snakk om å bli mobbet ut av egen tråd da.

Anonymkode: 40eb9...ed2

Det er noen krasse kommentarer, det er sant. Men TS trenger en saftig realitetsorientering, det er psykisk vold hun utsetter ham for. Jeg tror ikke hun er et dårlig menneske, men hun bør få profesjonell hjelp, det er ikke hverken sunt, greit eller normalt å behandle andre sånn, ei heller en kjæreste hun dumper av og på for så å bli rasende når han ikke svarer klokka tre på natta. Hadde det vært en kvinne som ble utsatt for det TS utsetter sin eks for ville rådet nesten unisont bli:" løp, kom deg unna, søk hjelp, krisesenter, anmeld".

TS trenger hjelp til å forstå egen adferd og også hjelp til å endre den. Og hun trenger hjelp til å avslutte hele relasjonen.

Endret av NeverMore
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Greit nok at HI var dramatisk, men snakk om å bli mobbet ut av egen tråd da.

Anonymkode: 40eb9...ed2

Kaller det ikke mobbing.  Hu kvele han jo. Og er kontrollerende. Dessuten gjorde hun de slutt og enda syter.  Da må man tåle og høre litt

Anonymkode: f3e0f...101

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skremmer meg at så mange kvinner rasjonaliserer psykisk vold av kjærester med "Jeg sliter med xx, men det vet han jo". Det rettferdiggjør IKKE oppførselen, og kjærester er skjeldent leger og psykologer. Skaff hjelp slik at du blir en god kjæreste

Anonymkode: 24810...eb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må roe kraftig ned. Det er ikke hans problem at du sliter med tillit, slik jeg forstår i HI er dette noe du sliter med generelt. Ingen orker å ta telefonen hele tiden til alle tider, og hvis dere krangler i tillegg så må du gi han tid til å roe seg ned. Hvis dere ikke kan stole på hverandre så bør dere vurdere å jobbe med problemene deres hver for dere som single. 

Anonymkode: f5f36...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...