Gå til innhold

Han lovte meg at han ville ta tlf, nå brøt han deg løftet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært med typen min i et og et halvt år nå. Og ting har ikke alltid vært en dans på roser. Jeg sliter mye med tillit til andre mennesker og dette vet han. Jeg skal gå rett på sak så dere slipper en lang historie, men det startet for noen uker siden at jeg merket noe rart.

Han bodde hos kompisen sin en periode vi kranglet og var fra hverandre. En ettermiddag prøvde jeg å ringe han (note at vi som regel alltid snakker og sender hverandre meldinger ut dagen lang) men han tar ikke tlf. Etter 20 min sender jeg han en snap og brått ser jeg at han er online på snap map. Jeg ringer og tankene mine går automatisk til at han er utro. Jeg ringer og ringer men tlf blir ikke tatt opp. Etter en og en halv time ringer han meg og sier at han glemte tlf hjemme og at han var ute å gikk tur med kompisen og hunden hans, og at kompisen skulle innom mange steder før de dro hjem. At han var pålogget på snapmap visste han ingenting om og sier at appen sikkert fakka seg. 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette men har pest han i uker om at han var utro og jeg vil vite sannheten. Han står fortsatt på det han sa og ringte kompisen sin som sa det samme (men jeg tenker jo de naturligvis ville covret for han). 

I helgen kastet jeg han ut etter en stor krangel vi hadde basert på tillit. Jeg sa det var slutt. Han rakk ikke siste toget hjem og sov derfor hos en random eldre fyr han nå er blitt kompis med da han møtte han på en pub og sa han ikke hadde noe sted å sove, der han gikk med alle baggene sine. Han har sovet der en gang før også (dette vet jeg er en mann i 60 årene, sikkert alkoholiker... Jeg har hørt han i bakrunnen og typen/eksen har sendr meg video på dette)... Brått rundt 3 tiden på natten mens vi snakker på meldinger forsvinner han igjen. Noe som igjen fører til at jeg tror han er utro! For rett før vi la på tlf hører jeg han og høy musikk i bakgrunnen.jeg tror jeg hører ringeklokks også men er ikke helt sikker. Jeg ringte og ringte men han tok ikke tlf. Klokka 7 på morran ringer han og sier at han sovnet. Men han sovnet til høy musikk?? Jeg tror det kom noen innom....kanskje han fikk en tinder jente til å komme? 

Dagen etter tar han toget hjem til byen sin.. Der krangler vi på tlf og han lover på mormoren sin og alle at han skal ha lyd på tlf sin og aldri la det skje igjen at han ikke tar tlf. Og han sverget at han kunne holde dette. Nå nylig kranglet vi igjen på tlf rundt 02. 30 tiden og han la på. Han er hjemme nå. Etter en halvtime prøver jeg å ringe han igjen... Men han tar ikke tlf!! Og han lovte meg at dette ikke skulle skje igjen. Jeg blir helt fra meg og tror han ligger rundt hele tiden. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Sitter med en kvalmende følelse over at han har brutt tilliten og løftet han gav meg. 

Btw han har heller ikke jobb.. Så han har ikke noe å stå opp tidlig for. Men han sa at lyden var på for fult og at han lovet å ikke la det skje igjen. Han til og med sverget på familien sin? 

Hjelp? Føler vi går i en evig sirkel med tillitsbrudd og at jeg gang på gang tror han ligger rundt. 

Vi er 31 og 27.

 

Anonymkode: 285a2...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt forrige forhold var også sånn. Sååå nedbrytende og man ender med å bli helt gæren og kontrollerende pga alle tillitsbruddende. En ting er sikkert og det er at en mann som respekterer deg holder ikke på sånn og et forhold uten tillit er faktisk ikke verdt å leve i. Det blir nemlig aldri fint igjen så all blod svette og tårer er forgjeves. 

Er det noe jeg angrer på er det at jeg ikke gikk og brøt all kontakt med han mye tidligere! Satt fast i sirkelen med krangling, sjalusi, budd og makeup, kjærlighetserklæringer og nye tomme løfter. Det er bare ord når han lover det, handlingene taler for seg selv.. 

Anonymkode: 41dc9...af7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sovnet. 

Jeg er i et avstandsforhold på fjerde året. Vi ringer hver kveld, men en gang i blant har en av oss sovnet. Ikke noe problem, vi snakkes dagen etter. 

 

Anonymkode: 47097...d24

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav så mye drama!!tror du må ha de best som singel.

Anonymkode: 555ee...7c3

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier du gjorde det slutt,  så da kan han få gjøre som han vil.

 

Du overdramatiserer og virker kontrollerende. 

Virker ikke som du har tillit til han. Når man er med venner osv så er det ikke alle som sitter med telefon hele tiden.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå nylig kranglet vi igjen på tlf rundt 02. 30 tiden og han la på. Han er hjemme nå. Etter en halvtime prøver jeg å ringe han igjen... Men han tar ikke tlf!!

Dette er helt sykt. Tenk at han ikke tok telefonen klokken 0300. DUMP HAM!!!

Anonymkode: a0393...dce

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk helt hakeslepp av å lese innlegget ditt, TS. Du høres mildt sagt ikke helt frisk ut. 

Stoler du ikke på han, så gjør du det slutt. Spiller ingen rolle om han har gitt deg grunn til å ikke stole på han tidligere, eller om du er irrasjonell og urimelig; er det ikke tillit der, så er det ingen grunn til å fortsette forholdet. 

 

Anonymkode: ac587...787

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et stjerneeksempel på at det gamle ordtaket stemmer: det du frykter, skaper du.

Dersom han ikke er/har vært utro, kan du være hundre prosent sikker på at oppførselen din jager ham mot andre jenter når han (når som helst!) forstår at det finnes fine jenter som ikke er kontrollerende.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Du gjorde det slutt, men fortsetter å krangle med han? Hvorfor? 

Anonymkode: d5e28...dd6

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han gidder...

Men hvorfor all ringinga dersom det er slutt?

Hadde noen kastet meg ut, hadde jeg nok slettet personen fra livet mitt

Anonymkode: 0e9bd...80c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳

Du er ikke sjalu. Du er kontrollerende. Du har gjort det slutt - og har absolutt ingenting med hva han bruker tiden sin på. At du skal kontrollere når han skal svare på tlf sin..ser du ikke galskapen i dette? 
Råder deg til å oppsøke hjelp..

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første er det et idiotisk løfte fra hans side. Det er umulig å garantere at man alltid tar telefonen. 


For det andre så høres dette ut som et forhold som er destruktivt for dere begge. Trives dere med å ha det sånn?

For det tredje så har du slått opp. Du har stengt talt ingen rett til å kreve ting lengre. 
 

Nå virker det som dere har gjort denne dansen før. Hvorfor gjør dere det om og om igjen?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal vurdere profesjonell hjelp TS og at du/han/dere ender dette forholdet for godt for dette bringer ikke ut en god side av deg.

Anonymkode: ce44d...3a4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei. Jeg har vært med typen min i et og et halvt år nå. Og ting har ikke alltid vært en dans på roser. Jeg sliter mye med tillit til andre mennesker og dette vet han. Jeg skal gå rett på sak så dere slipper en lang historie, men det startet for noen uker siden at jeg merket noe rart.

Anonymkode: 285a2...285

Dette er ditt problem, du må ta tak i deg selv og ordne opp før du forsøker å innlede et forhold igjen. Få hjelp av en psykolog, grav opp og bearbeid de opplevelser du tidligere har hatt, få hjelp med strategier som gjør at du håndterer relasjoner bedre. 

Du kan jo ikke behandle et annet menneske slik, stakkars fyr!  

Anonymkode: e950e...edf

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 Brått rundt 3 tiden på natten mens vi snakker på meldinger forsvinner han igjen. Noe som igjen fører til at jeg tror han er utro! For rett før vi la på tlf hører jeg han og høy musikk i bakgrunnen.jeg tror jeg hører ringeklokks også men er ikke helt sikker. 

Hvordan kan du ha hørt gøy musikk dersom du snakket med han på meldinger? 

Det høres forøvrig overhodet ikke ut som om du er klar for et forhold.. 

Anonymkode: 0b45f...746

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...