Pølsevann Skrevet 5. januar 2022 #421 Del Skrevet 5. januar 2022 Nå fikk jeg brun utflod 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #422 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (9 timer siden): Fyf for en dag.. Ikveld begynte jeg å blø.. Dessverre enorme mengder, koagler / klumper og store smerter i magen. Får muligens komme inn til sykehuset her i morge. Helt jævlig at dette skulle skje nå, RETT etter jeg har sett levende foster i morges på ultralyd😭😭 Tårene bare renner og jeg føler meg helt tom.. Forrige graviditet høsten 2019 endte også i spontanabort i uke 8😩 Ååå nei!! Så vondt å lese! 😢 Håper du får komme inn på sjekk med det samme! Jeg sender deg varme tanker og krysser alt jeg har! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #423 Del Skrevet 5. januar 2022 Pølsevann skrev (2 timer siden): Nå fikk jeg brun utflod 😱 Det er så skremmende å oppdage blod. 😞 Har hatt flere runder med småblødninger jeg også, det er visst veldig vanlig i første trimester heldigvis. Håper det gir seg fort og at det viser seg å være helt ufarlig. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 5. januar 2022 #424 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (10 timer siden): Fyf for en dag.. Ikveld begynte jeg å blø.. Dessverre enorme mengder, koagler / klumper og store smerter i magen. Får muligens komme inn til sykehuset her i morge. Helt jævlig at dette skulle skje nå, RETT etter jeg har sett levende foster i morges på ultralyd😭😭 Tårene bare renner og jeg føler meg helt tom.. Forrige graviditet høsten 2019 endte også i spontanabort i uke 8😩 Siden du var på ultralyd kun noen timer før vil jeg tro alt fortsatt er bra inni der. Tror ikke det hadde gått så fort fra det ikke er levedyktig til fulle blødninger. Så prøv å ikke ta sorgen på forskudd! Krysser fingrene for at du får komme inn på sjekk i dag 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 5. januar 2022 #425 Del Skrevet 5. januar 2022 Hei dere! Har nettopp vært i ultralyd, og legen fant ett foster uten bankende hjerte. Jeg fikk oppmøte på sykehuset på mandag for å starte prosessen videre enten medisinsk eller kirurgisk. Jeg er helt knust, og ligger bare å gråter. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene når jeg enda føler meg gravid, og magen er såpass oppblåst at ingenting passer av klær😭 Skulle virkelig ønske at vi IKKE dro på ultralyden. For følelsen av å se den sprell levende babyen ligge å bevege seg, se fingre og det hjertet slå så sterkt til dette er helt jævlig. Beklager for denne beskjeden her, men føler meg bare helt ødelagt.. Lykke til videre jenter❤️ Håper alle når målet sitt i juli/august🥰 Vi (jeg) må ta oss en god snakk med gynekolog og jordmor når dette er overstått for å se hva de anbefaler videre. Vet ikke om jeg klarer dette en gang til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 5. januar 2022 #426 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (54 minutter siden): Hei dere! Har nettopp vært i ultralyd, og legen fant ett foster uten bankende hjerte. Jeg fikk oppmøte på sykehuset på mandag for å starte prosessen videre enten medisinsk eller kirurgisk. Jeg er helt knust, og ligger bare å gråter. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene når jeg enda føler meg gravid, og magen er såpass oppblåst at ingenting passer av klær😭 Skulle virkelig ønske at vi IKKE dro på ultralyden. For følelsen av å se den sprell levende babyen ligge å bevege seg, se fingre og det hjertet slå så sterkt til dette er helt jævlig. Beklager for denne beskjeden her, men føler meg bare helt ødelagt.. Lykke til videre jenter❤️ Håper alle når målet sitt i juli/august🥰 Vi (jeg) må ta oss en god snakk med gynekolog og jordmor når dette er overstått for å se hva de anbefaler videre. Vet ikke om jeg klarer dette en gang til.. Finner ikke ord❤️Dette er helt uforståelig. Sender masse varme klemmer❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 5. januar 2022 #427 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (1 time siden): Hei dere! Har nettopp vært i ultralyd, og legen fant ett foster uten bankende hjerte. Jeg fikk oppmøte på sykehuset på mandag for å starte prosessen videre enten medisinsk eller kirurgisk. Jeg er helt knust, og ligger bare å gråter. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene når jeg enda føler meg gravid, og magen er såpass oppblåst at ingenting passer av klær😭 Skulle virkelig ønske at vi IKKE dro på ultralyden. For følelsen av å se den sprell levende babyen ligge å bevege seg, se fingre og det hjertet slå så sterkt til dette er helt jævlig. Beklager for denne beskjeden her, men føler meg bare helt ødelagt.. Lykke til videre jenter❤️ Håper alle når målet sitt i juli/august🥰 Vi (jeg) må ta oss en god snakk med gynekolog og jordmor når dette er overstått for å se hva de anbefaler videre. Vet ikke om jeg klarer dette en gang til.. Ååå, så trist! ❤ Lykke til videre, @heiapådeia ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. januar 2022 #428 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (1 time siden): Hei dere! Har nettopp vært i ultralyd, og legen fant ett foster uten bankende hjerte. Jeg fikk oppmøte på sykehuset på mandag for å starte prosessen videre enten medisinsk eller kirurgisk. Jeg er helt knust, og ligger bare å gråter. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene når jeg enda føler meg gravid, og magen er såpass oppblåst at ingenting passer av klær😭 Skulle virkelig ønske at vi IKKE dro på ultralyden. For følelsen av å se den sprell levende babyen ligge å bevege seg, se fingre og det hjertet slå så sterkt til dette er helt jævlig. Beklager for denne beskjeden her, men føler meg bare helt ødelagt.. Lykke til videre jenter❤️ Håper alle når målet sitt i juli/august🥰 Vi (jeg) må ta oss en god snakk med gynekolog og jordmor når dette er overstått for å se hva de anbefaler videre. Vet ikke om jeg klarer dette en gang til.. å nei 😢 føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 5. januar 2022 #429 Del Skrevet 5. januar 2022 Pølsevann skrev (8 timer siden): Nå fikk jeg brun utflod 😱 Huff det er ikke noe god opplevelse❤️Mange opplever det og det trenger ikke være noe galt❤️Det går helt sikkert bra🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. januar 2022 #430 Del Skrevet 5. januar 2022 Lykkefrø skrev (6 timer siden): Det er så skremmende å oppdage blod. 😞 Har hatt flere runder med småblødninger jeg også, det er visst veldig vanlig i første trimester heldigvis. Håper det gir seg fort og at det viser seg å være helt ufarlig. ❤️ Lilletrille79 skrev (23 minutter siden): Huff det er ikke noe god opplevelse❤️Mange opplever det og det trenger ikke være noe galt❤️Det går helt sikkert bra🙏 Jeg har ikke hatt noe siden i morges og har ikke noe smerter, men puppene er plutselig ikke ømme. Men vet jo at det er vanlig, så jeg krysser fingrene for at det går bra. Er 9+1 i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 5. januar 2022 #431 Del Skrevet 5. januar 2022 Pølsevann skrev (26 minutter siden): Jeg har ikke hatt noe siden i morges og har ikke noe smerter, men puppene er plutselig ikke ømme. Men vet jo at det er vanlig, så jeg krysser fingrene for at det går bra. Er 9+1 i dag. Ja jeg krysser fingrene for deg🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 5. januar 2022 #432 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (5 timer siden): Hei dere! Har nettopp vært i ultralyd, og legen fant ett foster uten bankende hjerte. Jeg fikk oppmøte på sykehuset på mandag for å starte prosessen videre enten medisinsk eller kirurgisk. Jeg er helt knust, og ligger bare å gråter. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene når jeg enda føler meg gravid, og magen er såpass oppblåst at ingenting passer av klær😭 Skulle virkelig ønske at vi IKKE dro på ultralyden. For følelsen av å se den sprell levende babyen ligge å bevege seg, se fingre og det hjertet slå så sterkt til dette er helt jævlig. Beklager for denne beskjeden her, men føler meg bare helt ødelagt.. Lykke til videre jenter❤️ Håper alle når målet sitt i juli/august🥰 Vi (jeg) må ta oss en god snakk med gynekolog og jordmor når dette er overstått for å se hva de anbefaler videre. Vet ikke om jeg klarer dette en gang til.. Dette var ufattelig trist å høre 😢 Føler med deg! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #433 Del Skrevet 5. januar 2022 @heiapådeia Hjerte mitt blør for deg! Så forferdelig trist! Så vondt hvor fort det kan snu. Så uforståelig! 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 5. januar 2022 #434 Del Skrevet 5. januar 2022 Tusen takk for alle gode ord fra dere❤️ Heldigvis hjelper det å våre rundt de barna jeg har fra før, som en slags trøst. Men veien videre mtp ett barn til eller ikke er uviss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 5. januar 2022 #435 Del Skrevet 5. januar 2022 Gode klemmer til deg @heiapådeia❤️ ———— har vært hos legen i dag. Fått påvist hyperemesis, har for lavt blodtrykk, for høy puls, er dehydrert og mest sannsynlig også underernært. Legges inn for behandling i morgen😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 5. januar 2022 #436 Del Skrevet 5. januar 2022 tørkestativ skrev (29 minutter siden): Gode klemmer til deg @heiapådeia❤️ ———— har vært hos legen i dag. Fått påvist hyperemesis, har for lavt blodtrykk, for høy puls, er dehydrert og mest sannsynlig også underernært. Legges inn for behandling i morgen😬 Uffameg! Men det er godt du får behandling da i det minste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 5. januar 2022 #437 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (7 timer siden): Hei dere! Har nettopp vært i ultralyd, og legen fant ett foster uten bankende hjerte. Jeg fikk oppmøte på sykehuset på mandag for å starte prosessen videre enten medisinsk eller kirurgisk. Jeg er helt knust, og ligger bare å gråter. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene når jeg enda føler meg gravid, og magen er såpass oppblåst at ingenting passer av klær😭 Skulle virkelig ønske at vi IKKE dro på ultralyden. For følelsen av å se den sprell levende babyen ligge å bevege seg, se fingre og det hjertet slå så sterkt til dette er helt jævlig. Beklager for denne beskjeden her, men føler meg bare helt ødelagt.. Lykke til videre jenter❤️ Håper alle når målet sitt i juli/august🥰 Vi (jeg) må ta oss en god snakk med gynekolog og jordmor når dette er overstått for å se hva de anbefaler videre. Vet ikke om jeg klarer dette en gang til.. Uff, dette var trist å lese. Ord blir fattige. Tenker på deg ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 5. januar 2022 #438 Del Skrevet 5. januar 2022 heiapådeia skrev (9 timer siden): Hei dere! Har nettopp vært i ultralyd, og legen fant ett foster uten bankende hjerte. Jeg fikk oppmøte på sykehuset på mandag for å starte prosessen videre enten medisinsk eller kirurgisk. Jeg er helt knust, og ligger bare å gråter. Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom disse dagene når jeg enda føler meg gravid, og magen er såpass oppblåst at ingenting passer av klær😭 Skulle virkelig ønske at vi IKKE dro på ultralyden. For følelsen av å se den sprell levende babyen ligge å bevege seg, se fingre og det hjertet slå så sterkt til dette er helt jævlig. Beklager for denne beskjeden her, men føler meg bare helt ødelagt.. Lykke til videre jenter❤️ Håper alle når målet sitt i juli/august🥰 Vi (jeg) må ta oss en god snakk med gynekolog og jordmor når dette er overstått for å se hva de anbefaler videre. Vet ikke om jeg klarer dette en gang til.. ååå så utrolig trist. Sender deg mange klemmer Dette er jo skrekken for oss alle. Håper kroppen skjønner greia og får i gang prosessen ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 5. januar 2022 #439 Del Skrevet 5. januar 2022 Tusen takk igjen for så gode ord❤️ Det betyr veldig mye i denne tunge tiden.. Håper også kroppen skjønner hva som skjer, men hvis ikke blir det til sykehuset mandag for første piller og så sannsynligvis kirurgisk utskrapning noen dager etterpå.. Helt grusomt å tenke på.. Håper dere andre får ukompliserte svangerskap❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiapådeia Skrevet 5. januar 2022 #440 Del Skrevet 5. januar 2022 tørkestativ skrev (3 timer siden): Gode klemmer til deg @heiapådeia❤️ ———— har vært hos legen i dag. Fått påvist hyperemesis, har for lavt blodtrykk, for høy puls, er dehydrert og mest sannsynlig også underernært. Legges inn for behandling i morgen😬 Tusen takk❤️ Oi! Håper behandlingen hjelper og at du kanskje føler deg bedre! Lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå