Gjest heiapådeia Skrevet 21. desember 2021 #241 Del Skrevet 21. desember 2021 Lykkefrø skrev (6 timer siden): Velkommen! Og gratulerer så mye med lille i magen! Pølsevann skrev (6 timer siden): Wow! 4 barn! Du må være superwoman eller noe! Grstulerer med 4 på vei! Jeg har nok fått flate ordentlig symptom nå. Tett nese! Sist var jeg potte tett fra tidlig (husker ikke når) til fødsel. Ikke noe snørr, bare tett. Hater det! Tusen takk dere❤️ Hihi, ikke noe superwoman her nei!😀 Men med en endometriose og adenomyose så har vi valgt å få de barna vi ønsker nå imens vi kan, for livmoren blir fjernet etter nr4😊 Gleder meg til å bli kjent med dere alle!😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #242 Del Skrevet 21. desember 2021 Lykke27 skrev (1 minutt siden): Tusen takk er det noen steder vi typ har sånn termindatoer og hvem som har når ?:D Ja, i hovedinnlegget. Link her. Det aller første innlegget i tråden Oppdaterer det når det kommer noen nye inn. Veldig koselig å ha en oversikt over alle som er med i tråden. 🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke27 Skrevet 21. desember 2021 #243 Del Skrevet 21. desember 2021 Lykkefrø skrev (3 minutter siden): Ja, i hovedinnlegget. Link her. Det aller første innlegget i tråden Oppdaterer det når det kommer noen nye inn. Veldig koselig å ha en oversikt over alle som er med i tråden. 🌼 Så fint 😄 er nå 32 år( aner ikke hvor jeg fikk lykke27 fra den gang da ) og bor like ved Oslo 😄 har en sønn på snart 7 år så blir litt aldersforskjell mellom mine små håpefulle 😄 så blir fødested på ahus for min del! Mange august babyer her ser jeg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 22. desember 2021 #244 Del Skrevet 22. desember 2021 Nå har kvalmen meldt seg hos meg og. Perfekt at den kom akkurat når vi er på ferie. Munnbind er ikke min beste venn. Men er heldigvis ikke så ille som mange av dere. Det kommer og går litt. Men våkna 5 ganger i natt og var kvalm 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #245 Del Skrevet 22. desember 2021 Skal på julebesøk for å spise julekaker i dag, og selvsagt kommer kvalmen tilbake akkurat nå. 😂 Våknet med det igjen slik jeg pleide i forrige uke. Heldigvis er de fleste julekaker tørre, og tørre ting er min kvalmevenn. 🍪😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 22. desember 2021 #246 Del Skrevet 22. desember 2021 Pølsevann skrev (2 timer siden): Nå har kvalmen meldt seg hos meg og. Perfekt at den kom akkurat når vi er på ferie. Munnbind er ikke min beste venn. Men er heldigvis ikke så ille som mange av dere. Det kommer og går litt. Men våkna 5 ganger i natt og var kvalm 🤢 Huff nei gravid og munnbind hører ikke sammen. Kan fort bli svimmel av det😆 du har forresten det kuleste navnet jeg har sett her inne😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 22. desember 2021 #247 Del Skrevet 22. desember 2021 I dag er jeg 5 uker akkurat🙏😀tør nesten å begynne å håpe litt nå men leste på nett i går at med mine 42 år så har jeg altså 50% sjanse for at det skal gå bra. Det er ikke gode tall, men nå ber jeg til høyere makter🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #248 Del Skrevet 22. desember 2021 @Lilletrille79 Jeg krysser alt jeg har! Denne lille julebønna skal klore seg fast! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #249 Del Skrevet 22. desember 2021 Noen som forresten vet om lammerull og ribberull fra Gilde er ok å spise for gravide? Tror det er gjennomkokt, er det ikke det da? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 22. desember 2021 #250 Del Skrevet 22. desember 2021 Lykkefrø skrev (44 minutter siden): @Lilletrille79 Jeg krysser alt jeg har! Denne lille julebønna skal klore seg fast! ❤️ Ja det skal den🥰alle små bønner her skal det😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 22. desember 2021 #251 Del Skrevet 22. desember 2021 Lykkefrø skrev (44 minutter siden): Noen som forresten vet om lammerull og ribberull fra Gilde er ok å spise for gravide? Tror det er gjennomkokt, er det ikke det da? 🤔 Jo det må den da være😀står det ikke noe om det på pakken? Det ville vært rart om den var rå😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 22. desember 2021 #252 Del Skrevet 22. desember 2021 Syns synd på oss alle som må slite med kvalme i julen!🤢 altså, det kommer jo flere juler, så er ikke å krise å måtte stå over en, men kjipt er det jo likevel. Akkurat nå er jeg usikker på om jeg kommer meg til foreldrene mine eller om det blir en ensom julaften i sengen. En ting er i hvertfall sikkert; blir ikke noe julemat på meg i år!🤢😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 22. desember 2021 #253 Del Skrevet 22. desember 2021 Lilletrille79 skrev (4 timer siden): Huff nei gravid og munnbind hører ikke sammen. Kan fort bli svimmel av det😆 du har forresten det kuleste navnet jeg har sett her inne😂 Haha, takk Var ikke lett å komme på noe nick, så ble "se seg rundt i rommet"-metoden Lilletrille79 skrev (4 timer siden): I dag er jeg 5 uker akkurat🙏😀tør nesten å begynne å håpe litt nå men leste på nett i går at med mine 42 år så har jeg altså 50% sjanse for at det skal gå bra. Det er ikke gode tall, men nå ber jeg til høyere makter🙏 🤞 Lykkefrø skrev (3 timer siden): Noen som forresten vet om lammerull og ribberull fra Gilde er ok å spise for gravide? Tror det er gjennomkokt, er det ikke det da? 🤔 Ja, det må da være kokt... Det finnes forresten kokt salami nå, hvis salami cravingen blir for stor i løpet de neste 8 månedene. Det fantes ikke sist jeg var gravid, og jeg hadde skikkelig craving selv om jeg nesten ikke spiste salami før jeg ble gravid. Men nå kjente jeg at jeg har lyst på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #254 Del Skrevet 22. desember 2021 Lilletrille79 skrev (8 timer siden): Jo det må den da være😀står det ikke noe om det på pakken? Det ville vært rart om den var rå😀 Nei, står ikke noe på den, men det gjør det ikke på roastbiffen heller. 😵💫 Tror den er kokt, selv om den ser lovlig rød ut. 🙈 Pølsevann skrev (5 timer siden): Ja, det må da være kokt... Det finnes forresten kokt salami nå, hvis salami cravingen blir for stor i løpet de neste 8 månedene. Det fantes ikke sist jeg var gravid, og jeg hadde skikkelig craving selv om jeg nesten ikke spiste salami før jeg ble gravid. Men nå kjente jeg at jeg har lyst på igjen. Takk for tips! Har allerede skikkelig lyst på alt jeg ikke kan spise! 🤣 Typisk! Og samboeren storkoser seg med spekeskinke og roastbiff hele tiden. Blir nesten sur! 🤣 Føler meg ekstremt heldig som har matlyst nå hvert fall, den kunne jo ikke kommet tilbake på et bedre tidspunkt. Vet så mange her inne sliter veldig med kvalmen nå, og det er så stusselig spesielt nå i jula! 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 22. desember 2021 #255 Del Skrevet 22. desember 2021 Lykkefrø skrev (1 minutt siden): Nei, står ikke noe på den, men det gjør det ikke på roastbiffen heller. 😵💫 Tror den er kokt, selv om den ser lovlig rød ut. 🙈 Takk for tips! Har allerede skikkelig lyst på alt jeg ikke kan spise! 🤣 Typisk! Og samboeren storkoser seg med spekeskinke og roastbiff hele tiden. Blir nesten sur! 🤣 Føler meg ekstremt heldig som har matlyst nå hvert fall, den kunne jo ikke kommet tilbake på et bedre tidspunkt. Vet så mange her inne sliter veldig med kvalmen nå, og det er så stusselig spesielt nå i jula! 😞 Kan du ikke bare steke noen skiver i ovnen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #256 Del Skrevet 22. desember 2021 Lilletrille79 skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare steke noen skiver i ovnen😂 😂😂 Tror ikke det vil smake det samme dessverre. Men det passer fint med spekeskinke og eggerøre til sommeren også. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 22. desember 2021 #257 Del Skrevet 22. desember 2021 Lykkefrø skrev (Akkurat nå): 😂😂 Tror ikke det vil smake det samme dessverre. Men det passer fint med spekeskinke og eggerøre til sommeren også. 😍 Hehe nei det gjør nok ikke det😂jeg er også forferdelig sulten. Kvalmen har gitt seg og jeg tenker bare på mat. Var ikke sånn de to andre gangene. Hvertfall ikke så tidlig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elumi Skrevet 22. desember 2021 #258 Del Skrevet 22. desember 2021 Lykkefrø skrev (9 timer siden): Noen som forresten vet om lammerull og ribberull fra Gilde er ok å spise for gravide? Tror det er gjennomkokt, er det ikke det da? 🤔 Ja de er ok å spise, de er gjennomkokt. Her spyr jeg hele kvelden i dag og vil helst bare gråte. God jul liksom 🤢😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #259 Del Skrevet 22. desember 2021 Lilletrille79 skrev (Akkurat nå): Hehe nei det gjør nok ikke det😂jeg er også forferdelig sulten. Kvalmen har gitt seg og jeg tenker bare på mat. Var ikke sånn de to andre gangene. Hvertfall ikke så tidlig😅 Jeg har også blitt utrolig sulten. Har faktisk tatt opp lyden av magen min, for jeg har aldri hørt på maken til rumling! Vært litt mer kvalm idag, men maten hjelper definitivt! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 22. desember 2021 #260 Del Skrevet 22. desember 2021 Lykkefrø skrev (Akkurat nå): Jeg har også blitt utrolig sulten. Har faktisk tatt opp lyden av magen min, for jeg har aldri hørt på maken til rumling! Vært litt mer kvalm idag, men maten hjelper definitivt! 👍 Hehe ja her er det også mye rumling 😂kanskje det er lurt å spise ofte for å forebygge kvalme. Men sist gikk jeg ned 3 kilo fordi jeg ikke klarte å spise. Jaja det kommer vel mer kvalme utover nå regner jeg med😀har begynt å ha med mat når jeg legger meg🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå