tånegla Skrevet 22. november 2021 #101 Del Skrevet 22. november 2021 Det som plager meg nå er at jeg er sulten. Klarer ikke å spise siden magen er lite samarbeidsvillig. Så her ligger jeg på sofaen og vet at jeg MÅ hente ut næringsdrikker på apoteket. De smaker bæsj, men nå er vekta så lav at jeg må….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 23. november 2021 #102 Del Skrevet 23. november 2021 Akkurat nå. Hadde tenkt å vaske vinduer i dag, men det er kaldt og tåkete ute. Skulle vasket dem i går, da det var sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #103 Del Skrevet 23. november 2021 at håret mitt er så FLOKETE og må bruke masse tid på å kjemme det ut. Anonymkode: d1fc3...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #104 Del Skrevet 24. november 2021 At jeg har fått helt bakterie fobier under pandemien. Har utviklet en slags tvangstanke med overdreven vasking av hender, og sprite alt i huset etter hvert besøk. Vasker meg så overdrevent at jeg har fått sår på hendene mine, og jeg klarer bare ikke å kvitte meg med denne fobien. Anonymkode: 4e545...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #105 Del Skrevet 24. november 2021 Sjokk over et mulig drap i lille byen min. Anonymkode: 28c65...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #106 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 23.53): Hva med skaffe deg jobb? Ingen blir rik på trygd. Man må nok jobbe du. Anonymkode: 85c02...c9b hva er poenget med denne kommentaren? Tror du folk velger en situasjon lik denne? Det blir som å fortelle noen at de kan bare slutte å ha en brukket fot. Her snakker ikke vedkommende om å være rik, men at det er utrolig tøft økonomisk, noe trygd kan være. Ser du ikke selv hvor lite behjelpelig du er? Anonymkode: 04633...88c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #107 Del Skrevet 25. november 2021 Rakk å ha på babyen de nye fine klærne i ti minutter før han gulpa opp alt han hadde spist 🥵 vet babyer gulper, men come ooon… Anonymkode: 39b6d...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #108 Del Skrevet 25. november 2021 Menssmerter og blødninger fra helvette😡 Anonymkode: e0e11...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #109 Del Skrevet 25. november 2021 Jeg hater denne årstiden. Det eneste positive og noe å glede seg over er at jeg har bursdag og jula. Hadde det ikke vært for jula hadde jeg vært helt miserabel.. Det er mørkt store deler av dagen: mørkt frem til ca kl 8, og mørkt fra kl 16, det er iskaldt, masse regn og vind, det er helt grått og sørgelig ute. Kjenner jeg blir skikkelig tung i hodet, orker ikke gjøre mer enn jeg må. Hjelper ikke så veldig at jeg enda er i sorg etter et familiemedlem døde tidligere i høst. Anonymkode: 1a85d...781 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #110 Del Skrevet 25. november 2021 At jeg er forkjølet, og må gå dobbelvakter på jobb hele helgen fordi vi er så underbemannet og ledelsen har bestemt at forkjølelse ikke er god nok grunn til å være hjemme så lenge jeg har negativ coronatest. Dette til tross for at jeg jobber i et omsorgsyrke og har tett kontakt med beboere.. Er så utslitt at jeg er kvalm, sliter med nattesøvn og hodepine. Orker snart ikke mer av denne jobben. Anonymkode: 894e7...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 25. november 2021 #111 Del Skrevet 25. november 2021 Agurken på brødskiven min er for tykk og hard. 🙄😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeverMore Skrevet 25. november 2021 #112 Del Skrevet 25. november 2021 Plages med masteroppgaven min. Eller rettere sagt..det faktum at jeg er litt for god på prokrastinering og som alltid blir sittende og niskrive dagene før noe skal leveres inn. Jeg VET bedre, og har kun meg sjøl å skylde på. Og det plager meg😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfin82 Skrevet 25. november 2021 #113 Del Skrevet 25. november 2021 At folk ikke tar hensyn på jobb i forhold til støy. Folk nærmest roper og gaper over hverandre mens andre prøver å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #114 Del Skrevet 25. november 2021 det plager meg at jeg ikke har jobb det plager meg at jeg nesten ikke har penger det plager meg at jeg må bo hjemme det plager meg at jeg tror foreldrene mine er manipulerende, men det kan jeg selvsagt ikke snakke med dem om det plager meg at energidrikken min er 500ml istedenfor 250 eller 330, fordi 500ml er for mye for den er egentlig ikke veldig god ❤️ det plager meg at jeg sitter og venter på at noen kanskje ringer og sier jeg kan jobbe idag, og jeg får ikke til å gjøre noen ting før jeg er sikker på at jeg ikke blir ringt... Anonymkode: 7f599...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 25. november 2021 #115 Del Skrevet 25. november 2021 (endret) Det plager meg at jeg er kronisk syk og går glipp av store deler av livet og hverdagen. Skulle så gjerne deltatt mer, gjort mer. Spesielt nå mot jula er det sårt. Endret 25. november 2021 av Navani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #116 Del Skrevet 25. november 2021 Jeg har siden i sommer hatt en liten eksistensiell krise, og jeg kjenner på et vemod over tiden som går så fort og det å bli eldre. Spesielt de siste 3 årene har gått så fort at jeg knapt har rukket å blunke, og jeg har i tillegg slitt med angst over en lengre periode som jeg føler har stjålet tid og energi fra meg. 10 år siden føles som både et kort øyeblikk siden, og veldig lenge siden. Alt var så annerledes. Da levde den tanten, da var vi alltid i dét juleselskapet. Mormor levde fremdels, jeg husker hvordan det luktet i leiligheten. Nå er den solgt. Vi dro alltid "dit" og gjorde "sånn". Hvor ble det av? Sånne ting kan jeg tenke på. Og at jeg er ufrivillig barnløs da, men det prøver vi å gjøre noe med og jeg har fremdeles håp 💕 Anonymkode: 265db...fc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #117 Del Skrevet 25. november 2021 Folk som ikke hoster inn i albuen At myndighetene ikke tar den stigende smitter på alvor og innfører nye tiltak At man ikke kan spise hva man vil uten å legge på seg Anonymkode: 5e8e9...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 25. november 2021 #118 Del Skrevet 25. november 2021 tranedatter skrev (På 18.11.2021 den 15.57): Venter på svar om jeg har fått potensiell drømme jobb eller ikke! Lei av å være hjemme! Bare sover fordi det er så kjedelig! Riktignok frivillig arbeidsløs akkurat nå, fordi jeg sluttet i jobben før ny jobb på plass pga visse omstentigheter, som ekstrem misstrivsel på forrige jobb. Behøvde komme meg til hektene fysisk og psykisk. åja, lengter til vår! ..jeg fikk den ikke. Viser seg at det jeg trodde var gode referenser, ikke var det. De har forsøkt i høst og få meg til å komme tilbake på gamlejobben, men gir alikavel mindre god referense. Surt sa reven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #119 Del Skrevet 25. november 2021 Det plager meg at når jeg sier nei til noe så skal alltid noen visse personer prøve å overtale meg, å tvinge meg til ting jeg ikke vil. og spille på samvittigheten. De kan mase på meg i en time til jeg sier ja. Hvorfor må jeg alltid gjøre som de vil, men når de ikke vil noe, nei da skal alt være greit, og da er det bare sånn. Jeg blir aldri fortstått eller respektert. Problemet mitt er at jeg er for snill og jeg hater å ha dårlig samvittighet. Anonymkode: 4e545...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 26. november 2021 #120 Del Skrevet 26. november 2021 tranedatter skrev (12 timer siden): ..jeg fikk den ikke. Viser seg at det jeg trodde var gode referenser, ikke var det. De har forsøkt i høst og få meg til å komme tilbake på gamlejobben, men gir alikavel mindre god referense. Surt sa reven! Da syntes jeg at du skal oppgi meg som referanse, så skal jeg gi deg glimrende skussmål 😄 Ingen som sier at det MÅ være tidligere arbeidsplass som skal være referanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå