Gå til innhold

Dagbok


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

oi - jeg har jo gått glipp av bursdagen din!! *skjemmest*

Gratulerer så mye med dagen i går!

Selv ligger jeg litt forran dere unge her... men jeg rekker da å få småtten før jeg runder 30, noe som er en fin prestasjon synes jeg ;)

Tydelig at du er ekte Bergenser ja, som traver ut i regnværet. Selv foretrekker jeg å være inne når det regner, noe som fører til at jeg er mye sofasliter. Hm.. :ler::sjenert:

Ha en fin helg (dersom jeg ikke sniker meg innom i morgen også)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Det var det.

Var hos legen i dag på ekstrakontroll som ble bestemt på første kontroll. Uttrykte min bekymring for om det var liv, for jeg har følt en stund at det ikke har vært noen inni der. Fortalte om den brune utfloden jeg hadde på bursdagen, og om kvalmen som forsvant så brått. Hun tilbød dopplerundersøkelse for å høre etter fosterlyd for å berolige meg. jeg Takket ja, men hun fant ingen. Jeg begynte å grine og var veldig urolig, så hun henviste meg til UL og overdrev utflodhistorien for å få det til.

Så i ettermiddag var vi på UL på gyn på sykehuset. Legen syntes det var dårlige tegn med manglende ømhet i brystene, brun utflod og kvalme som forsvant brått. GU viste blod og for liten livmor i forhold til å være i uke 11. Jeg brøt helt sammen der jeg lå. Ultralyd viste et foster i 8. uke, ingen hjerteslag, ingen bevegelse.

Det er helt jævlig. Helt jævig. Vi er helt knust. Ha avtalt at vi skal la naturen støte det ut, da det er så smått i gang, men at jeg når som helst kan henvende meg for å få utskrapning dersom jeg ikke orker mer. Og unaset skal jeg på en kontroll om 12-14 dager.

Dette er det jævligste jeg har vært med på noensinne...

Lykke til til dere andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine::grine::grine::tristbla::tristbla::tristbla:

Å kjæreste huldravennen vår. :klem:

Aner ikke hva jeg skal si i en sånn stund, for nå gråter jeg også. Ord blir fattige. Noe så urettferdig.

Sender mange, gode og varme klemmer til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Det var jo ikke slik det skulle gå... Dette var ufattelig trist å lese Huldravennen - du som gikk med et lite mirakel i magen...

Ord blir for fattige...

:troest:

Jeg tenker på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Huldra!

Ord blir fattige.

Jeg vet noe om hvor jævlig du har det nå. Men det hjelper så lite... Jeg skulle ønske du kunne ha slippet å gå gjennom det du gjør.

Håper dere klarer å se framover om en stund. Men nå skal dere få lov til å være lei dere, sørge og være forbanna...

Klemmer fra Xavia :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Har helt gåsehud vennen.....Noe så forjævlig!!!

Ufattelig trist..og UTROLIG urettferdig!! Ingen ord som trøster noe nå, så jeg sier ikke annet enn at jeg tenker masse på deg kjære huldra! :troest:

God, varm :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Jeg bare griner og griner...

Stod opp for en liten stund siden, for jeg våknet og måtte på do. Og alt kom over meg. Sambo sover, har ike hjerte til å vekke han, vi har slitt med å sove i natt begge to. Så jeg måtte inn her, ikke så mange jeg kan inge en tidlig lørdagsmorgen..

Det er så urettferdig! Jeg kan ikke forstå det. Vi gledet oss sånn..

Nå angrer jeg så sinnsykt på alle de som vet om det, for nå må alle de få vite dette også. Faen. Vi er enige om at neste gang skal ingen få vite det før det er sikkert.

For det blir en neste gang. Vi skal prøve igjen. Vi er enige om å preøve igjen når kroppen min er i gjenge etter dette. La ting gå sin gang, prøve uten å prøve liksom. Og kanskje kontakte andrologisk senter igjen og be om Pergo til sambo.

Vi vet at jeg kan bli gravid. Vi vet at vi kan lage barn sammen hjemme i sengen, og har mest lyst å få det til en gang til. Uansett venter vi fortsatt på Porsgrunn, er glad for at vi ikke har satt oss av venteliste. Men vi vil helst klare det selv.

Litt vondt i magen, akurat som på dag tre av en mens, men ingen blødning. Enda. Men har mest lyst at det skal skje sånn. Vil ikke på utskrapning..

Jeg visste dtete inni meg, det er veldig rart. Jegvisste uten å ite det at det var noe galt. Jeg hadde den følelsen, det var noe som ike stemte. Og den følelsen har vært der i to uker, altså fra en liten uke etter det har skjedd.

Nå ser jeg inegnting av hva jeg skriver..

Hvordan skal jeg komme meg ogjennom dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti rakkern :grine: hvor urettferdig livet kan være :sur:

Kjære Hulderjenta, jeg synes så ufattelig synd i deg :troest: Har ikke ord...... :tristbla: HELT FOR JÆVELIG!

Støtter meg til Xavia sine ord om at nå skal dere få lov til å sørge og være forbanna. Flott at du klarer å grine. Det "positive" oppe i det hele er jo at dere vet at dere kan bli gravide i senga selv. Men fytti rakkern.....

Sender over mange varme tanker Hulderjenta!!

Tenker på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Det er så flott at dere klarer å være positive midt oppi dette her. Kjempebra! Det er vel det lyset i enden av tunnelen, som får oss gjennom slike opplevelser. Som du sier, dere kan bli gravide. Du skal se at lykken smiler til deg igjen Hulderjenta.

Har du fått tabeletter som skal hjelpe kroppen med å gjøre jobben sin?

Tenker masse på deg!

Xavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Hulderjenta. Dette var jo ikke planen! Jeg har det så vondt på deres vegne :grine: Tenker på dere og på hva dere går gjennom nå. Har ikke ord.

Men husk å snakke sammen, fortsett å vær nær hverandre. Og tillatt dere selv å sørge.

Vi er mange som gråter med dere :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå.... Kjære Huldra!

Så forferdelig! Det er skikkelig urettferdig. STakkars dere....Jeg har tårer i øynene og har ingen trøstende ord. Det er liksom ingenting å si. :grine:

Men en stor :troest: kan jeg gi. Skulle ønske jeg kunne være der IRL og :troest:

Kjære, stakkars Huldra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...