Gå til innhold

Dagbok


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Var innom her tidligere og skrev et laaaangt innlegg, men så klikket modemet og nettilkoblingen forsvant. Grrr! Orker ikke skrive omattatt det samme, så jeg gir bare en stor klem til dere som har vært innom og sier takk for oppmuntrende og koselige innlegg! :klem: Ikke kjøpt oss bil enda nei, har god tid og driver mest og sonderer terrenget eller hva det heter :)

I morges ble jeg livredd da jeg tørket meg på do, for det kom lysebrun utflod.. Lysebrun utflod er i og for seg ikke farlig, men panikken komemr likevel... Men uansett ikke kommet noe mer etterpå, og tror det bare er rester etter sår slimhinne når vi hadde :humpe: i går. Er så utrolig sårt inni der, det brenner når vi :humpe: Skal det være sånn...? :sjenert:

Ellers så har jeg bursdag i dag! :danse: Ti år siden jeg ble myndig! :overrasket: Sambo er på skolen lenge i dag, og når når han kommer overtar jeg bilen og kjører rett på ridekurset mitt, men så blir det biffmiddag i kveld. :sikle: Vi bakte kake sammen i går kveld, så det blir litt bursdagsfeiring. :gratulerer: Tenk, neste bursdag har jeg en liten tass i armene! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA FOR DEG

:bursdag:

Håper du får en strålende fin dag!

:blomst:

---

P.S.

Det er veldig vanlig for gravide å ha ekstra såre slimhimmer i sjeden, og antakelig er det bare blod fra dette etter sex. Brunt blod/slim er forøvrig gammelt blod, og det er nok ingen fare skal du se. Er det noen trøst er jeg ikke akkurat noen sex-maskin selv om dagen, og nei - det er ikke like godt fortiden heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen, vennen. :klem:

:sjenert: Og for at du holder liv i mine lite brukte dagbok for tiden...

Jeg fikk jo blødninger (med det var ikke brunt, men mørkerødt...) med Andreas.

Nå har han blitt 2 år. :grine2:

Det kan jo være noe med pergotimen å gjøre kanskje...?

Jeg hadde pergofri måneden jeg ble gravid, men gynekologen så en tom fostersekk - så det var sikkert litt igjen etter pergoen likevell.

Jeg bare vet at dette går helt fint! :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Gratulerer med dagen! :klem:

Håper slimhinnene kommer i lage igjen etterhvert. Det hørtes ikke noe godt ut. :tristbla:

Ha en kjempekoselig kveld sammen med din kjære! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:gratulerer: Gratulerer med dagen! :gratulerer:

Jeg er fortsatt bare ungpiken når småen melder sin ankomst, jeg da, men knappe to måneder etter joiner jeg dere i tjueåtteårsklubben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen Huldra! :bursdag::flagg::gave:

Den brune utfloden kommer sikkert pga såre slimhinner, som er ekstra følsomme ved sex. Jeg husker jeg hadde det sånn jeg også, litt senere i svangerskapet riktignok! Men det er ikke farlig å ha sex, selv om man ikke alltid har så lyst under svangerskapet da. Her har lysten dratt sin kos for en stund føles det som! :rodme:

God natt bursdagsbarnet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for gratulasjoner! :bukke: Hadde en veldig fin dag i går! Kjedet meg litt på formiddagen, men resten av dagen var veldig gøy! God middag, skeiet ut med cola til og med. Og kake! Fikk noen gaver også, fikk digitalkamera av min kjære, men det fant jeg jo for lenge siden ;) Men han hadde også kjøpt nyeste Katie Melua-CDen til meg, og den ble jeg glad for. Nydelig musikk! Fikk også genser av et vennepar som kom i posten (pakken altså) og blomst av naboen. :) Og mange telefoner og sms'er. :) Og når jeg skal hjem om to uker venter det visst noen forsinkede presanger har jeg fått høre.

I dag er det en måned til julaften!! Uæææ! De fleste presangene er i boks eller under planlegging. Hadde et DVD-raid på platekompaniet.no hin dagen hvor jeg kjøpte flere julepresanger. Bla Brødrene Dahl & professor Drøvvel-serien til nevøen min på 8 år, Creature Comfort-serien fra NRK2 og ÅPen POst-serie til min bror&konen, og en skrekkfilm til min skrekkfilmelskende venninne. 99kr stykk, ikke dyrt det! Men veldig gøy å få! :) Kjøpte en Creature Comfort til oss også jeg, den er bare så utrolig søt!!! :ler2:

I morgen skal jeg på kontroll hos legen igjen, en ekstra sjekk i forhold til stoffskiftet og formen min. Ingen time i posten fra spesialisten enda. Synes det har tatt litt tid nå... Men jeg synes at stoffskiftet virker mer stabilet nå. Mindre hertebank enn før, men kjenenr det hver kveld når jeg har lagt meg, så det er der gjerne om dagen uten at jeg legger merke til det også..

I dag er det regn og tåke og grått og gammel snø/is på bakken. Men jeg skal snart ta på meg regnjakke og regnbukse og støvler og gå meg en tur. Dablir jeg alene i verden ;) Folk her er ikke ute når det regner! :tunge1: Men jeg er bergenser jeg! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi østlendinger er mer glad i snø, og -10 grader vi vet du..... Det koseligste er å pakke seg inn i det en har av klær (ser ut som en snømann) når det er -30 og gå seg en tur. Alle lyder blir så forsterka, og dessuten er det knallblå himmel og sol!!!!! Og når en kommer inn igjen så fyrer en på peisen og drikker kakao :sikle: . Det er koselig det! Pleier som regel å være slik i romjula her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Alle lyder blir så forsterka, og dessuten er det knallblå himmel og sol!!!!! Og når en kommer inn igjen så fyrer en på peisen og drikker kakao :sikle: . Det er koselig det! Pleier som regel å være slik i romjula her.

Det gleder jeg meg til! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine gaver du har fått!! Og så morsomt at flere venter på deg!

Pakker er kos da!!!! Er så veldig glad i bursdag og pakker jeg......... :sjenert:

Noe som minner meg på at jeg må oppdatere julegavelisten min! Slik at jeg vet hvem jeg har igjen!

Lite snø der også? Her var det noen cm,så kom det dunderregn og vips er det grønt og fint igjen! Helt ok for meg hvis ikke snøen kommer før 22.des!

Ha en fin dag og ei god helg! Og lykke til på kontroll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...