Gå til innhold

Dagbok


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Glemte å si at jeg har vært på BHshopping i dag! Bruker til vanlig 75C og har store problemer med å finne BH som passer, for jeg har to helt forskjellige pupper... :rodme: Nå har de vokst sånn, at de omtrent velter ut av BHene mine.. Så jeg måtte finne ut hvilken str som passer, og hadde tenkt å kjøpe meg et par stykekr. Men det var ikke lett!

PÅ HM passet 80D :overrasket::overrasket: Men kjøpte ikke for de hadde ingen som var behagelige/fine. Den eneste som var ok var av et "skarpt", kløende stoff.

Så jeg har kjøpt meg veske i dag i stedenfor! :ler2: Så får jeg vente litt til før jeg finenr meg nye BHer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta
Du får putte puppene i veska hvis det kniper!  :ler2:

God helg!

:hoho: :hoho: :grine2: :grine2: :hoho: :hoho:

Ja, det var vel lite sammenheng i kjøpet mitt i forhold til det jeg skulle ha! Men jeg fant altså en DRITKUL veske på HM i stedenfor. ;)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei, Mrs Potter! Jeg har en fin helg, ja! :klem: Og dagen i dag har vært uten kvalme i motsetning til de siste dagene :tommelsmil:

Har gått en liten tur i dag, deilig. :) Kjente jeg hadde mye energi i meg, og jeg gikk i raskt tempo. Har sittet inne i flere dager, i hvertfall hva tur angår, og jeg har dårlig samvittighet.. Men kvalme og svimmelhet gir liksom ikke lyst til turgåing...

Og så er det farsdag i dag, og jeg har bakt farsdagskake til den kommende pappa Huldermannen :hjerte: som vi snart skal spise. Vi har en studiekompis av sambo på middagsbesøk, og har akkurat spist middag. De er ute og røyker, dvs gjesten røyker mens sambo bare lufter seg. Nå har han vært røykfri i to uker!!! Er så stolt av ham, han har aldri prøvd å kutte ut røyken før han, og så går det så bra! :klappe:

Ja, jeg er vel litt småavhengig som stikker på KG når de andre er ute :rodme: men har ikke vært på nett i dag, men maskinen stod på så da måtte jeg inn å titte litt... :sjenert:

9+6 i dag! Ti uker i morgen! Da skal jeg ta nytt magebilde! :) En del livmormurring i dag og de siste par dagene.

Har det veldig bra i dag! :smilbla: Deilig det, etter mange mange ugge-dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Ååååja, det var det du mente med fettmage ja!! Litt treig i toppetasjen jeg...!

Men blir spennende med nytt magebilde! Er så koselig å se!

Så fint at dere har hatt ei bra helg! Å SÅ søtt med farsdagskake da :grine2:

Det hørtes værtfall koselig ut! (Skytte har sklidd helt ut og spiser det meste for tiden.... :sjenert: ) Sa til sambo i helga når jeg var så trøtt, at jeg blir skikkelig sur hvis jeg får tanta denne mnd også. For da er jeg både rund og trett til ingen nytte :ler: Er liksom bedre å være sånt pga noe bra! Leter ikke etter unskyldninger jeg nei...Neida! Hehe!

Ha ei strålende kvalmefri uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja pupper er til besvær når man blir gravid. :ler: Jeg har også 2 ulike, og spratt opp fra 75B til hele 90E når jeg gikk med lillemor......

Så kan du jo glede deg til noe da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Pi@: :klem: Kjekt å få hoppende gla' besøk av deg! :hoppe:

Skytte: Ja det var det jeg mente :Nikke: Klart vi måtte ha farsdagskake! Huldermannen fikk stjerner i øynene da han fikkk vite hva jeg bakte! :)

Pondusa: Det var en del størresler.. Jøye meg... Håper ikke jeg vokser like mye! :ler2: Kjekt å se deg her inne! :klem: Alt for sjelden jeg er hos deg, blir litt opphengt i gravide/prøvergjengen her... Og når folk forsvinenr til vanlig forum så blir det sjeldnere.. Men i dag skal jeg inn og titte og finne ut hvordan du har det! Håper du har det helt topp! :klem:

10+0 i dag! :danse:

Nytt magebilde: Magebilde

Jeg har tatt av..! :overrasket: Tok bilde sist uke også, og hadde myk magebul, men offentliggjorde det ikke her. Men i dag er jeg jo tynnere enn for to uker siden..! :tristbla: Bra jeg snart skal til endokrinolog.. Ikke fått time enda. Spiser og spiser, men jeg blir jo ikke større.. Men livmoren er uansett ikke så stor enda, så det trenger ikke vises så veldig.. Uff. Vil ha mage. Vil vokse og se at alt er som det skal være.. :( Pussig, for jeg føler meg rundere enn bildene tilsier. Og o kvelden har jeg alltid utstående mage, for da er tarmene oppblåst. Så om kvelden føler jeg meg gravid! :) Men om morgenen er magen så liten... Legger visst på meg i puppene i steden ;) Jaja, magen kommer vel når den skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

I går kveld trodde jeg det skulle klikke fullstendig for meg... Vet ikke om jeg har lyst å skrive det her en gang, men jeg hadde et raseriutbrudd av en annen verden. Har aldri opplevd det før. Aldri.. Ble redd for meg selv... Aner ikke hvor sinnet kom fra en gang.

Håper det er hormonene for å si det sånn.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiin mage du har Huldra! :grine2:

Det vokser og gror ser jeg! :)

Det med puppene kjenner jeg godt igjen fra sist gang, økte vel et par størrelser mens jeg var gravid, og gjett om de ble gigasvære etter fødselen da! De amme-BH´ene jeg hadde kjøpt inn på forhånd var jo alt for små! :overrasket:

Huff, ikke noe gøy med sånne raseriutbrudd!

Det er nok hormonene som raser i kroppen din Huldra... av og til kjente jeg ikke meg selv igjen som gravid. Ikke bare med sinne, men med sånne totalt irrasjonelle småting.

Håpr du får en bedre dag i dag! :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert hormoner vennen min - enkelte mennesker forandrer jo nesten personlighet når de blir gravide jo! Det går nok over skal du se.

Det der med puppene misunner jeg de fleste gravide altså! Jeg gledet meg sånn til å endelig få litt pupper jeg også de gangene jeg har vært gravid , men neida, ikke noe Dolly Parton hos meg nei! :sur: De var egentlig ganske så vanlige de, også når jeg ammet (og det gjør jeg jo ennå).Men de ble jo tyngre da så jeg var flink å bruke gode støttende bhèr. fant noen fine på Cubus husker jeg!

Men ellers får du gjøre som noen foreslo over her - putte de i den nye veska :ler::ler:

Fin mage du har vennen!

Ønsker deg en kjempefin dag - hormoner tiltross :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hulderjenta.

Var innom for å se at alt var bra!!! Det er vel tidlig å bekymre seg for at du ikke har mage enda (og jeg synes dessuten at det ser ut som om det er endel forskjell uke 4 og uke 10-bildene)! :)

Håper det går bra med spiren!

Hvis du drar til Oslo innimellom, anbefaler jeg BH-butikken La Lina på Sankthanshaugen. De har BHer de fleste størrelser. (fra 60-110 og cup A-JJ eller noe sånt) Advarsel: Det er dyrt, altså. Men de har utrolig mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Håper dagen din i dag er litt bedre! :klem:

Ikke noe særlig å ikkje kjenne igjen seg selv fordi hormonene gjør en helt ustabil!

Litt off-topic:

Nå kom jeg på noe morsomt!

Jeg tok en gang et syntakskurs i lingvistikk på Blindern. Hadde et spørsmål om hvordan man skulle analysere ordet som i en setning, hvorpå foreleseren svarte:

- Ja. Altså. "Som" kan være så mangt. La oss ta et eksempel: "Pillene gjorde ham til et monster."

Hva i huleste er det som foregår i fantasien til en foreleser når det er den første og beste eksempelsetningen han kommer opp med? :ler:

Synes magen din så super ut, jeg!

Tror ikke det er nødvendig å bekymre seg for at du ikke har så veldig synlig mage enda. Tror det er vanligere at den lar vente på seg i enda noen uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage!! Bare vent,plutselig kommer den sprettende ut!

:ler: Var så bra kommentar den med puppene i veska! Ser det for meg! Du kommer trippende i byen med veska full av pupper når du skal lete etter penger f.eks!

Nå må jeg male før sambo kommer og sliter meg i ørene ;)

Ha en fin mandagskveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

La Traviata: Takk fro koselig hilsen! :klem: Betryggende å høre at du kjenner igjen det å ikke kjenne seg selv igjen... :sjenert:

Charmina: Bra at du også kjenner igjen hormonutbrudd... Betryggende! :klem: Ja, jeg får putte dem i vesken, særlig siden så mange så varmt foreslår det! :ler2:

Det er vel tidlig å bekymre seg for at du ikke har mage enda (og jeg synes dessuten at det ser ut som om det er endel forskjell uke 4 og uke 10-bildene)! :)

Miiip: :klø: Jeg har da ikke tatt uke 4 bilder..? Har kun bilde fra uke 8 og uke 10 jeg... Tror du må blande meg med en annen! ;)

Jeg vet det er alt for tidlig å bekymre seg for manglende mage, for livmoren ligger godt inni bekkenet enda. Det jeg egentlig bekymrer meg for er om jeg går ned i vekt.. At min lille nyankomne fettmage (som Skytte reagerte sånn på ;) ) forsvinner til tross for høyt matinntak... Men det får jeg uansett vite på neste kontroll.

Rognebær: Litt av en setning ja! :ler2: En som har erfaring med noen rare medisiner kanskje? Eller en i nærmeste omgangskrets som har brukt medisiner som har forandret ham? Merkelig eksempel! Og til og med uten "som"! ;) Stoooor klem til deg! :klem:

Skytte: "Nei, jeg har ikke tre kroner... ...men tar du litt pupp i stedet..?" :ler2:

Zzzz... Trøtt i dag... Skal snart bake horn! Skikelige horn med valmuefrø på! Gleder meg! Har endelig begynt å like brødmat igjen, etter ikke å ha orket brød i flere uker... Vis meg et brød og jeg brekker meg, liksom... Knekkebrød har vært tingen. Og rundstykker. Lyse.... Men nå smaker kneipbrødet endelig noenlunde godt igjen! :klappe: Og maten fra kjøleskapet byr meg ikke imot lenger. :danse:

Men jeg brakk meg senest nå i morges mens jeg laget frokost, fro jeg var så sulten og helt tom i magen. Men bare en gang, og ingen kvalme. :)

Skummelt vær hjemme i Bergen i går, så på TV.. Hus som raste sammen i bydelen min... En som omkom, helt grusomt..

Apropos Bergen så skal jeg ha meg en tur hjem i desember! :danse: Gleeeeeder meg!!!!! Det blir bare meg (og spiren) som drar, for sambo skal lese til eksamen, stakkar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen!

Magen min kom ikke før i 4 mnd den - jeg ante jo ikke at jeg var gravid engang! Men når jeg fikk vite det kom magen som en kule :ler::ler::ler:

Med Henrik så det ikke ut som jeg var gravid før jeg var 6 mnd på vei!

Så den kommer nok skal du se. Og du har jo en veldig søt mage da så den blir nok fin den der ;)

Jeg ler ennå av de puppene i veska jeg :ler:

Ha en fin dag vennen!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miiip: :klø: Jeg har da ikke tatt uke 4 bilder..? Har kun bilde fra uke 8 og uke 10 jeg... Tror du må blande meg med en annen! ;)

Ojda!!! Hehe, ja, da har jeg nok plutselig havna inn på noen andres magebilder. :overrasket: Beklager feiltakelsen...

Apropos å legge på seg på puppene, så var det en kommentar om det i bladet Gravid (nov/des-nummeret). Jeg kjøpte både Gravid og Henne siden jeg er sjuk og skal være hjemme noen dager... :sjenert: Men altså: den kommentaren. Hun som skreiv hadde fått spørsmålet fra en kollega: "Hvor har du gjort av den ungen, har du gjemt den i puppene?" :ler::hoho: Hun hadde også vokst mye mer der oppe enn lenger ned...

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg ser for meg Huldra vår som vandrer rundt med de stadig voksende puppene godt plassert i den nye kule vesken fra H&M!!!! :ler::ler: Klarer ikke å slutte å le...er nok bittelitt overtrøtt også så du får ha meg unnskyldt vennen!!! :sjenert::ler:

Du, jeg kjenner meg bare såååå godt igjen i de hormonelle berg-og-dalbane turene som graviditeten medfører...Jeg begynte jo som kjent allerede etter første pergokur med disse fornøyelige opp og nedturene!! :grine::ler: Det er forferdelig mens det står på, for du klarer liksom ikke å kontrollere det! En skikkelig utadæsjælopplevelse!!! En blir litt flat i etterkant..men ærlig talt! Det skjer så mye inni kroppen din akkurat nå, at det der er det minste omverdenen bør tåle!! :Nikke:

Har du fått snø da Huldra? Her laver det ned nemlig! Var skikkelig yeti jeg etter å ha gått hjem fra jobben i dag! (har bare 50 meter å gå.... :sjarmor: )

Håper det ligger litt jeg da..for det er så herlig med snø!!!!!

Tenk at du har passert 10 uker allerede! Tiden raser avgårde! Bare et par igjen nå så er de første 12 unnagjort!!!!! Herlig!!

Ha en flott dag Huldervennen!!

:kyss: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å magen kommer når den skal, og nusserligt magebilde.

Selv "sliter" jeg med å bli kvitt min mage-hun vil jo ikke komme ut.

Takk for hilsener i dagboka mi. :klem:

Kos deg med den nye bh-æææææææ veska di :ler:

Endret av Lisemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...