Gå til innhold

Dagbok


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Første magebilde, tatt i går: Magebilde

Ikke akkurat så fin truse (ikke le....), men det var ikke poenget heller... :rodme: Ikke så mye mage, har som nevnt fått fettet tilbake på magen... :sjenert: Men merker det så smått på buksene mine, må alltid åpne når jeg har spist.. :sjenert: Mage-mage, fett, oppblåsthet - samma kan det være - det er uansett graviditeten som gjør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare trusene er gode ;)

Mine har strikken røket på de som er mest behagelige nå. (skal snart i søpla etter å ha gjort sin misjon og vell så det)

Ha en god dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Vi fortalte det også i går - til min mamma!

Jeg skjønner godt den følelsen av å grue seg... Jeg var litt skjelven selv også - men mest etter at jeg hadde sagt det. Så BRA at de ble glade alle sammen! Tipper mammaen din fikser sin nye identitet veldig bra - hun har jo litt tilvenningstid! ;)

Og igjen: Du er SUPERFLINK som har slutta å røyke! STÅ PÅ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt mage du har vennen , og tenk at det ligger en fantastisk liten spire inni der som snart blir verdens skjønneste lille Hulderbaby :hjerter_rundt:

Det er jo bare helt fantastisk å tenke på!

Og jeg sier det jeg også - det er en stor prestasjon å bare legge vekk røyken sånn med en gang man blir gravid - jeg er sååååå stolt av deg altså! Du fortjener jo masse masse skryt for det! Og mannen også om han gjør det samme. ;)

Ukene går fort nå. Jeg ser fram til dere skal på den første ultralyden jeg! Har dere tenkt å få vite om det er en liten :babygutt: eller :babyjente: som ligger inni der?

Eller kanskje det er en :babygutt::babyjente: kombinasjon :sjarmor:

Det hadde vært noe det!!!

Kos deg med magen vennen, og nyt denne tiden.

jeg er så glad på dine vegne.

Kjempeklem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsener Mrs Potter, Xavia, Lisemor, Rognebær, Orkideen, Meta og Charmina! :blomst:

Tror nok bulen min er mest fett og oppblåsthet foreløpig, men som sagt er det jo graviditeten som gjør det, om ikke det er spiren som vises helt enda. Men jeg gleder meg til magen vokser! Sambo og. Han stryker meg over magen og sier at magen må skynde seg å vokse! Han er så god :hjerter:

I dag er jeg 8+3. Det går langsomt fremover! Har ikke vært kvalm i dag, og kom meg dermed på jobb. Har hatt en del sporadisk fravær nå pga kvalme, og har blitt anbefalt full sykmelding fordi arbeidet mitt ikke kan tilrettelegges på noen måte. :roll: Helt håpløst.. Skal ta det opp med legen min på onsdag, når jeg skal på første kontroll. :)

Sambo har sin 4 røykfrie dag i dag! :klappe:

Jeg har straks 4-ukersjubileum! :klappe:

Fikk en panikktanke i dag, bare et kort øyeblikk før den forsvant - nå er det for seint å snu! Jeg aner ingenting om hva svangerskapet bringer, men at jeg må igjennom det er det eneste sikre. (Så sant jeg er så heldig at det varer helt til fødselen). Begynte å tenke på alt det ubehaget jeg har følt til nå, og frykter sure oppstøt og halsbrann og bekkenløsning og alt mulig. Og hvis det blir sånn så kan jeg ikke rømme! Kan ikke bare ta en pause, dette må gjennomføres!

Men panikken forsvant veldig fort, så ikke misforstå meg. :) Jeg har ønsket meg dette så lenge, og jeg synes det er utrolig spennende å få oppleve det. Gleder meg til så mye som skal skje!! :hoppe: Så jeg skal ta i mot både gleder og plager jeg. :)

Du lurte på om vi ville vite kjønn, Charmina! Før jeg ble gravid ville jeg det, men sambo har aldri villet. Men nå når jeg er gravid er jeg mer enig med sambo - den overaskelsen får vi få etter fødselen! Selv om jeg er veldig nysgjerrig da..... Men jeg har en feeling om at det er gutt. Det er jo enten det ene eller det andre ;)

Nå skal jegha meg enliten runde her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kvalme (kastet opp mange ganger om dagen i starten), fikk kraftig bekkenløsning, som jeg fortsatt ikke er helt kvitt, allerede i februar (Milla Sofie er født 3. september), hadde masse halsbrann og vonde kynnere. Og vet du.. Vi er nå i pp 2 vi.

Det er vanvittig koselig å gå gravid og premien er jo bare HELT utrolig!!

Så flinke dere er begge to som har stumpet røyken! God jobba.

Håper kvalmen gir seg. Det er vanvittig slitsomt å gå kvalm hele tiden.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå....Det er så koselig å lese i boka di! Syns magen din er kjempefin jeg...Helt nydelig! Med verdens nydeligste gull inni...Tenk på det!! Sukk!

Og så flink dere er med røykekutt :klappe: Flinke-flinke dere!

Får håpe du plages mindre med kvalmen fremover og at du får ei finfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Å, jeg gleder meg også sånn til magen begynner å vokse! :grine2:

Det høres vanskelig ut med jobben og tilrettelegging... Det må jo være veldig kjedelig å bli sykmeldt 100% så tidlig i svangerskapet! Men det trenger jo ikke å vare i all evighet, vi får vel satse på at kvalmen din går over om noen uker? Det er vel det vanligste?

Håper du får en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Hulderjenta! :klem:

Så nyyydelig liten kul du har på magen! Skal bli gøy å følge med på at den vokser! :tommelsmil:

Godt at kvalmen ikke er like ille hver dag! Håper det gir seg snart. Forøvrig så er halsbrann, kvalme og bekkenløsning veldig ille mens det står på, men det er så absolutt verdt det! Premien er jo bare helt nydelig! :hjerter:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppe-luppa! Må komme innom deg innimellom også, spesielt siden jeg har stjålet teksten til juli-gruppa fra deg! :ler:

Kjenner litt igjen må-kjenne-på-puppene-om-de-er-ømme-greia di! :ler::ler: Plutselig er jeg blitt puppefiskert! Ikke dårlig. Litt pussig å kjenne på symptomene. Kjenner etter hver dag jeg, er jeg gravid i dag også? Kjennes veldig sånn ut i hvert fall. Gleder meg til 12 uker er passert...

Ha en fin dag og en fin helg. Hvor mange har du sagt det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hulderjenta!

Hadde begynt på et lengre innlegg i dagboka di her om dagen da nettverket døde så jeg ikke fikk sendt den... :tristbla: Dustedata.

Menmen.

Her er jeg igjen!

Dere er kjempeflinke som har slutta å røyke! :klappe:

Håper at kvalmen gir seg. Bra du tar det opp med legen, i alle fall. Kanskje dere finner en løsning.

HA EN RIKTIG GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker deg ei riktig så god kvalmfri helg :klem:

Og kjempeflott mage og ikke minst super-masse-skryt til deg for røyken altså :hoppe::klappe::hoppe:

Det er ikke bare bare det der altså....Jeg sluttet selv da jeg ble gravid med supergutt for 5,5 år siden. Da var jeg kjempekvalm (mye mer enn nå) og jeg tror nok at det hjalp meg langt på vei til å klare å kutte den ut. Så kvalmen kan jo ha noe positiv med seg også :ler:

Du er kjempeflink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååååå fiiiiin babymage................ Blir så misunnelig............ :sjenert: Er så glad på dine veiene :klem: Håper dette svangerskapet blir bedre og bedre!

Vil bare ønske deg en riktig god helg! :klem:

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe::klappe::klappe: for røykekutten hos dere begge - skikkelig flinke er dere!!!!!!

Det er kjempespennende å ikke vite hva man får, husker godt det med Henrik.Men jeg var alikevel sikker på at det var en gutt da - og fikk jo rett. Med Martine var det jo umulig å ikke vite det etter alle ultralydene,men jeg var nå alikevel ikke helt sikker før jeg fikk se henne jeg da!

Det er så kos å lese her inne.

HA en flott helg vennen

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...