Gå til innhold

Dagbok


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Nå har Huldermannen fått se alle gratulasjonene vi har fått, han syntes det var kjempekos! :):hjerter: Det gleder oss begge to å se så mange fine hilsener, men aller mest blir vi glade av årsaken til det! :babysmokk:

Kjørte til Løiten lys som ligger et stykke unna her i ettermiddag, og fy flate så trøtt jeg ble på veien... På vei hjem var jeg en livsfarlig bilist... Var helt svimmel da jeg kom hjem, gele i beina og følte jeg hadde lavt blodsukker (selv om jeg hadde spist middag rett før jeg kjørte hjemmefra). Spiste en skive og er noenlunde fin igjen. Men trøtt... Og svimmel.... Har lyst å legge meg, men det er litt tidlig. Skal se Thomas Gjertsen på TV først. Så er det leggetid, grytidlig opp i morgen... :Gjesp:

Da jeg ryddet gjesterommet i dag og brettet ut gjesteseng fant jeg bursdagspresangen min! Sambo ble litt snurt.. Men det var jo ikke med vilje! Skulle være kombinert bursdags- og julegave. Dakkar mannen... Kanskje jeg ikke skulle sagt noe til ham..? Bare latet som ingenting? Too late, i alle fall...

Hva jeg har gjort anderledes denne måneden? :klø: Vi har fundert litt på det. Ved unnfangelsen var det 11 uker siden sydenturen vår, og siden det tar ca 10 uker å lage sædceller, så har i hvertfall jeg stor tro på at sydenturen hadde mye å si for sædkvaliteten. Vi hadde det helt topp på ferie, nøt sommeren og solen og varmen og hverandre :hjerter: Og som sagt - vi har også har vært på flyttefot og fått miljøskifte og jeg har hatt helt andre ting å tenke på enn jeg pleier denne høsten. Så akkurat denne måneden har vi ikke gjort noe andreledes egentlig...

Trøtt og sur og utålmodig nå ikveld... ER vel litt abstinenser, tenker jeg..

Endret av Hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at du er kjempeflink som ikke har tatt deg en røyk. :tommel:

Husker venninna mi også ble ganske deppa da hun slutta å røyke, og fastlegen hennes sa at det var helt normalt å få en sorgreaksjon. Akkuratt som at man har mistet sin beste venn. Høres jo veldig rart ut men er man avhengig så er man avhengig. Men nå har du jo spiren din til å motivere deg og da blir det kanskje litt annerledes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - bare innom for å gratulere igjen med de strålende nyhetene!! (gode nyheter kan jo ikke gratuleres for ofte) og ønske lykke til med både spire og røykekutt.

Sniker nok innom dagboken din igjen - vi er no nermt i termin, så da har jeg noen å sammenligne med :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva iallverden er det jeg ser?!?!?!?!?!?

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Nå gråter jeg virkelig av glede vennen!!!!!

NOE SÅ FANTASTISK!!!!!!

En helt egenprodusert hulderbaby!!!!! Jeg tror nesten ikke mine egne øyne! Men det må være den mest fantastiske nyheten jeg har fått på aldri så lenge!!!!

Er helt satt ut jeg nå altså!!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Ikke virker den smileypopupen heller...så jeg får ikke satt inn noen fancy smiley's heller.... Men jeg måtte jo inn for å gratulere dere!!!!Det gjør så inderlig godt å se at det klaffer for noen av oss sliterne!!!

Gleder meg STORT til å følge deg gjennom svangerskapet Huldra mi!

STOOOOOOOORT smell- :kyss: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg og gratulerer så mye med lukkeliten på vei! Tipper han er kjempevelkommen, men det er vel ikke så høye odds på akkurat det veddemålet.

Har fulgt litt med deg, skjønner du... :sjenert: Synest det er så spennende med alle som prøver og endelig lykkes så jeg har hpet nå at det ble din tur snart.

OG DET BLE DET!!! :dagens-rose:

Det jeg egentlig ville si deg er vel noe du egentlig allerede vet, men vil jo gjerne si det likevel ;) Det er ikke så lurt å ride når man er gravid :sjenert: ... Du viste det sikkert, men nå har jeg vertfall sagt det og da kan jeg sove godt videre.

KOS DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treg jeg da....... :roll:

GRATTIS

Nå ble jeg glad, kjenner jeg får frysninger både her og der. Gleder meg til å følge med på svangerskap og fødsel!!!!

:klappe::klem::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!JIPPI JAJA JIPPI JIPPI JAAAA!!! JIPPI JAJA JIPPI JIPPI JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

GRAUTLERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE MED EN LITEN I MAGEN!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Noe så fantastisk!!!!

Har jo sett deg her inne og fulgt med fra før lillemor blei født, og det er jo 2.5 år siden nå.

Du og Chiquita har virkelig startet en trend blant sliterne her inne!! :klappe::klappe:

Ønsker deg et aldeles vidunderlig svangerskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Stor klem til Pondusa, Cappo, Tass, Siam, Marta, Madden, Veronal, Smilepia, Sita og Heidi76 :klem: :klem: Det var de jeg så "bakover" på siden.. Ikke meningen om jeg skulle glemme noen... :rodme: Stor klem til absolutt alle som har vært innom, setter stor pris på alle de hilsenene jeg (vi) har fått. Det er egentlig ganske utrolig, det som har skjedd. Det går virkelig an å bli gravid, selv om det egentlig ikke burde gå, og neste trinn er prøverør. Men vi klarte det hjemme i sengen vår, trøss alle odds! :Hehe: Håper bare at spiren holder seg på plass og blir til en :babysmokk: !

5+3 i dag. Sånn ca, etter mine beregninger hvis jeg hadde hatt en 27 dagers syklus. Kan svinge noen dager pluss-minus. Men det finner vi vel tidsnok ut på UL når den tid kommer. I følge babyverden.no begynner hjertet å slå i morgen! :hjerte:

Har fått burdsdags/julepresangen min nå. Siden jeg fant den, kunne jeg likså så godt begynne å bruke den, mente sambo. Fått digitalkamera!! :hoppe: Da kan vi ta bilder av magen, sa sambo entusiastisk. :hjerter: Han gleder seg stort, og spør hele tiden hvordan magen har det. I går da han hentet meg på jobb (eller vi møttes ved bilen, er vel rettere å si, for jeg kjørte til jobb nemlig) (veeeldig nøye!) (:ler2: ) sa jeg til han hei, her kommer vi! Da bare smilte han og gav meg et suss :hjerte:

I går var første dag på jobb som røykfri, det ble godtatt det! Ingen sprøsmål om hvorfor jeg hadde sluttet heldigvis, men jeg hadde svaret klart uansett. Har tenkt å holde på hemmeligheten litt til. ;) VAr fryktelig trøtt på jobb i går, holdt på å sovne i 12-tiden da vi hadde pause.. I dag skal jeg på seinvakt. Gruer meg litt, for jeg var fyktelig trøtt i går kveld også. Sovnet på sofaen i halv åtte-tiden.. Er generelt veldig kveldstrøtt, men dette er ekstremt...

I går var det ikke så vanskelig å stå i mot røyk! :klappe: Gikk helt fint på jobb. Og så var jeg i stallen og satt i varmestuen og pratet en god stund. På den tiden ville jeg glatt ha røykt både to og tre røyk, men jeg røykte ikke. De andre røykte, så jeg blir litt passiv-røyker, men jeg klarte lett å la være! :danse: I dag er sjette dag etter røykekutt! Og sjette Hemmelighetdag! ;)

Plan i dag: Vaske bad så det er reint til vi får besøk i helgen. Rydde kjøkken. Strikke litt/lese bok/slappe av. Sove en time. Stå opp igjen og dusje og gjøre meg klar til jobb.

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og se at det fungerer med naturmetoden.... Har tenkt en del på det der selv. Hadde en bare klart å tenkt på NOE annet en baby hele tiden så hadde det sikkert gått i boks. Men det surrer rundt i hodet på en 25 timer i døgnet, ja 25 timer! Hodet jobber overtid på natta med dobbel hastighet....

Kos deg med alle bivirkningene av en graviditet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Husker venninna mi også ble ganske deppa da hun slutta å røyke, og fastlegen hennes sa at det var helt normalt å få en sorgreaksjon. Akkuratt som at man har mistet sin beste venn.

Sist jeg sluttet å røyke hadde jeg det sånn! Bare grein og grein, og følte jeg mistet noe. Helt latterlig, for man vinner jo egentlig noe! ;) Men det var nå reaksjonen.. Gikk over, men jeg begynte å røyke igjen da.. :klaske:

Men denne gangen hadde jeg ikke noe valg. Positiv test lørdag morgen, stor glede og spenning i heimen. Jeg kunne jo ikke gå ut og røyke da? HAr alltid sagt at den dagen jeg finner ut at jeg er gravid, da slutter jeg å røyke. Det har jeg alltid sagt, alltid ment, og jammen klarer jeg å holde det også!

*stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Kos deg med alle bivirkningene av en graviditet :)

Det skal jeg love deg at jeg gjør, Tass! :kose: Gjør meg INGENTING å være trøtt, jeg bare sliter med hvordan jeg skal takle det for å gjøre hverdagen så normal som mulig uten å avsløre noe ;) Det er fantastisk, og jeg håper dere følger etter med Pergobaby om en tid! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sove, sove, sove... Ikke lett å virke helt normal (ihverfall ikke overfor de nærmeste) når man føler for å sove minst 12 timer i døgnet.

Men det spiller vel ingen rolle. Trenger mye energi for å lage barn, vet du!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldrejenta,

jeg er ganske ny her inne, men tillater meg allikevel å stikke innom for å GRATULERE deg og mannen med spiren i magen!

Kjempemoro!

Ønsker deg alt godt for resten av svangerskapet, kommer til å følge med deg.

Klem fra Palmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. La deg sjøl få lov til å sove litt ekstra i denne perioden!!! Jeg er stort sett trøtt hele tiden, og sover nesten 9-10 i snitt per natt. :sove:

Og gratulerer med røykeslutt.

Koselig å lese at samboern din er fornøyd og stolt! Min mann også... Jeg blir nesten enda mer rørt av å lese om vordende pappaer enn mammaer! :ler:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...