Gå til innhold

Dagbok


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Kanskje vi kommer hjem igjen til Bergen til sommeren med baby i magen....? sjenert.gif Hadde vært fantastisk!! hjerter.gif Tør nesten ikke tenke tanken helt ut, av frykt for at tverre makter skal fåmed seg at jeg ønsker meg noe, sånn at de kan spolere det..

Jeg sitter nå og leser den gamle dagboken din som jeg ikke har vært i på leeenge!

Og da kom jeg over dette avsnittet som du skrev 1. august. Tenk på det da!! Det har jo blitt slik jo!! Neste sommer!! Jeg blir så glad når jeg tenker på deg jeg!! Kos deg masse fremover!!! :klem::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Xavia: Ja vi har flyttet fra vest til øst, fra Bergen til Hedmark. Laaangt hjem... :sjenert:

Skytte, Popelka og Magnhild: Takk for hilsener! :klem:

Nå har jeg skrevet ferdig søknadene mine. Men har ikke konvolutter fordi NOEN har glemt å kjøpe.

Skal til frisøren i dag! Har faktisk tikke vært hos frisør på et helt år! :rodme: Så det er på tide! :ler2: Men det siste året har jeg spart til langt, og stusset det litt selv, så jeg ser ikke helt forj*vlig ut.. Bare litt! Skal uansett klippe meg. HAr en ide om hvordan. Må bare ikke glemme den. Alt for mange ganger har jeg latt meg "lure" av oppfinnsomme frisører... Og angret inderlig etterpå..

Er så sulten! Er sulten hele tiden, føler jeg. Hvordan skal dette gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE! Kjempefantastiskflotte nyheter!

Junibabyer er bare verdens beste. Det er en perfekt tid å få barn på. Lykke til med svangerskapet Huldra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så innmari mye, Hulderjenta :)

Nå var det virkelig på tide at det skulle være din tur. Er kjempeglad på dine vegne :hoppe::hoppe::hoppe:

Dette kommer til å gå bra. Siden babyen er lagd på de perfekte sædcellene, og i det perfekte egget, henger det seg fast på perfekt måte, og kommer ikke til ¨å gi opp. Og om åtte måneder kommer du til å få en perfekt liten :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sulten! Er sulten hele tiden, føler jeg. Hvordan skal dette gå...

Hehe, dette høres VELDIG kjent ut!!! :ler: Det er nok bare å spise ofte og lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!

Dette unner jeg dere av hele mitt hjerte!

Håper du får et fint og ukomplisert svangerskap.

Angående røyken; det blir lettere og lettere for hver dag uten! Bare la være å ta den neste røyken, røyksuget går faktisk ganske fort over. Ikke tenk på at du aldri skal røyke igjen.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tro det...jeg er helt himmelfallen her jeg sitter. Dette er helt sinnsykt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!

G R A T U L E R E R 10000000000000000000000 MILLION GANGER!

Jeg er så glad på dine vegne!!!

:grine2: :grine2: :grine2: :hoppe::heiajente::babysmokk: :kys_2: :klem1: :enig_anim: :blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Tusen takk! :klem: Dere kan ikke tro hvor glad jeg er!! Og sambo!

Har kjempet mot røykesuget jeg, har ikke røykt i dag heller! :tommelsmil:

Nå er jeg blitt ny på håret, klippet meg ganske kort, og farget/stripet det litt. Bort med de slitte tustene! :ler2: Satt i frisørstolen og holdt på å sovne..

Ja, Miip - er nok lurt å spise ofte men i små mender! Jeg har tatt litt ufrivillig av i høst, så jeg har litt å gå på, men jeg må nok passe meg litt! Notat til meg selv: Jeg kan ikke leve bare på godis! ;)

Idag: 5+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk, Mrs.Potter! Er litt imponert over meg selv også.

Stod opp for en liten stund siden, tok en ny test i dag bare på gøy :ler2: Jeg er fremdeles gravid for å si det sånn! Sendte MMS til min kjære som er på skolen.

Grått vær i dag. Skal ut og gå min obligatoriske fridag-tur i dag, men først skal jeg ordne en del ting her hjemme. Må rydde gjesterommet, det er et lagerrom, men til helgen skal det bo gjester der, så det er greit å begynne så smått å gjøre det i stand! ;)

I går kjøpte jeg forresten sterkere Folat, jeg har fått i meg 0,2 mg i lange tider, men skal ha 0,4. Men nå har jeg det! :)

5+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra tråd på graviditetsforumet:

Godt jeg har deg som kan brøyte litt vei for meg! :klem: Du er min prøvekanin! ;):kyss:

Hehe, jo, bare hyggelig. Og så har jeg noen andre som brøyter vei for meg osv...

Og i går ringte svoger & svigerinne og sa at de også skal ha knøtt, de er to uker lenger på vei enn oss!!! Mannen og jeg bestemte oss for å vente to uker med å avsløre vårt knøtt... Det var jo superkomisk. Svigermor ønsker seg veldig barnebarn, og så får hun plutselig to på en gang!!! :ler:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Gratulerer igjen, Miip, som både vordende mor og tante!

Jeg har lyst å fortelle det NÅ NÅ NÅ men mannen holder meg igjen. ;) Ikke en gang bestevenninnen min har jeg fått fortelle det til! Da er det godt å ha KG å dele det med!

Er du i fin form Miip? Jeg har fremdeles "mensmurring" og ømme pupper, og har det ellers strålende! :)

Endret av Hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Føler meg ikke helt på topp akkurat.

Har et søvnbehov som er helt ekstremt, ømme pupper, blir skikkelig kvalm hvis jeg ikke spiser hver halvannen time (men når jeg kom inn i den rutina hjalp det ganske bra), fordøyelsen er treg, humøret går veldig opp og ned og jeg er mer trøtt og sliten enn vanlig. Men jeg har ikke kasta opp, og litt må man vel lide for å få knøtt. :sjenert::roll::sur:

Men jeg har ikke vært like flink som deg til å ikke si noe til noen, asså. Nesten alle kollegaene mine vet det (men som sagt har jeg helt superdupre kolleger, og det er greit å ha en unnskyldning for å gå på kjøkkenet på kontoret for å spise knekkebrød hele tiden), min familie vet det, og rundt fem nære venner. Familien til mannen skal få vite det når svigers kommer på besøk om et par uker. (De bor på andre siden av fjellet, så det er lettere å holde det skjult for dem.) Jeg er generelt veldig dårlig til å skjule hvordan jeg har det, så jeg tror det er bra de veit hvorfor jeg er glad nå og så får de heller dele sorgen med meg også dersom dette ikke skulle gå bra. (Men jeg må ikke tenke sånne tanker nei.)

LYKKE TIL med ditt knøtt!!! Håper du ikke får så masse plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: GRATULERER :grine2:

Beste nyheten jeg har fått på lenge :Nikke: De trodde jeg hadde fått skikkelige barseltårer på sykehuset da jeg fikk sms-meldingen :ler: Og blir så rørt hver gang jeg tenker på dere at det kommer en klump i halsen og noen tårer gitt :hjerter:

Skal hilse så masse fra mannen som også ble veldig rørt da jeg fortalte ;)

Gleder meg til å treffe deg når og se på magen når muligheten byr seg :smilbla:

Du er nå 4 uker og 6 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring:  19. september, 2005

Unnfanget dagen etter vår termin, syns det var litt artig jeg :sjenert:

NYT NYT NYT NYT NYT, og i løpet av juni skal jeg love deg at livet blir helt perfekt uansett hvor dere bor :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATULERER med spire i magen! :dagens-rose:

Vi brukte også omtrent 2 1/2 år på å få det til å sitte. Gled deg til tiden du har foran deg! :)

Hilsen meg som er 18 uker på vei

PS: Jeg er forresten selv junibarn, veldig koselig! Og knøttet i magen min ble unnfanget i juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt seint ute her skjønner jeg... :rodme:

Men:

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE MED SPIREN!!!

:hoppe:

Det er jo fantastisk!!!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:hoppe::hoppe:

Jeg må og skryte masse av deg når det gjelder røyken :klappe::klappe: Jeg røykte da jeg ble gravid med gutten vår og sluttet da testen var positiv - og det var TUNGT altså :rodme: Men jeg klarte det, og det er jeg sikker på at også du klarer :Nikke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hva gjorde du annerledes denne måneden? Kan du komme på noe? Synes det er så utrolig koselig og godt at du endelig har klart det.... Mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...