Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden


Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adobyen

😂😂😂

DETTE ER FAKTISK KLAGER MOTTATT AV "THOMAS COOK-VAKSJONER" FRA DISSATISFERTE KUNDER:

1. "De bør ikke tillate toppløs soling på stranda. Det var veldig distraherende for mannen min som bare ville slappe av. "

2. "På ferien min til Goa i India ble jeg kvalm over å finne ut at nesten alle restauranter serverte curry. Jeg liker ikke sterk mat. "

3. "Vi dro på ferie til Spania og hadde et problem med taxisjåførene da de alle var spanske. "

4. "Vi bestilte en utflukt til et badeland, men ingen fortalte oss at vi måtte ta med våre egne badetøy og håndklær. Vi antok at det ville være inkludert i prisen. "

5. "Stranda var for sandete. Vi måtte vaske alt når vi kom tilbake til rommet vårt. "

6. 6. "Vi fant at sanden ikke var som sanden i brosjyren. Brosjyren din viser sanden som hvit, men den var mer gul. "

7. "Det er lat av de lokale butikkane i Puerto Vallartato tett på ettermiddagane. Jeg trengte ofte å kjøpe ting i 'siesta' tiden -- dette burde vært forbudt. "

Ått. "Ingen fortalte oss at det ville være fisk i vannet. Barna var redde. "

9. "Selv om det stod i brosjyren at det var fullt utstyrt kjøkken, var det ingen eggskive i skuffene. "

10. "Jeg synes det bør forklares i brosjyren at den lokale nærbutikken ikke selger skikkelige kjeks som vaniljesaus eller ingefærnøtter. "

11. "Veiene var ujevne og humpete, så vi kunne ikke lese den lokale guideboka under bussturen til feriestedet. På grunn av dette var vi ikke klar over mange ting som hadde gjort ferien vår morsommere. "

12. "Det tok oss ni timer å fly hjem fra Jamaica til England. Det tok amerikanerne bare tre timer å komme seg hjem. Dette virker urettferdig. "

13. "Jeg sammenlignet størrelsen på ettroms suiten vår med våre venners tre soverom, og vår var betydelig mindre. "

14. "I brosjyren sto det: 'Ingen frisører på feriestedet. ' Vi er lærlingfrisører og vi tror de visste og lot oss vente lenger på service. "

Femten. "Da vi var i Spania, var det for mange spanjoler der. Resepsjonisten snakket spansk, maten var spansk. Ingen fortalte oss at det skulle bli så mange utlendinger. "

16. "Vi måtte stille oss i kø utenfor for å rekke båten, og det var ingen aircondition. "

17. "Det er din plikt som turoperatør å gi oss råd om støyende eller uregjerlige gjester før vi reiser. "

18. "Jeg ble bitt av en mygg. Brosjyren nevnte ikke mygg. "

19. "Forloveden min og jeg ba om dobbeltsenger da vi booket, men i stedet ble vi plassert i et rom med en kingseng. Vi holder deg nå ansvarlig og ønsker å bli tilbakebetalt for at jeg ble gravid. Dette hadde ikke skjedd hvis du hadde satt oss på rommet vi booket. "

Kilde: Peter Dickinson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...