Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden


Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina

John og David var begge pasienter ved et psykiatrisk sykehus.

En dag hoppet plutselig John ut i bunnen av bassenget ved sykehuset.

 

David hoppet etter og reddet ham, og psykologen på sykehuset så den heroiske gjerningen hans.

 

Han bestemte med en gang at David skulle få reise hjem, da han mente at han hadde blitt frisk.

Psykologen: «Vi har en god og en dårlig nyhet til deg, David. Den gode nyheten er at du får dra hjem siden du har fått tilbake sansene dine. Siden du har klart å redde en annen person, anser vi deg som frisk. De dårlige nyhetene er at John, som du reddet, har hengt seg selv på toalettet. Han er død.»

David: «Doktor, han hang ikke seg selv. Jeg hang ham der slik at han kunne tørke.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Adobyen

Hvorfor jeg sa opp min sekretær:
 
Jeg våknet om morgenen, den dagen jeg fylte 45 år. Jeg følte meg ikke særlig bra, men håpet min kone ville gratulerer meg med dagen. Til min store skuffelse sa hun ikke engang god morgen.
 Ved frokostbordet snakket ikke engang barna til meg. Da jeg kom på jobben, gratulerte min sekretær meg med dagen! Jeg ble veldig glad, for hun var den eneste av mine kollegaer som husket på det.
 Ved lunsjtider sa min sekretær:
 - Kanskje vi skulle spise lunsj sammen?
 Jeg svarte, at det var det hyggeligste som hadde skjedd meg den dagen, så vi dro for å ta et glass og noe å spise sammen.
 På vei tilbake sa hun:
 - Hvorfor skal vi egentlig dra tilbake til jobben på en slik dag?
 -Og så foreslo hun, at vi skulle dra hjem til henne i stedet.
 Etter å ha fått servert en drink i hennes leilighet, sa hun:
 - Er det greit at jeg tar på noe mer uformelt?
 Jeg svarte
 - For et spørsmål!, og tenkte for meg selv, at dette kunne bli en interessant opplevelse. Hun gikk inn på soverommet, og etter en stund kommer hun ut med en enorm kake, etterfulgt av min kone, mine barn, min sjef og alle mine kolleger.
 
Og der satt jeg, som en idiot, helt naken i sofaen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...