Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden


Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adobyen skrev (19 timer siden):

En dame skal kjøpe en papegøye i dyrebutikken. De har tre stykker. Den ene koster 500, den andre 1000 og den siste koster 50 kroner. ”Hvorfor er den siste så billig?”, spør hun. ”Fordi den pleide å bo på et bordell”, sier ekspeditøren. Damen betaler de 50 kronene.
Når hun kommer hjem, sier papegøyen: ”Hva faen, et nytt bordell!”. Damen bare ler. Når døtrene hennes kommer hjem, sier papegøyen: ”Hva faen, to nye horer!”. Døtrene ler også.
Når faren kommer hjem, sier papegøyen: ”Hva faen, Kjell! Deg har jeg ikke sett på flere uker!”

HA-HA.. Hva faen?🤣😂Denna tar jeg f..meg med meg videre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Her forleden hadde lensmannsetaten fra Meland og Lindås lensmannskontor fartskontroll langs E39.

Deriblant var det en bilist som hadde en stor logo på bilen, reklame for MDG (Miljøpartiet de grønne) som ble vinket inn til siden.

Politimannen ser på bilen og sier: 'jeg ser du er en miljøaktivist".
- Ja, sier sjåføren stolt.
- Vel, jeg skriver ut en bot på 7800.- kroner for å ha kjørt 31 km/t over fartsgrensen.
- Jammen, jeg holdt jo fartsgrensen nøyaktig!
- Jo, men det har seg slik at en plass borte i USA var det nettopp en sjåfør som dro skikkelig på etter veien.
- Men for svarte, du kan da vel for helvete ikke straffe noen her for at noen andre gjør noe galt på andre siden av jordkloden???

- NEMLIG! sier politimannen. 

- Boten må betales innen 30 dager!
Ha en fin tur videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adobyen

En gynekolog var gått lei av jobben.  Forståelig nok. Han hadde alltid vært interessert i motorer. Han satte seg på skolebenken og fikk etter det jobb som lærling på et bilverksted. Når han så skulle avlegge fagprøve skulle Han demontere og montere noe i motoren. Maks poeng var 50 for hver. Han fikk 50 for demontering og 50 for montering pluss 100 for at han gjorde hele jobben gjennom eksosrøret........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Fra hakonsand på instagram. Egentlig en video med lyd, men den fikk jeg ikke til å dele.  2 eldre damer 😂

2F796F4B-F20C-41EA-BF8E-D72B11E1B22D.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...