Gå til innhold

Kirkelig mobbing ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uff kristne kan oppføre seg fælt mot andre og sine egne selv. I fjor var jeg som er frelst og kristen bedt på pinnekjøtt til et frelst ektepar, og de hadde og bedt sine frelste venner. Det var et ektepar og. Men de snakket ikke til meg og jeg følte meg fryst ut. Jeg måtte til slutt gå der i fra fordi jeg ble så dårlig og ikke inkludert. Jeg prøvde å snakke med alle osv men det hjalp ikke. Selv så passer jeg på å ikke holde andre utenfor eller mobbe eller noe for slag. Vi skal oppføre oss skikkelig og fint for alle er like mye verdt uansett om en er kristen eller ikke. 

Anonymkode: 8eceb...551

Så sant. Du var den med nestekjærligheten i orden i det selskapet 🙏

Anonymkode: e4b5a...cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristne er som alle andre mennekser. Det finnes uegnede ansatte på alle nivå i arbeidslivet. 

Anonymkode: 1cdd3...513

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kristne er som alle andre mennekser. Det finnes uegnede ansatte på alle nivå i arbeidslivet. 

Anonymkode: 1cdd3...513

Helt enig. Det hjelper å tenke på at uegnethet opptrer overalt. Imidlertid her jeg større problemer med kristne som påberoper seg større moralsk kapital ved nettopp være kristen ,- men som bruker ufine teknikker som dette - altså fryser ut barn. Råtne epler finnes så sant som det er sagt overalt dog….  En sann nestekjærlighet kan i noen tilfelle vise seg gjennom en full trailersjåfør fra Finnmark enn en from disippel i trange Sørlandet. 🤷‍♀️😌

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Det hjelper å tenke på at uegnethet opptrer overalt. Imidlertid her jeg større problemer med kristne som påberoper seg større moralsk kapital ved nettopp være kristen ,- men som bruker ufine teknikker som dette - altså fryser ut barn. Råtne epler finnes så sant som det er sagt overalt dog….  En sann nestekjærlighet kan i noen tilfelle vise seg gjennom en full trailersjåfør fra Finnmark enn en from disippel i trange Sørlandet. 🤷‍♀️😌

En sann nestekjærlighet kan i noen tilfelle vise seg ( BEDRE) gjennom en full trailersjåfør fra Finnmark enn en from disippel i trange Sørlandet. 🤷‍♀️😌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...