Charmina Skrevet 26. oktober 2005 #121 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei igjen Kjempekjedelig med sånn lang venting hos legen da - tror jeg hadde blitt helt frustrert jeg! Har visst vært heldig med min for der venter jeg maks en halv time og får som regel time på dagen eller bare etter noen dager! Huff Urinveisinfeksjon er ikke noe kjekt! Sliter med en selv jeg, men etter å ha tatt tranebærkapsler og drukket masse tranebærsaft noen dager nå er jeg blitt mye mye bedre! Ikke akkurat noe kjekt når man føler man tisser piggtråd på do nei Her regner det i dag og det er ganske grått ute. Ser at du følger med på Lost du også - blir spennende med nye episoder i kveld. Gleder meg veldig, men synes det er kjempeskummelt da så er glad mannen skal være hjemme i kveld Ha en super dag da! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 26. oktober 2005 #122 Del Skrevet 26. oktober 2005 Håper du slipper å vente så lenge hos legen i dag da. Det er så kjedelig. Det er Lost i kveld, ja, og jeg gleeeder meg . Jeg har hørt at det skal være skikkelig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 26. oktober 2005 #123 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Håper du får en fin dag, Sky Diva. Av og til er det greit å ikke ha så mange planer også. Håper du slipper å vente så lenge hos legen idag!! Endret 26. oktober 2005 av synseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 27. oktober 2005 God morgen... Det gikk forsåvidt greit hos legen i går. Måtte vente en time "bare". Men nå har jeg vennet meg til at det alltid er lang ventetid hos henne, og var så innstilt på det at det føltes igrunnen helt greit. Hadde tatt med både bok og blad, men endte opp med og lese et sånt pengeblad som lå der "kapital" tror jeg det het. Hehe, ikke helt vanlig lektyre for meg, men stod jo masse intressant der Da jeg kom inn beklaget hun at hun var så sen at jeg måtte gå derfra to dager før. Hun hadde hatt sykt barn og ikke kommet igang når hun skulle og dermed var det blitt kaos... Ja, jeg hadde ikke akkurat behov for å si fra om noe som helst da. Dessuten liker jeg henne så veldig godt. Hun er så snill og flink og god til å lytte, og får meg til å føle meg helt rolig og ikke noe stress på G.U. så jeg har IKKE lyst å bytte lege... Heller bite i det sure eplet iblant. Men jeg var siste pasient, det var sent på dagen og ingen legesekretærer på kontoret så jeg må tilbake i dag og levere en prøve for å få sjekket UVI og så skal de ta massevis av blodprøver (for å sjekke at ikke trettheten min og det at jeg er så tom for energi har med andre ting å gjøre enn sinnstilstanden jeg har hatt...) Bedriftslegen som jeg har gått til i forbindelse med de problemene har vært helt uintressert i å sjekke det. Jeg vil gjerne ha det gjort og VITE at ikke det er noe annet. Det hadde hun all forståelse for Etter legen var jeg og traff min kjære søster. Vi ble sittende og prate i timesvis inne på en burger sjappe Kjempekoselig! (Ikke stedet da, vi var bare så sultne og skulle ta en kjapp billig burger, så ble vi bare sittende fordi vi hadde så mye å prate om.) Er så glad i søsteren min, hun er verdens beste! I går kveld var det Lost på sengen. Har gledet meg til det skulle begynne igjen! Det er veldig skummelt, så jeg må helst ha kjæresten ved min side I dag skal jeg ut på premiære-kveld. Ble tilbudt noen gratis billetter til premiæren på det siste showet til Lisa Tønne. Hender jeg får sånne tilbud iom jeg har jobbet i bransjen i mange år. Jeg kunne få så mange jeg ville, så jeg har invitert fire gode venninner (min søster og en kusine er blandt dem). Blir kjekt! Gøy å gå ut og pynte seg og gå på show en "vanlig hverdag". Gleder meg rett og slett kjempemasse! Før det skal sambo og meg i møte med banken ang lån. Til helgen kommer svigers hjem fra ferietur til India, da har vi lovet å orden med overtagelse av leiligheten, så da må lånet være i orden. Nå må jeg få meg litt frokost så jeg kommer meg til legen snart og får tatt de mange blodprøvene... Stor Charmina, Hannen og Synseren for koselige hilsener i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 27. oktober 2005 #125 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Sky Diva! Så koselig at dere skal på show! Lisa Tønne kan være veldig morsom hun! Høres hyggelig ut at du og søsteren din har et så godt forhold. Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 27. oktober 2005 #126 Del Skrevet 27. oktober 2005 Viktig å ha en god lege som en føler seg trygg på, ikke minst når en skal ta GU. Da tåler du kanskje vente litt siden du er fornøyd med legen ellers. Høres kjekt ut å pynte seg og gå på show. Håper du har en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 27. oktober 2005 #127 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så heldig du er som får gå på show i kveld. Misunner deg jeg. Det ble "bare" en familiegruppe hos en i klassen til yngstejenta på meg, men jeg skal egentlig ikke klage for det ble faktisk veldig hyggelig. Godt du har en grundig lege. Det er bra du får tatt en blodprøve slik at du kan finne ut om det er noe galt eller ikke. Skulle det være noe så kan du få gjort noe med det. Ha en flott kveld . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 28. oktober 2005 God morgen... Showet var super bra i går! Fikk fem på terningkast i avisen her, tror hun har fått seksere andre steder og de har hun i så fall fullt fortjent syns jeg!. http://www.bt.no/bergenpuls/scene/article217271.ece Jeg lo så tårene trillet hele showet! Etter showet klarte vi å rote oss opp i en bar i samme huset, og der hadde de gratis champagne, for der var selvsagt premiærefest . Så vi drakk selvsagt noen glass, og så gikk vi videre til et annet sted der der var mulig å få seg et bord og sitte å prate Hadde en kjempetrivelig kveld på byen med jentene. Kjæresten hadde vært på en tilstelning med jobben, så han kom og møtte meg på slutten av kvelden så vi kunne ta taxi hjem sammen. Han har tatt seg fri i dag og ligger inne og sover litt. Tenkte jeg skal snart ta på meg litt gode varme klær og gå en tur på butikken og handle så jeg kan lage en skikkelig god frokost til oss. Senere skal vi dra hjem til svigers og låne huset deres i helgen. Så får vi satt på litt varme til de kommer hjem fra India på Søndag. Sikkert litt deilig å komme hjem til varmt hus når man har vært i en sånn intens varme i to uker. Gleder meg til de kommer hjem. Tror de har handlet litt nye puter til oss og denslags. Blir kjekt med noe nytt Ser ut til at vi får veldig gode lånevilkår. Vi var i alle fall vedlig fornøyde etter møtet med banken i går, så da blir det nok ikke så fryktelig lenge til vi kan begynne å pusse litt opp her og kjøpe en del nye møbler og sånt. DET gleder jeg meg helt villt til! STOOOR til Hannen, Synseren og Izaria! Dere er så søte og skriver så hyggelige hilsener i dagboken min! Er så koselig å ha dere på besøk her.... Nå skal jeg gå og pleie kjærlighetslivet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. oktober 2005 #129 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så bra at det gikk fint i banken. Det er greit å ha pengene på plass før en går i gang med oppussingen. Du får ha en strålende helg og så ser jeg fram til oppdateringen på hva svigers har med til dere fra India. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 28. oktober 2005 #130 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så kjekt at det ordnet seg med banken. Det er så kjekt å pusse opp, men en dyr hobby . Er du også interessert i interiør og slikt? Håper dere får noen fine puter av svigerforeldrene dine. Ha en flotters helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 #131 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det showet fikk jo kjempekrittikker da - kunne godt tenkt meg å ha sett det selv! Fint at det gikk bra hos legen og at hun tar seg tid når du omsider kommer inn da!Det er så viktig å finne noen man har litt kjemi med.Blir spennende å se om hun finner ut av noe. Håper du har det bra, og at helgen har vært fin! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 31. oktober 2005 I dag er jeg trøtt og har litt vondt i hodet... Har stresset rundt og gjort tusen ting siden jeg begynner i ny jobb i morgen! I dag var siste dag på lenge jeg visste jeg hadde fri en vanlig formiddag liksom, så da måtte den utnyttes Har blandt annet vært og fått oljeskift på bilen, spist lunch med mor og søster, vært i banken ang lånet til leiligheten og vært innom gamle jobben og ryddet meg ut! Puh! Der skulle de akkurat intervjue en til min jobb da jeg var der. Litt rart, men godt. Mange koselige hilsener fra kollegaer gjennom ti år på veien ut Noen forstår godt hvorfor jeg velger som jeg ute gjør, andre er litt grodd fast og har mer problemer med å forstå at jeg kan synes det er andre spennende jobber der :rosasmil: Var også nok en gang å såg på julepynt i dag. Nå har jeg bestemt meg for en juleløper, adventstake med lys og litt pynt til, noen røde filthjerter i snor og litt sånn dill dall pynt. Har bestemt meg for å kjøpe det når jeg får første lønning fra ny jobb Jippi! Har tenkt å lage kalender til kjæresten som overraskelse. Gleder meg. Så nå har jeg et lite prosjekt for november. Fikk endelig bekreftelsen på at jeg har fått ett års permisjon i dag. Delig å sitte med den i hånden! Gleder meg til 71 grader nord i dag og heia TUFTE! Hatt en fin helg, vært "på landet" i huset til svigers og slappet av. De kom hjem fra India på søndagen så da var det masse gaver historier å fortelle... Veldig koselig! Fikk putetrekk -grønne som jeg hadde ønsket meg. Veldig typisk Indiske, og søte Fikk et herlig ekte pashmina sjal som jeg gleder meg til å bruke på kalde dager i vinter. Mykt og varmt og lunt Og et par bluser som jeg ikke egentlig vet om er helt min stil, men kanskje til sommeren at jeg finner bruk for de. Vi får se. Var uansett godt å se de og ha de hjemme. De var i New Delhi da bombene smalt, og svigerfar hadde gått forbi det hotellet bare like før. Så det var litt ekkelt. Men heldigvis ble de ikke rammet, og nå er de hjemme friske som fisker, noen opplevelser rikere Kjæresten er ute en liten tur og handler litt og sånn, vi skal slappe av på sofaen med tv og druer (nam nam, bare meg som spiser det, får alle de deilige røde druene jeg kjøpte i dag helt for meg selv... ) i kveld. I morgen er det ny jobb. OJ OJ OJ. Gleder meg og er spent på samme tid Blir nok mest bra! Kjæresten kom nettop hjem fra butikken og hadde truffet mange små hekser og andre skumle skapninger som tydeligvis var ute på vift i kveld HAPPY HALLOWEN FOLKENS! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 31. oktober 2005 Håper dere hadde en god helg også Charmina, Synseren og Hannen Legen har ikke funnet noen ting, og jeg føler meg fremdeles ikke helt bra, så det er litt rart, men får satse på at det betyr jeg er frisk, og at alt går bra nå...? Litt rart siden jeg føler jeg har UVI... hmmm. Har aldri før opplevd at de ikke har funnet noe på en prøve når jeg har følt meg dårlig med akkurat det. Men men. Er veldig intressert i Interiør og sånt! Skal jobbe som interiørkonsulent på en måte nå (enkleste måte å forklare jobben på uten å måtte helt utlevere meg ! Det er min nye jobb, så bør jo nesten like det Og jeg elsker det, og gleder meg som et barn til joben! Hi hi. til dere søte jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 1. november 2005 #134 Del Skrevet 1. november 2005 Heldig du som får jobbe med interiør, jeg ville kost meg i en slik type jobb. Så kjekt at dere fikk fine putetrekk som du ønsket deg!! Var godt det gikk bra med svigerfar, må ha vært et sjokk for han å være så nær. Ønsker deg lykke til i den nye jobben, håper du får kjekke kollegaer og spennende arbeidsoppgaver. Skjønner at du gru/gleder deg litt, det er helt naturlig. Ha det fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. november 2005 #135 Del Skrevet 1. november 2005 Lykke til på første dag på ny jobb Sky Diva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 1. november 2005 #136 Del Skrevet 1. november 2005 Håper du kommer til å trives i din nye jobb. Det blir sikkert en spennende dag for deg i dag. Det høres kjekt ut å jobbe med interiør. Ha en strålende dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. november 2005 #137 Del Skrevet 1. november 2005 Heisann Håper du har hatt en kjempefin dag i den nye jobben din i dag! Det høres spennende ut! Interiør er noe jeg elsker.Sikkert derfor jeg stadig står med hodet nedi et malingsspann eller henger opp nye gardiner o.l Koselig med julepynt da! Jeg har lyst til å finne meg ny adventsstake i år. Har tenkt meg en tur til byen på lørdag så da får jeg se om jeg finner en jeg liker! Er så koselig å tenne lys sammen med guttungen min, han synes jo det er veldig stas. Blir spennende å høre om hvordan du har hatt det i dag da! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 2. november 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 2. november 2005 Det var en veldig bra dag i går, bare veldig kjapt innom her for jeg må snartgå til bussen. Litt imponert over meg selv som etter en lang periode med sykemeld og kunnet sove hele dagen om jeg ville (men det gjorde jeg ikke da) så klarer jeg lett som bare det å være oppe før seks om morgenen... Var utrolig kjekt og spennende i går! Mange kjekke kollegaer, VELDIG mye informasjon, følte meg helt ør på slutten av dagen, men jeg har stoooooooor tro på at dette blir et velig bra nytt kapittel for meg! HURRA! Klem til jentene, dere er så gode å ha på besøk, har desverre hatt så lite tid på KG de siste dagene, har ikke fått besøkt noen dagbøker omtrent, men snart skal jeg skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 2. november 2005 #139 Del Skrevet 2. november 2005 Det høres ut som du trives med jobben og det er bra. Det har vel lett for å bli mye informasjon de første dagene men så vil det roe seg. Neste uke vil du nok merke stor forskjell. Lykke til videre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 3. november 2005 #140 Del Skrevet 3. november 2005 Sikkert mye nytt å sette seg inn i når du begynner i ny jobb. Men det pleier å gå seg til etterhvert. Så kjekt at det virker som en trivelig jobb!!! Ønsker deg lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå